"භවාන්.."
කාමරේ ඇතුළට ඇවිත් දොර වහලා දොරට පිට තියලා හේත්තු උන භවාන්ව දැකලා මාව ගැස්සිලා ගියා.. ඇයි ද කියන්න නොදන්නවා උනාත් මට එයාව දැක්කාම ඇති උනේ අමුතුම විදිහෙ බයක් වගේම ලොකු කේන්තියක්.. හරියට එයා මගේ ජීවිතේට නපුරක් කරන්න යනවා වගෙයි මට දැනුනේ.. ඒ හැඟීම මට වචන වලින් විස්තර කරන්න තේරුනේ නැහැ..
"ඇයි තමුන් ඇතුළට ආවේ.. තේව් රූම් එකේ නැහැ.."
"දන්නවා.. ඒ නිසා තමයි ආවේ.."
එයා කිව්වේ හැඟීම් විරහිත බැල්මකින් වෙද්දී මම අත්මිට මොළවගෙන එයාට රැව්වා..
"හොඳින් කිව්වාම එළියට පලයන් භවාන්.."
මං තරහින් කියද්දී දොරට හේත්තු වෙලා මගේ දිහා බලන් ඉඳපු එයා කලිසම් සාක්කු වලට අත් දාගෙන හෙමිට මගේ පැත්තට ඇවිදගෙන ආවේ මම අඩියෙන් අඩිය පස්සට තියද්දී..
"තමුන් කවුද.."
"මොකක්ද.."
මගේ ළඟට ඇවිදගෙන එන ගමන් භවාන් එහෙම අහද්දී මං පුදුම වුණා.. මේ මනුස්සයාට පිස්සු ද අඳුරන්නෙ නෑ වගේ මං කවුද කියලා අහන්නේ.. එයා බලාගෙනම ඉදියේ මගේ ඇස් දිහා වෙද්දී අන්තිම පියවර කීපෙ කලබලෙන් දුවගෙන වගේ ළඟට ඇවිත් එයා මගේ කම්මුල් දෙපැත්තෙන් අල්ලගත්තේ මං එයාගෙන් ගැළවෙන්න දඟලද්දි..
"භවාන් අත් අරිනවා.. තමුසෙට පිස්සු හැදිලාද මිනිහෝ.."
"ඔව් මට පිස්සු.. තමුන්ව දැකපු දවසෙ ඉඳන් ඔය ඇස් මාව පිස්සු වට්ටනවා තේනු.. මට කියන්න.. ඔයා.. ඔයා කවුද.. ඇයි මට ඔයාව හුරුයි වගේ දැනෙන්නෙ.."
එයා මගේ මූණට ලංවෙද්දි මම අප්පිරියාවෙන් අහක බැලුවා..
"අතෑරපන් මාව.."
"බෑ.. මට ඔයාව ඕන.."
එයා එයාට මාව ඕන කියද්දී මගේ ඇස් ලොකු උනා වගේම මං එහෙම්ම එයාගෙ පපුවට අත් තියලා තල්ලු කරේ එයාගෙ කම්මුලට පාරක් ගහන ගමන්..
චටාස්
"තමුන්ගෙ සීමාව අමතක කරන්න එපා භවාන්.. මං තමුන්ගේ මල්ලිගෙ හස්බන්ඩ්.. අනවශ්ය විදිහට තමුන් ආයෙ මට ලං වෙන්න හැදුවොත් මට සිද්ද වෙනවා තේව්ට මේ හැමදෙයක්ම කියන්න.."
ESTÁS LEYENDO
රාවණන් [Completed]✅
Fanficමම ද රාවණෙකි ඔබෙ පෙම අභියස🖤 තේව්💞තේනු •ආත්ම බන්ධන කතා පෙළ 1.රාවණන් 2.කාළි 3.අයිඩී (රාවණන් 2) 4.විලන් (කාළි 2)