Inspektor je ušao unutra sve dok nije opazio mladu smeđokosu devojku. Pozdravio ju je toplo na što mu je ona uzvratila. A taman što je hteo da je poljubi i oni moraju da se stvore baš kada ne treba. Hteo je da zaplače od muke što nije uspeo u svojoj nameri, ali nije se brinuo, imao je vremena i do toga.
Samo mora da se strpi i da obavi još par nepoznatih poziva kako bi ju je procenio i znao kakva je u takvim situacijama.
Teo je ušao odmah za inspektorom dok je ušao i Stiven za njima kao i Mateo.
Mateo Dedić je jedan od najpoznatijih detektiva koji se probio u velikoj masi da bude prvi na listi najboljih. I uspeo je u tome. I ako ima samo dvadeset godina njegova karijera je u punom jeku i blista od čistoće.
A za njima su bili i Željko, Petar i njegov šef. Pročistio je grlo kada je ugledao da su ovde samo muškarci.– ,,Idem. Vidimo se za pola sata dole da mi dajete smernice kako ćemo da ih uhvatimo ispred privatne bolnice".
Svi muškarci koji su se nalazili u toj prostoriji su je ispratili pogledom sve dok nije nestala iza tih tajanstvenih vrata.
– ,,Slatka otmena dama koja je fokusirana na svoj posao".
Rekao je to Stiven tajanstvenim glasom dok je Stefan u sebi kipteo od besa. Da može sada bi on ugledao zid ispred sebe, ali nije smeo da se tuče na poslu, a ni da započne svađu. Sem sa Teom. Teo je bio izuzetak u svemu. Pa čak i u poslu.
– ,,Oh, da ne zaboravimo da je detektiv koji nema mane".
Ubacio se Željko dok se Petar ubacio odmah za njim u razgovoru koji je tek započet.
– ,,I da je jedna od najpoželjnijih dama u našem poslu".
– ,,Sačuvaj Bože koliko je hvalite kao da je kraljica Elizabeta treća".Prekrstio se Teo dok je Stefan uzeo svesku sa stola i pogodio ga u nos.
– ,,Ja sam tebi rekao da se tako ne ponašaš".
Zajaukao je Teo zbog crvenog nosa te trepnuo svojim tamnim trepavicama.
– ,,Ti je uvek braniš! U svakoj čorbi ona mora da bude mirođija".
– ,,Normalno da ću da je branim! Pa vidi kako se odnosiš prema ženskom rodu idiote".Procedio je to kroz zube dok se sukob nastavljao. Inspektor i šef su ih gledali začuđeno zbog njihove svađe koja se odvijala samo zbog jedne devojke. I to je njima izgledala kao prava filmska predstava ili kao prava turska serija.
– ,,Imam osećaj kao da ti je poremetila razum".
– ,,Bolje ona, nego ti".Pokazao je kažiprstom ka njemu na što je Teo prislonio desni dlan na levu stranu grudi te ga uvređeno pogledao.
– ,,Za srce si me ujeo".
– ,,Neka, neka, tako treba kada se previše kačiš sa njim. Ume on da odbrani ono što..".Stefan se štrecnuo na Stivenov glas dok ga je ubilački pogledao.
– ,,Ti da ćutiš".
Stefan je znao šta je Stiven želeo da kaže.
Voli..
On uvek brani ono što voli.
Ali on još uvek nije zavoleo nju.
Samo je dečački ludo zaljubljen.
Valjda je zaljubljen.– ,,Neću da ćutim. Samo želim da nastavim ono što sam započeo"
– ,,Prekini Stivene nisi zanimljiv uopšte".
– ,,Eto već dva puta si mi rekao prekini. Prvi put kada si mi rekao da ćutim i sada".
– ,,Ne teraj me da zamolim šefa da te izbaci odavde stvarno si neviđeni kreten".
– ,,Kao i ti, samo sam ja lepši i bolji".Prošao je prstima kroz kosu dok se Stefanova faca namrštila i postala sve napetija.
– ,,Šefe, molim vas"..
Stiven je skočio sa stolice i podigao ruke u odbrani.
– ,,Ne, ne, ne. Evo ćutaću samo me ne izbacujte, znate, mene zanima ovaj slučaj koliko i ova dva klipana".
Stefan je široko otvorio usta dok je Teo zatreptao par puta da se uveri u ono što je Stiven rekao.
– ,,Ubiću te posle posla".
Teo mu se obratio i nasmešio njegovim pakosnim osmehom.
– ,,A ja ću tebi da se userem u život".
Teo se okrenuo zbunjeno ka šefu te kao tužibaba počeo da se buni.
– ,,Evo vidite ovo! Dva protiv jednog! Pa gde ste to videli! I onda Teo je ovo, Teo je ono, a zapravo su oni krivi i niko više".
Potapšao je rukama butine dok se naslonio na sto i prekrstio ruke.
– ,,Dobro. Dosta prepirki već me bole oči od slušanja vas troje i vaših prljavih reči".
Hladno im se obratio šef bez ikakve trunke emocije dok je podigao ruku u znaku stopiranja. Raširio je mapu na sto i povukao stolicu gde je seo pored inspektora.
– ,,Dođite ovamo. Približite se da vidimo kako ćemo šta da radimo".
– ,,Ovaj plan je veoma bitan i ne smete ništa da uprskate".Ubacio se inspektor dok je pokušavao da ostane smiren. Ali je poželeo tako glasno da se smeje da je morao barem delić razgovora da ispriča novoj koleginici Antonii.
– ,,Pošto je zatvorenik u privatnoj bolnici najbolje bi bilo da se svako sakrije iza drveta ili velikih ograda koje su sazidane od betona".
Inspektorov direktan glas se oglasio dok je to pokazao olovkom na mapi.
– ,,Meta je taj zatvorenik koji se bavi mafijom i koji prodaje drogu drugim mafijama i koji radi sve na crno. Takođe, dogovorili su se da će doći po njega oko jedan sat posle ponoći i da će ga prerušiti u nekog sobara koji je tu radio. Morate biti pažljivi na ovom zadatku jer je isuviše važan. On je već hteo da pobegne iz bolnice, ali nije uspeo. Sada kada se opet pronašao u bolnici, kontaktirao je preko lažnih pisama crnu mafiju gde je navodno spominjao da su za njegovu tetku, koju i nema, ta pisma i da moraju da se hitno dostave na željenu adresu".
-----------------------
- pa da li mi to uskoro krećemo u akciju? 🤭
YOU ARE READING
Nepoznati broj 📞
Mystery / ThrillerKada nekoga upoznajemo na jako čudan splet okolnosti često budemo zainteresovani za prošlost te osobe. I onda se mučimo danima, ponekada i nedeljama kako bi sakupljali i saznali što više informacija koje nas zanimaju. Uprkos svemu tome javljaju nam...