İstanbul boğaz köprüsünün trafiğinde ilerleyemiyordu. Bir küfür savurdu içinde bulunduğu duruma. Yaşanılan her anı gözlerinin önünden akıyordu. Yaptığı hatalar ise kırmızı bir çizgiliyle altı çizilmiş gibiydi. Nereden başlayacağını düşünemiyordu. Köprünün sonuna geldiğinde Avrupa yakasına çevirdi direksiyonu.
Bir başlangıç için en iyi yol Arzum'dan geçiyordu. Gaza yüklendi. Arzum'suz geçen günler geçiyordu zihninden. Bu zaman diliminde Arzum'un hayatında ki önemini yitirdiğini düşündü. Bir telefon bile etmemişti. Acı dolu gülümsedi telefon beklediğine. Suçlu bir adam için çok şey istiyordu. Belki de ilişkileri boyunca Arzum'un verici olmasına alışmıştı. Hiç yormamıştı kendisini. Nil vakasında bile kırgınlığı olmuştu ama mesafe koymamışlardı ilişkilerine.Derya'yı ne kadar bildiğini merak etmişti biran. Derya'nın arkadaşı Kaan'ı düşündü. " Arzum'un babasının kızı için tuttuğu özel dedektif"dedi yere tükürürmüşçesine. Derya'nın kendi için tutulan bir dedektif olması gibi diye geçirdi iç sesi. Konuya odaklanmaya çalıştı tekrardan. Birçok konunun içinde boğulup asıl konuyu atladığını düşündü.
Direksiyona başını dayadı. Kaan'ın Arzum'a nasıl bir video verdiğini düşünüyordu. Biran sadece Derya'nın otel lobisinde verilmiş kareler olsun sadece diye dua ederken buldu kendisini. Bir şekilde Arzum'a bu durumu anlatabileceğini düşündü. Arzum'un hastanede yatarken beraber kaldıkları kareler de Arzum için hazırlanan video da varsa diye bir iç geçirdi. Bunu açıklayabilmesi imkânsız gibi bir şeydi.
Gülümsedi tekrardan acı dolu "Aslında tüm bunlar aptal saçmalığı" diye bir nara attı. Direksiyondan başını kaldırdı. Şeytana ruhunu satan bir günahkârın tanrının huzuruna çıkarılması gibiydi.
Vote vermeyi unutmazsanız sevinirim
Bir de ufacık bir yorum *-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Koleksiyoncusu
RomanceEmir Orçun isimli ünlü piyanistin hayatı gitmiş olduğu resim sergisinde ki Arzum Dila Tanrıyar isimli bir kadınla tanıştıktan sonra sıradışı bir hal alır. Hayatını uç nokta da yaşayan çapkın piyanistin hayatı yine hayatı uç noktalarda yaşayan ressa...