- 63.Deo -

19 5 0
                                    

–        ,,Teo, hajde jednom u životu molim te lepo, ućuti kada neko priča".

Tro je prislonio prst na usta i povukao ga sa jedne strane na drugu kao da čuva tajnu.

–        ,,Ćutim".

–        ,,Zaveži je dovoljno kako ne bi mogla nigde da pobegne".

Osetila je labav stisak oko svog tela, a zatim kada je progledala kroz oči ugledala je mutno samo ne sve. Zatreptala je kada je pokušala da pomeri glavu, ali nešto teško je padalo preko njene glave. Uzrujala se kada je shvatila da joj je glava zavezana za pojas. Celo njeno telo je bio u pojasu zavezano dok je na svim stranama tela osećala bol.

–        ,,Ma šta vi želite od mene?!".

Zagrmela je na njih na što se jedan od njih štrecnuo. Kada je taj okrenuo glavu ostala je zaprepašćena jer je to bio Aksentije. Podlo se osmehnuo dok je ostavio gadan poljubac na njenom nosu i podigao nož ispred njenih očiju.

–        ,,Želimo da i mi malo budemo primećeni, a ne samo ti mala".

Namignuo joj je dok je prislonio nož na njen vrat i jednim potezom joj je napravio malu duboko osekotinu. Zadržala je dah dok se u njoj sve slomilo. Od samog početka je trebala da zna da je i on umešan u sve to.

–        ,,Neću ti unakaziti lice, umesto mene neko drugi će to uraditi".

Da je mogla u tom momentu razbila bi mu to lice koje se zadovoljno smeška. Odakle njemu hrabrosti da sve ovo radi? Odakle njemu srca da joj ovo uradi?

–        ,,Dok sam te posmatrao svih ovih godina bio sam toliko zadivljen tobom da sam počeo da ti zavidim. Cele sve te operacije CIA agenata su trebale biti moje, a ne tvoje, mala".

Zamrzela je taj nadimak kada mu se obratila.

–        ,,Nemoj da me zoveš tako".

Glasno je vikala na njega dok joj je u momentu stavio na usta selotejp traku i zalepio ju je.

–        ,,E tako, pričaj sada i brbrljaj koliko hoćeš, ali ja ću nastaviti tamo gde sam stao".

Stavio je neke sitnice u džepove te usredsredio njegov pogled na njeno lice..

–        ,,Sviđa mi se posekotina koju sam ti napravio".

Previše mu je verovala.
Psihopata.
Kako je samo mogla da ga pusti u njen život nakon toliko godina ni ne znajući sama zašto je to uradila?
Zaslepile su je njegove oči mada je znala da nije samo to u pitanju. Njegova odlučnost, njegova zanimanja za nju, njegove reči koje je tako glatko izgovarao da je pomislila kako on nju to želi da iskoristi nakon nekih bitnih informacija.

–        ,,Kada sam dobio posao, i to ne bilo koji posao, već da te izbrišem sa lica zemlje, poželeo sam da sam to odmah uradio čim sam dobio tu informaciju. Nažalost, pošto ti nigde nisi putovala zadnjih par meseci morao sam da se strpim i da pošaljem nekog svog da zastraši tvog prijatelja i kaže mu kako treba da se povučeš. Ipak, on je sve to malo izmenio i nije sakrivao laž od mene te je drugačije pričao i pretio. Svakako sam zadovoljan onime što je uradio. Kasnije kada sam čuo da si bila naterana da dolaziš ovde u Njujork, krenuo sam i ja. Sada kada sam te uhvatio, znam šta ću uraditi sa tobom. Zato se spremaj jer iz ovog aviona nećeš izaći živa".

- Antonia Jelić P.O.V -

Ostala sam skamenjena u mestu kada je izašao iz aviona sa ostalim osumnjičenima koji su bili tu.

Ja: ,,Stefane! Stefane, molim te, pronađi me. Stefane, spasi me!".

Vikala sam u prazno dok sam gledala ovaj avion oko sebe. Drhtalo je celo moje telo kada sam ugledala Aksentija kako stoji nedaleko od šume i preusmerava pogled ka avionu i meni. Taj pakosni pogled koji nikada neću zaboraviti će me proganjati noćima. Taj podli osmeh koji je imao na usnama i koji je pokazao njegove bele zube me je uplašio. Znala sam da je kraj mog života, znala sam da neću izdržati toliko dugo da budem tajni agent. Mlada sam, imam tek dvadeset i pet godina i život je predamnom, ali neko izgleda želi da me se reši za čitav život.. da mi skrati sreću mog budućeg venčanja, da mi skrati period majčinstva, da mi skrati period radosti gde ću gledati svoju decu kako se zaljubljuju. Skratiće mi sve i to samo iz nekog glupog razloga, a taj razlog je da je želeo da bude kao i ja. Želeo je da bude na mom mestu iako sam ja bila na vrhu liste prva od najboljih agenata. Nekako mi se traka olabavila i mogla sam da dišem zadnji put kroz usta i nos. Disala i uzimala ceo taj vazduh u sebe dok mi se grlo sušilo, a suze se skupljale u očima i skliznule niz moje bele obraze dok sam ugrizla unutrašnjost obraza.

Nepoznati broj 📞Where stories live. Discover now