- ,,Lezi na krevet".
Nežnim glasom joj se obratio kada je odneo poslužavnik te se ona potrudila da ne izgleda previše izgubljeno. Ali izgledala je i to joj je bila najveća greška! Ustala je sa kreveta i zaobišla ga dok je legla sa druge strane i naslonila glavu na jastuke iza sebe. Čekala ga je dobrih pet minuta te kada ga je ugledala na vratima srce je počelo da skakuće radosno. Zaključao je vrata i naslonio se na ista kada je pogledom preleteo preko njene siluete na krevetu. Oblizao je donju usnu i predatorskim koracima joj se približavao dok je opkoračio krevet i podigao joj je noge, a zatim ih razdvojio.
- ,,Plašim se".
Izgovorila je to nesvesno tek što nije kasno shvatila šta je rekla. Bilo je kasno da te reči povuče. Ruku joj je povukao kroz noge i spretno joj je skinuo helahopke dok je nežni materijal klizio niz njene noge.
- ,,Čega se plašiš?".
Pogledala je u njegovu bradu te u njegove oči koje su blještale. Usudila se da pogleda u njegovu muškost te kada je ugledala izbočinu na pantalonama samo je zaćutala.
- ,,To je zbog mene, zar ne?".
Sakupila je dovoljno hrabrosti da ga upita dok se on naslonio na jednu ruku i prodorno je pogledao.
- ,,Nisi kriva zbog toga. Jednostavno dovoljno je samo da te pogledam i meni se moja muškost na neki nedefinisani način uzbudi".
Uzdisala je polako dok je njegovim rukama skinuo njenu suknju.
- ,,Nisam spremna, ne mogu..".
Sa mukom u glasu mu se obratila dok se on uspravio i vratio ju je na mesto.
- ,,Lane moje, ne želim da te povredim, ali ako nisi spremna za nešto više od samo jednog iskušenja i zadovoljstva onda dalje nećemo ni ići, razumeš li me?".
Klimnula je glavom svesna njegovih ruku da joj pretražuju telo. Otkopčao joj je suknju dok joj je skinuo, a zatim ubrzo i gaćice. Mesečina se presijavala kroz zavese te je jasno mogao da vidi njene obline tela. Obline koje je tako jarko želeo da dodirne. Sada se napokon i to ostvarilo.
- ,,Mogu li da ti skinem i gornji deo odeće?".
Gledala ga je..
Nije ništa govorila jer joj je glas nestajao.- ,,Želim da ti skinem košulju".
Promuklo mu se obrati te se ispravi kako bi se i ona sama ispravila i kako bi mogla da mu skine košulju. Otkopčavala je dugmiće jednim za drugim dok je on iscrpljeno disao.
- ,,Stani".
Obratio joj se na što je ona sačekala da skine košulju te je naslonio svoje usne na njene. Gurnuo ju je nazad na krevet i počeo da on otkopčava košulju njoj ovog puta. Kada joj je skinuo malo se pridigla kako bi mogao da joj skine i ostatak garderobe. Nakon brushaltera kojeg je iz nekog nepoznatog razloga pocepao bacio ga je na pod i nastavljao sa poljupcima.
- ,,Lane moje, tako si lepa".
Skoro je uzviknuo na sav glas kada se promeškoljila ispod njega i zarila prste u njegovu tamnu kosu. Milovao ju je usnama i sa usana prešao na vrat. Desnom rukom je milovao njen stomak koji je goreo zbog njegovih dodira. Poljupci su se nizali i pljuštali na sve strane kada je usnama i jezikom počeo da klizi po njenim grudima. Zaustavio se na njima. Obuhvatio joj je usnama jednu dojku dok je drugom rukom držao drugu dojku. Sisao joj je jednu dojku te je prešao na drugu kada je začuo kako ga moli da nastavi i da ne staje.
Vrelina se spajala, vatra se presijavala, strast se pojavljivala tamo gde nije ni znala da je postojala.
Sa grudi je prešao na stomak koji je drhtao svom snagom.
YOU ARE READING
Nepoznati broj 📞
Mystery / ThrillerKada nekoga upoznajemo na jako čudan splet okolnosti često budemo zainteresovani za prošlost te osobe. I onda se mučimo danima, ponekada i nedeljama kako bi sakupljali i saznali što više informacija koje nas zanimaju. Uprkos svemu tome javljaju nam...