- 39.Deo -

15 4 0
                                    

Teo se ubacio dok je slušao Stivena kako počinje da objašnjava detalje.

–        ,,Neko je pretio da će ubiti Antoniu i da se sprema da imaju planu za nju kako da je otmu. Pošto je Stefan bio sa tobom Antonia kada ste se vratili sa misije, dobio sam zadatak od šefa da pripazim tvoj stan".
–         ,,Kako si ga pripazio kada si hteo da me ubiješ?".
–         ,,To je bila mala šala".
–        ,,To uopšte nije bila šala".

Ogorčeno je rekla dok su joj se suze skupljale u očima.

–         ,,I šta se dalje dešavalo?".

Teo je bio taj koji je sve pokrenuo. Nastavljao je da pita dok nije dobio sve odgovore i dok nije bio zadovoljan onime što čuje.

–         ,,Došao sam odmah kada ste završili sa misijom i sakrio sam se na samom ulazu u zgradu. Ali primetio sam da je stajao jedan čovek sa crnim mantilom, čini mi se, sa crnim šeširom i rukavicama. Naizgled pomislio sam da je čekao nekoga, ali kada sam dobio dojavu da se nalazi ubica na istom mestu gde i ja, morao sa da preduzmem sve mere".
–         ,,Vidi ovo što si uradio nimalo nije bilo smešno".
–         ,,Antonia, svestan sam toga. Bila je detinjasto sa moje strane, ali nisam znao kako da ti tako nešto saopštim".
–         ,,Šta je Stefan rekao na to?".
–        ,,Rekao mi je da te pazim i da te ne ispuštam iz vida jer sam ga telefonirao pre nego što si ušla u stan".

Na ivici plača ustala je i pokazala rukom ka vratima. Oni su to shvatili da je bilo vreme da krenu te su se pozdravili sa njom i krenuli da izlaze. Uzela je ključeve iz uniforme i drhtavim rukama nekako zaključala vrata. Kada je začula korake da se udaljavaju, spustila se na pod i glasno zajecala uz suze koje su se kotrljale niz njene obraze.

Sve je mogla da očekuje.
Ali ovako nešto.

Ovakav prelom oko srca nije mogla.
I te noći je obećala sama sebi da će se držati pod zaštitom i da više nije sigurna biti sama.
Te noći je odlučila da pozove sutradan Stefana kako bi prespavao kod nje.
Jer više nije bila sigurna ni u svom stanu.
A tako malo joj je falilo da bude sve u redu.

Kada je ušao u kuću prvo Teu što je padalo na pamet je bilo da li uopšte da javi Stefanu da se Antonia uplašila. Ali nakon dugog razmišljanja ipak je odlučio da mu ništa ne javi. Neka se oboje bave svojim problemima kako umeju i znaju, to ionako nije njegov posao. Nije mu mesto da zabada nos tamo gde ne treba. Odustao je od toga da ga pozove. Zatim nakon kratkog oklevanja napravio je sebi jaku kafu. Uostalom trebao je da zna i sam da neće spavati celu noć. Jer ga je Antonia probudila iz najlepšeg sna. Tamo gde je sanjao plavokosu devojku smeđih očiju. I taj san mu je obećavao da će je naći ili da će je u skorije vreme upoznati.
Samo kada bi imao strpljenja da je čeka.

Začuo je kako sat otkucava polako sekunde. Premestio je pogled na sat koji je imao crni ram, a unutra u njemu je bilo veliko roze srce. To je bio njegov prvi poklon od svoje majke nakon što se preselio u kuću da živi sam. A njegov otac? Nije se sećao da li mu je išta kupio nakon što ih je napustio i odlučio da je vreme da sam bude u kući i da bude napokon samostalan. Ipak je to bila njegova najveća želja. Nije se ljutio na njega. Nije imao razloga. Možda je shvatao njegovu ljutnju, a možda i nije. Uglavnom je donekle znao razlog zašto se tako ponašao prema sinu svih ovih sedam godina. A taj razlog je bio toliko glup i nepoverljiv da je ipak progutao ponos i ćutao.

Pre tačno sedam godina trebao je da se oženi ćerkom šefa od njegovog oca. On nije pristao. Nije želeo. Niti je imao neke prilike da se zaljubi odmah na prvi pogled. Ljubav na prvi pogled izgleda sasvim glupavo i kada ugledate neku osobu prvi put u svom životu, generalno ništa ne znate o njoj sem o njenoj boji kose, očiju, izraza lica i smeha koji vam se vrti neprestano danima u glavi. Za njega ta ljubav nikako nije išla uz njega. Više je voleo da upozna prvo neku devojku, da se sprijatelji sa njom, pa tek onda da bude sa njom ukoliko on oseća nešto prema njoj.
Kada je njegov otac čuo da je on odbio ljutio se na njega.
Da, devojka jeste bila lepa po slikama koje mu je pokazao.
Ali nije imala to nešto.
A to nešto nije ni on sam znao šta znači, samo je znao da koliko god može biti lepa na slikama, postoji pitanje kakva li je iznutra?

Da li je dobra, nežna, puna osećanja, emotivna ili prava oštrokonđa? Ili bezosećajna devojka koja ne ume da voli već juri za novcem i lepotom?
Njegov otac je trebao da zna da se Teo ne zaljubljuje tek tako. Što se tiče toga za to ne treba žurba, već da sve ide polako. Lagano. Kada dovoljno upoznate osobu tada znate da li želite da nastavite život sa njom ili da pobegnete dokle god možete ne dozvoljavajući da davite svoja osećanja. Nažalost, Teov otac to nije želeo da prihvati. Bio mu je povređen ego i odustao je od svog sina. Blagorečeno podigao je ruke sa njega.
Pomirio se sa time da je njegov otac jurio samo za time da se neka devojka koja je dobra sa finansijama uda za Tea. I to mu je užasno smetalo.
Razmahnuo je glavom i u sekundi oterao misli. Ne želi da se više priseća toga, dovoljno se toga prisetio. Možda je imao par rana na srcu, ali nije bio baš toliko dovoljno lud da se podseća na sve to. Bilo je i lepih momenata, ali to je tada bilo samo kada je bio maleni dečak. Kada nije znao šta znači voleti neku devojku i davati joj celu ljubav.
Onda se prisetio Stefana i Antonie.
Te male veštice.
Smrknuto se zagledao u sat i primetio da je pola šest.
Sam Bog zna kako će danas izdržati posao  kako će se truditi da ne zaklopi oči i ne zadremne na sastanku koji je obavezan svakog jutra.
Srknuo je gutljaj kafe i opustio se u fotelji.

Stefan jeste dobar momak i pažljiv je veoma kada je u pitanju ljubav. Ali od kada se malena veštica pojavila, kao da mu je pomutila ceo razum. Kao da se nešto desilo između njih te je on zato toliko mnogo brani i ne daje nikome da je vređa ili pipne. Šta god bilo u pitanju ne liči na dobro. Uopšte ne liči na dobro. Zbog nje ne sme da daje nikakav dobar primer u vezi nekog slučaja, jer ona ili je u pravu ili uvek bude u pravu. Ako se zaljubio u nju, malo mu fali da skroz poludi pored nje nakon par dana. Nema ništa protiv nje, ali previše mu liči da je ona došla samo da pametuje. Sveznalica. Sve ona mora da zna i sve ona mora da vidi.

Nepoznati broj 📞Where stories live. Discover now