73 - Arel Çağın'ı öğrenen Emir

1.5K 118 10
                                    


Emir tekrar babasının yanına gelmişti. Derya'yla evde fazla karşılaşamasalar da – Derya sürekli dışarıda işte oluyordu- akşam yemeklerini beraber yiyorlardı. Birlikte oldukları geceden sonra ikisi de bunun üzerine tekrar konuşmamışlardı. Emir de ilişkilerinin bu yönünü seviyordu. Ne yaşarlarsa yaşasınlar o anın içinde kalıyordu. Bir sonraki ana bile geçmiyordu.

Akşam her zamanki gibi akşam yemeklerini yemişlerdi. Emir eve geldiğinden beri babası daha neşeliydi.
Vakit ilerlediğinde Emir müsaade isteyerek odasına çekildi. Uyumayı düşünerek yatağına girmişti. İlk birkaç saat uyumayı başarmıştı da. Uyuyamayacağını anlayarak yataktan kalktı. Saat üçü gösteriyordu. Koridora çıkıp ilerlerken çalışma odasının kapısının altındaki ışığı fark etti. Babasının bu saatlere kadar çalışıyor olmasına anlam veremedi. Kapıyı açıp babasını odasına göndermeyi düşünürken masanın başında Derya'yı gördü. İçeri girerek kapıyı kapattı "Uyuman gerekmiyor mu senin?" dedi daha yumuşak bir dille.

Derya bakışlarını monitörden çekmeden "Biraz daha kalmalıyım" dedi.

Emir, Derya'nın arkasına geçerek ellerini omuzlarına koydu. Monitöre kendi bakmadan önce Derya'nın ekranı değiştirdiği gözlerinden kaçmamıştı. Derya'nın omuzlarına yavaş yavaş masaj yapmaya başlamıştı. Başını boynuna daldırdı Derya'nın kokusunu içine çekerken " Ben bu evdeyken bile izleniyormuşum gibi hissettim" dedi. Az önce monitörden görünmemesi için kaldırılan pencerede kendi hayatından bir şeyler kaçırıldığını düşünüyordu.

"Net bir bilgi sahibi olmadığım için şuan bu bilgiyi seninle paylaşmayı uygun görmemiştim." Sakladığı sayfayı tekrar açtı.

Açılan sayfada Arzum'un resmini gördü. Ve Arzum'un elini öpen bir adam. Fotoğraf Arzum'un evinin önünde çekilmişti. Emir tarihe baktı: Düne aitti. Bakışlarını tekrar adama kaydırdı. Daha önce hiç görmemişti. Oldukça genç görünümlü ve yakışıklı biriydi. Derya ikinci resme tıklattı. İkisi de arabadaydı bu fotoğrafta. Sonraki fotoğrafa geldiklerinde bir restoran da adam ellini Arzum'un elinin üzerine koymuştu. Restoran hiçte yabancı gelmiyordu Emir'e. Derya başka fotoğrafa geçtiğinde Arzum adamın elini avuçları arasına almıştı. Emir restorandın bir zamanlar beraber gittikleri yer olduğunu anlamıştı. Ve dün Arzum bir adamla tekrar mı gelmişti.

"Kimmiş bu adam?" dedi. Öfkesini kontrol etmeye çalışarak.

"Bilgisayar ve bilişim üzerine bir şirketi var ailesinden kalma. Birçok ülkede bu şirkete bağlı şubeleri var. Misyonu bir 5 yıla kadar dünya devi olmak. Bekâr 35 yaşında hiç evlenmemiş kadınlarla alakası yok . Boş zamanlarda basketbol ve tenis oynuyor. Basketbol da Türkiye de dereceleri var. Tenis de ise dünya çapında dereceleri var. İşinde hırslı. İşine kimseyi karıştırmıyor. Ailenin tek varisi kökeni İran'a dayanıyor."

Emir alt dudağını ısırdı sinirden Derya'nın anlatırken heyecanlandığını görebiliyordu. Derya'nın anlatırken ağzını sulandıran adam bir de Arzum'un hayatına girmişti. " Adı soyadı yok mu bu adamın?"

Derya tekerlekli sandalyesini çevirdi. Emir'in yüzünü daha net görebiliyordu şimdi. Alt dudağından sızan kana parmaklarını götürdü. " Arel Çağın"

"Nasıl tanışmışlar"

" Geçmişlerinin derinliklerini bilemem. Benim elde ettiğim tek bilgi İzmir'den beraber İstanbul'a döndükleri."

" Arzum da bilmiyor ki geçmişinde ki derinlikleri" dedi. Unuttuğu geçmişten yalnızca Ozan'ı hatırlayan bir kadın şimdi de Arel Çağın olacak hergeleyi mi hatırlamaya başlamıştı. Odadan biran önce çıkmak ve yanlız kalmak istiyordu. Derya'nın karşısında belli etmek istemiyordu acizliğini.

Derya Emir'in başını avuçlarını arasına aldı. " Ortada şuan net bir bilgi yok canım. Arel Çağın'ın geçmişini araştırarak Arzum ile aralarında bir bağlantı olup olmadığını öğrenebilirim ama o ana kadar bu fotoğrafların sıradan bir kareden ibaret olduğunu unutma lütfen."

Emir başını Derya'nın göğsüne dayadı. " Kıskançlık değil şuan yaşadığım duygu"

Derya, Emir'in saçlarında parmaklarını gezdirdi. " Her kadının hayatında mükemmel olmalısın. Kimse senden üstün olamaz. Senin seviyende olamaz değil mi?" Arel'in geçmişini anlatırken heyecanlanması bile Emir'in sinirlerini bozduğunu fark etmişti çünkü.

" Benim yanlız kalmaya ihtiyacım var."

"Bir karar verirsen haber verirsin bende ona göre sana ayak uydururum olur mu?"

"Olur" diyerek yanından ayrıldı.

Vote vermeyi unutmazsanız sevinirim

Bir de ufacık bir yorum *-*

Aşk KoleksiyoncusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin