- 98.Deo -

22 4 0
                                    

- Stefan Stefanović *P.O.V* -

Ustanem te se namestim da budem u njenoj ravni dok nastavljam da joj ljubim svaki deo i delić tela koji sam propustio. Zadihano zastanem kada joj ubacim jedan prst u njen vaginalni otvor te ona tiho proreži sva zanesena mojim dodirima.
Dodirima od kojih joj se naježila svaka dlaka na telu.
Dodiri koji joj prijaju i izluđuju je svaki put kada bih pomerio svoj prst u njoj.
Udaljim glavu od nje posmatrajući, želevši da je gledam kako dostiže vrhunac.
Ubacim i drugi prst te se njeno telo zgrči, a onda i opusti kada ubacim treći prst u nju.
Disala je duboko i brzo dok sam pomerao prste u njoj i zakucavao ih do kraja.

Kada sam krenuo malo brže da je teram na zadovoljstvo sve što sam čuo bilo je jedno tiho: ,,Uđi u mene".
Prislonim usne na njeno desno uho zagledavajući se u mesec te se njeno telo poče tresti, a ona tiho zastenje do samog kraja moje ime kada se njene butine spoje i kada joj se telo odvede u trans na par sekundi.
Koliko je samo lepa kada se zanese i kada svrši tolikom brzinom.
Izvadim prste iz nje dok ih oblizujem svojim usnama i jezikom isprobavajuçi njene mirisne slatke sokove te je namestim između svojih nogu.
Nisam je ništa ni pitao, nisam ni pomislio o tome u ovom momentu kada sam jedva čekao da se opet ispraznim i izgubim u njoj. Zadržim svog druga obuzdavajući ga nervozom te polako dodirnem njen otvor koji ujedno i protrljam primetivši da je ostala vlažna i nakon orgazma.

Ja: ,,Samo tiho, lane moje".

Željno govorim kada je uhvatim za kukove i polako ubacim svoju muškost u njenu vlažnu sredinu. Zatvorim očne kapke kao što je i ona uradila te krenem sporim i lenjim tempom da ulazim i izlazim iz nje.

Njena unutrašnjost se polako privikla na mene te kada sam uspeo celog da ubacim u nju par puta samo sam krenuo brže i brže da se zakucavam u nju.
Kroz nedeformisani zvuk iz njenog grla cvokotala je zubima i uhvatila me je jednom rukom za vrat dok je drugu ruku spustila na moje rame te krenula mojim ritmom da se nabija na mene.
Naše disanje je postalo sve teže te kada smo osetili da smo u toj vibraciji da smo blizu samo smo se još više ubrzali i dohvatili najveći vrhunac zajedno koji smo ikada mogli.
Spustim svoju glavu na njene grudi dok se ispraznim kao i ona te opet po drugi put ove noći ostavim svoje seme u njoj.
Stresemo se oboje na kraju te kada krenem da izađem iz nje njeni unutrašnji mišići su me opkolili i nisu mi dopustili da izlazim.

Ja: ,,Lane moje.. ako ovako nastavimo nećemo daleko dogurati do jutra".

Jedva progutam pljuvačku kada spusti njene usne na moje u željan i strastan poljubac. Uzvratim joj poljubac istom željom i jačinom dok se moja muškost opet budi.

Ja: ,,Moram da izađem iz tebe".

Odmahne glavom kada uspravim glavu u ravni sa njenom te me molećljivo pogleda.

Antonia: ,,Još.. molim te.. uzmi me.. uzmi sve noćas".

Ne mogu da iskoristim njeno telo onako kako ona želi.
Ne mogu da se ispraznim u njoj onako kako ona zapoveda.
I ne mogu to da uradim onako kako me ona tera.

Ja: ,,Boleće te međunožje kasnije, ionako ćeš biti preosetljiva posle prvog vođenja ljubavi, lane moje. Ne smem to da iskoristim".

Nakon poljupca u čelo njeno telo se opusti dok se njeni mišići opuštaju te izađem iz nje velikom brzinom kako me kasnije ne bi opkolila ponovo.
Ovog puta sam uspeo, ali kako ću sledećeg puta to već ni sam ne znam

- Antonia Jelić *P.O.V* -

Pustila sam ga.
Pustila sam ga, ali samo ovog puta jer je bio u pravu.
Pustila sam ga, ali sledećeg puta ga neću pustiti ako je mislio da hoću.
Sledećeg puta će biti totalno drugačije i sve po mom ukusu.
Zadihano se odvoji od mene dok gledam u njegovu opet probuđenu muškost i napaljenu, te u njegov torzo. Ustanem sa radijatora poželevši da opet uradimo to, svaki put sve brže i glasnije, ali to za sada je nemoguće.

Krenem da odem nazad do kreveta, ali me bol u jajnicima spreči kao i u stomaku te se namrštim dok me Stefan hitro pridrži da ne padnem ili da se ne sapletem.

Stefan: ,,Zbog ovoga i ovakvih posledica nisam hteo niti želeo da te uzmem sa takvom nenormalnom brzinom i zakucavanjem".

Saopšti mi dovoljno glasno kako bih ga čula te se sagne i uhvati me, a onda me odnese do kreveta. Spusti me na krevet glte pridobijem želju da ga poljubim i zadržim tu par sekundi te tako i uradim.

Kako smo krenuli sa jednim poljupcem, tako je opet završio između mojih nogu. Krenuo je da se migolji iz mog naručja, ali su ga moje noge, nažalost, zadržale. Stegla sam ga nogama oko struka dok je on držao moje ruke i ubitačno me pogledao.
Znam čemu je taj pogled tako napravio.
I znam kakva pridika mi sledeća sledi.
I ne bih želela da je bilo ko drugi na mom mestu.

Ja: ,,Jebi me".

Dve progovorene kratke reči skliznu sa mojih usana dok njegove oči potamne i tada sam znala da se igram sa nečim vrlo opasnim po moj život.
Igram se sa samom nevoljom u buduće razne avanture.

Stefan: ,,Znaš da je to nemoguće".

Oh, ali itekako je moguće.

Stefan: ,,Sa mnom možeš imati samo vođenje ljubavi".

Približim svoje lice ka njemu te opet progovorim iste one dve reči od malopre.

Ja: ,,Jebi me".

Dajem mu do znanja tako time što stegnem vilicu črvsto iz sve snage, naslonim se na jastuk iza sebe te zabacim glavu unazad čekajući da uradi ono što sam htela.

Stefan: ,,Antonia".

Ja: ,,Stefane".

Nestrpljivo mu se obratim sa trunkom sažaljenja prema samoj sebi nadajući se da nije takav i da će uraditi to što želim da osetim.

Ja: ,,Jebi me".

Treći put progovorim kada ubaci njegovu muškost u mojoj ženstvenosti te krene brzim, lakim, željnim tempom da se zakucava u mene tolikom jačinom da smo oboje krenuli da drmamo krevet.
Stenjala sam glasno i držala se za posteljinu dok je on samo nastavljao da se nabija u mene i natera me da svršim takvom količinom da sam jedva progovorila ikakve dve reči na samom kraju.

Ubrzo posle par zabijanja u mene i on je svršio te se topla tekućina rastvarala i ostala u meni.
Kada sam se povratila iz transa baš kao i on izašao je iz mene sav mokar zbog mog vrhunca te uzeo maramicu pored stočića i obrisao svoju muškost kao i ubrzo moju vaginu. Bacio je maramicu u kantu te legao je pored mene želevši da što pre brže bolje zatvori oči, ali ja mu to nisam ipak dozvolila. Neću mu dati mira da spava celu noć makar pomislio da sam najveća psihopata ikada koju je video i sreo u njegovom životu.

Ja: ,,Beograd nikad ne spava, i za to malo krivi mi smo. Jer ko će drugi nego ja, šta?

Da pusti glas kad ne treba".
Namignem mu na samom kraju pesme dok se zasmejem zbog njegovog opet zbunjenog izraza lica te dopustim da mi osmeh ozari lice.

Stefan: ,,Odakle si sada izvadila tu pesmu iz glave da mi je znati".

Ja: ,,Mi smo klik-klik-klik-klik-kliknuli, dok se usnama nismo ni pipnuli".

Opet mu namignem te se uozbiljim kada nam spoji lica i sa umornim izrazom na licu i čvrstim pogledom me opomene.

Stefan: ,,Spavaj".

Naredi mi te namesti glavu na jastuk, a zatim zatvori očne kapke gde je ubrzo zaspao ostavivši me samu sa svojim mislima.

Naredi mi te namesti glavu na jastuk, a zatim zatvori očne kapke gde je ubrzo zaspao ostavivši me samu sa svojim mislima

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Nepoznati broj 📞Where stories live. Discover now