• BONUS DEO •

45 4 0
                                    

Gledala je svojim tamno zelenim očima u te malene crne okice koje su je posmatrale.
Gledala je u te malene rukice koje su je hvatake za obraze i mazile.
Gledala je u maleni nosić, malene obraze, malene usne.
Gledala je u svog malenog dečaka kako raste iz dana u dan i kako je budi sa glasnim kikotom dok ga otac zabavlja kako ne bi probudio mamu.
Gledala je njenog supruga kako se stara o njihovom detetu i kako brine, a zatim i tako sav pospan i posle umornog i iscrpljenog posla dolazi sav nasmejan bez istrošene energije za svoju malenu porodicu.

- ,,Pa gde je moj maleni dečačić? Gde je moj Sebastijan?".

Osmeh na njegovom licu se pojavio čim je ušao u kuhinju gde je Antonia spremala ručak i igrala se sa sinom. Sebastijan sada ima tek godinu ipo dana, a već dosta toga zna i dosta toga je naučio. Osetila je stisak oko struka te okrenula glavu i susrela se sa njegovim usnama koje su je željno poljubile u nos i u usne. Uzvratila mu je poljubac istim žarom dok je uhvatila malo vazduha pri prekidanju poljubaca.

- ,,Kako ti je bilo na poslu, ljubavi?".

Upitala ga je kada je Stefan uzeo malog Sebastijana i smestio ga u svoje krilo te uzeo čokoladu sa stola koju je Sebastijan halapljivo svojim rukicama uzeo i počeo da grize i gnječi svojim prstima.

- ,,Jaoj, bre, nemoj da radiš to, sine".

Kroz smeh je govorio na što je dozvao Antoniu i pokazao joj remek delo njihovog sina. Antonia se blago lupila po čelu te se smešila svim srcem dok je uz to sve i dodala mali aplauz. Sebastijan je ponavaljao za njom aplauz dok se kikotao svojim glasom.

- ,,Ma-ma, ma-ma, ma-ma, ma-ma".

Dozivao ju je dok je Antonia prišla Stefanu i uzela Sebastijana u ruke dok ga je ljuljuškala.

- ,,Šta je bilo mamino, hm?".

Pogledala je ka Stefanu koji je zadržao pogled na njen stomak te se blesavo osmehnuo.

- ,,Na poslu je bilo okej. Sasvim dobro, više smo pričali nego što smo radili".

Antonia je okružila oko Stefana te ga dotakla za rame dok je uzela flašicu mleka i pružila Sebastijanu. Nekako ga je smestila na kuk te je zadobila opet Stefanovo pitanje.

- ,,Jesi li bila kod ginekologa?".

Sitno se osmehnula dok je klimnula glavom oteravši suze i gledajući ka hrani koja se kuvala.

- ,,Šta ti je rekao?".

Ustao je sa stolice dok je Antonia smestila Sebastijana u ležaljci te se okrenula ka tim smeđim čokoladnim očima dok ih je proučavala.

- ,,Ušla sam u prvi mesec trudnoće".

Raširila je ruke dok je pokazala broj tri te ju je Stefan uhvatio za ruke i približio ka njoj. Poljubio joj je obe nadlanice dok se ona zarumenela i povukao ju je u krilo.

- ,,I da li će biti dečak ili devojčica?".

Prošaputao je na njenim usnama dok se ona zasmejala.

- ,,Mislim da je ovog puta devojčica".

Prstom mu je dotakla obraz dok ga je poljubila.

- ,,Imam takav predosećaj".

- ,,Imam takav predosećaj"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Nepoznati broj 📞Where stories live. Discover now