Njih dvoje.
Hotelska soba.
Ispred njih mala večera poređana na malom stočiću.
Upaljen film na televizoru koji je zapravo bio ljubavni.
Zvezde koje sijaju noću i koje se vide kroz prozor.
Mesec koji svojim sjajem obasjava njihove spojene glave jedna do druge.
I njihova bela lica koja su se presijavala.
Disali su kao jedno.
Kao dva bića spojena u jedno telo.
Prisniji i intimniji trenutak od tog nije mogao da postoji čak i da je želeo.
Antonia je izdahnula da je Stefan pomislio kako joj nešto fali. Pogledao ju je te mu se ona milo nasmešila i tada je shvatio koliko je srećan i pun života pored nje.
Njene zelene tamne oči odavale su toliko poseban sjaj da mu je srce ludo kucalo svakog puta kada bi je pogledao. A kada se spoji njihova boja očiju.. pa, Stefan je poželeo da to traje večno. Da je večno gleda dok bi se ona smejala i uputila mu najlepše i najnežnije poglede. Ko bi rekao da će Stefan koji je poznat sa hladnim srcem i nedodirljivim emocijama napokon zavoleti jednu damu koja mu je ukrala srce?Vešto je umela i znala sa ljudima zato je i odlučila da bude tajni agent.
A onda.. jedno pitanje mu je prošlo kroz glavu te je znao da mora da joj postavi pitanje dobio on odgovor ili ne.- ,,Kako si se odlučila da postaneš tajni agent?".
Tihi šapat je Antonii kružio oko glave sve dok se nije trgla i uspavano protrljala očne kapke. Neće ga ostaviti bez odgovora. Zaslužio je da zna. On će ionako to kad tad saznati.
Tajna ne može oduvek biti sakrivena.
Tajna će se kad tad saznati.
Moraće da zna čak i protiv njene volje.
Poželela je da se izmigolji iz njegovog naručja, ali je on pojačao stisak te nije mogla da pobegne.- ,,Uh.. dobro.. Odakle sad odjednom to pitanje? Zašto te to odjednom zanima?".
Podigla je obrvu na gore te ga je pogledala ravno u oči. Začkiljila je očima i imala pomalo taj arogantni stav. Taj stav kod nje uopšte mu se nije dopao. Ali kako da joj kaže i prizna istinu, ako bi se ona uvredila ili još gore naljutila? Progutao je knedlu te pogledao ka zvezdama.
- ,,Pa ti kao moja buduća žena i kao ja tvoj budući muž, imam pravo da znam. Zašto baš tajni agent, detektiv i advokatica za razvode? I kako si to uspela sve odjednom?".
Slegnula je ramenima, ali nije dozvolila da pitanja lete u vazduhu.
- ,,Imala sam par razloga".
Nije ostao nestrpljiv, želeo je da zna sve o njoj i sve ono što se tiče njenog života.
- ,,Kakvih razloga?".
Poželeo je da mu glas ne bude sumnjiv, ali kasno je shvatio da je tako postavio pitanje. Zatim kada je usledio njen odgovor saznao je najgoru tajnu, najgoru bol, najgori gubitak.
Gubitak kome nikome nikada ne bi poželeo.
Samo on zna koliko ga je srce zabolelo u trenutku kada je ugledao kako joj oči cakle od suza te kako kroz suze progovara mučnu istinu koja je i njega bolela.
A samo ona zna koliko nju tek boli.- ,,Ubili su mi najboljeg prijatelja".
Antonii se srce raspalo na komade dok je to govorila. Govorila je i priznala istinu koju je tako dugo pritiskala u sebi i koju je tako dugo sačuvala. Zatvorila je očne kapke trudivši se da ne ispusti suze i da stare rane jednom za sva vremena izleči.
Jedini lek bi joj bio Stefan.- ,,Nisam znao, lane moje.. toliko mi je žao, ja.".
Prislonila je prst na njegove usne te tiho i tužno uzdahnula. Zagledao se u njene oči i ugledao bol. Bol koji je i njega boleo. I tog momenta je shvatio koliko su vezani. Shvatio je da kada je ona tužna i on je. Kada je ona srećna i njemu se pojavljuje sreća na licu. Kada ju je bol ubija i njega samoća i savest proganjaju i ne daju mu prostora da diše.
- ,,Ne, morao si da znaš tu skrivenu istinu kad tad. Nisi ti kriv, samo ako želiš sa nekim da deliš ostatak svog života moraš da mu priznaš i najmračniju tajnu i stranu tebe".
Zagrlio ju je dok je upila parfem sa njega te im polako prislonila usne. Uhvatio ju je oko vrata i obećao je sebi da je više ništa neće pitati ukoliko ona sama ne počne da pita. Razumeo ju je i odlučio je da je to sve i previše za nju, a i previše za njega. Neke tajne je bolje ostaviti u najgorim ranama i mukama duboko u sebi nego ih svaki put iznova otvoriti i zaviriti u njih.
Rukama joj je pronašao dugmiće na trenerkama koje je obukla čim su se gosti razišli te ih je skinuo jednim potezom.- ,,Polako, malena. Idemo do sobe".
U njenom pogledu je zablistala mutnost te i strast koja se pomešala na jako čudan način. Dok je u njenom stomaku osećala roj leptirića i nemira. Uhvatio ju je i odneo je do sobe gde ju je spustio na krevet. Zaključao je vrata za sobom dok ga je ona pogledom upijala. Želela je tako gorko njegovo telo da se spoji sa njenim.
Želela je da njegova muškost zaplovi u njeno telo.
Od prevelike muke je zajecala kada se našao go bez ikakve odeće ispred nje. Zastao je naslonivši se na laktove te je gledajući ravno u oči dok je ponavljao isto pitanje dva puta kako bi bio siguran da Antonia upravo to želi.
Da želi njega.- ,,Želiš li da me osetiš?".
Klimnula je glavom ne govoreći ništa. Desna obrva mu se micala gore dole dok ju je to pitao na što joj je delovalo tako smešno.
- ,,Duboko u sebi želiš moju muškost?".
Intimno pitanje ju je samo nateralo da se zacrveni u obrazima. Povukla ga je ka sebi tako što je naslonila svoje ruke oko njegovog vrata te tiho progovorila.
- ,,Vodi ljubav sa mnom".
Spustio je usne na njene te nakon njenih usana ubrzo je pronašao njen vrat dok je počeo vešto i brzo da skida njenu odeću. Kada je ostala potpuno naga usne je prislonio na njene bradavice dok ju je tako zadirkivao. Gladni i željni poljupci njenog tela samo su je naterali da se uzdiže ka njemu i da ga natera da ubaci njegovog druga u nju. Zatvorila je očne kapke kada je završio i sa jednom i sa drugom bradavicom. Poljupci su prštali od želje. Sa njenih usana se oteo izdah kada je usnama i jezikom prešao preko njenog stomaka te spustio se još niže do njene ženstvenosti.
Svaka dlaka na telu joj se naježila kada joj je prstima odvojio butine i usmine te polako počeo da je liže i gricka. Drhtaj za drhtajem se ređao dok je stegla jastuk oko sebe i duboko disala.
Kada je upala u trans i kada je Stefan približio svoj prst vrh njenog pupoljka počeo je da mazi, pritiska i trlja. Krenula je da ide njegovim ritmom dok je struja prolazila kroz nju. Stenjala je tiho njegovo ime sve dok nije osećala da je blizu, a kada je bila blizu i dosegla vrhunac ubrzo se i on našao u njoj. Sa svakim milimetrom koji je napravio i ulazio ona ga je svojim unutrašnjim mišićima sve više stegla. Bila je topla, nevina i vlažna iznutra. Toliko ga je želela da je počeo svaki deo njenog tela da je boli, ali to ih nije sprečavalo da nastavljaju tamo gde su stali.
YOU ARE READING
Nepoznati broj 📞
Mystery / ThrillerKada nekoga upoznajemo na jako čudan splet okolnosti često budemo zainteresovani za prošlost te osobe. I onda se mučimo danima, ponekada i nedeljama kako bi sakupljali i saznali što više informacija koje nas zanimaju. Uprkos svemu tome javljaju nam...