Köşkün kapısını çeken kadına baktı. Köşkten ayrılmanın bu kadar zor olacağını düşünmemiş olmasına karşılık ayrılırken yüreğini sızlatan ağrının nedenini bilmiyordu. Ağzına dolan hava bile başkalaşmıştı.
Elinden tutarak kendini sürükleyen kadına baktı soru dolu gözlerle. Derya'nın yediği yemekten sonra başka bir kadın olmuştu. Mutluluğunun sebebi gizem olarak kalsa da mutluluğunu gözlerinde görmek huzurla dolduruyordu içini.
" Ne bu acele" diyebildi onca düşüncenin içinde bu cümle çıkıvermişti dudaklarından.
" Uçağı hazırlattım hazırlanmamız lazım sana uçakta planımı anlatırım" dedi gayri ihtari gülümseyerek.
"Plan mı? Bir de plan mı yaptın?" Derya'nın olaya stratejik yaklaşması yüzünü gülümsetmişti. Arzum'u görme düşüncesi heyecanlandırırken benliğini sergide ki gibi bir erkeğe gitme düşüncesi geriyordu açıkçası. İlk karşılaşmalarında ki bırakılışını sindirememişti ki.
Uçağın merdivenlerinden çıkarken arkadan kendisini takip eden kadına baktı. Güveniyordu Derya'ya kimseye güvenmediği kadar. Güven aşılıyordu bu kadın kendine herşeyin yolunda gideceğinden emin olması için Derya kurtuluş biletiydi sanki.
Koltuğa otururken " Plan nedir bakalım?" diyerek gülümsedi.
Derya Emir'in yanına otururken " İlk önce sakin olacaksın. Davetli listesine göz attım sen kızdıracak kişiler çok. Örneğin Arel Çağın ve Umut Tanrıyar davetliler arasında"
Emir duyduğu isimlere bir küfür savurdu " Ben vazgeçtim gitmiyorum o sergiye" dedi. Gittiği an iki öfke duyduğu erkekten birinin yüzünü dağıtabilirdi.
Derya elini Emir'in elinin üzerine bıraktı " Sakin ol herşey kontrolüm altında. Senin ilgi odağın Umut Tanrıyar olacak sergi de anlıyor musun?"
Emir sinirden bir kahkaha attı " Dalga mı geçiyorsun benimle ya o adamı gördüğüm yerde kafa atmak istiyorum sen ilgi odağı diyorsun"
" Ah Emir'ciğim ah bazen çok saf olabiliyorsun. Sen Umut ile ilgileceksin ki Arzum Umut'un göz hapsinden kurtulsun ve ben de Arzum ile tanışabileyim değil mi?"
Gözlerde gördüğü ışıltı içinde ki kıskançlık dürtülerini kabartmıştı. " İçimden bir ses Arzum ile tanışmak için bana kumpas kurduğunu söylüyor"
Derya saçlarını geriye doğru atarak gerildi. " Eh o da var tabi. Daha Sergi de Arel Çağın'nın dikkatini çekme gibi zorlu bir görev de üstlendim canım" diyerek Emir'e göz kırptı.
Emir Derya'nın bileğini kavradı " Ne yapmaya çalışıyorsun Derya. Öfke duyduğum bir hergelenin önüne seni yem olarak atacağımı mı düşünüyorsun?"
Derya bileğinde ki ele dokundu " Arzum'u kazanmak istiyorsan söylediklerimi harfiyen yapacaksın Emir Orçun. Seni daha önce uyardım ve sen hiç birine uymadın sonucu görüyorsun.Şimdi benim dudaklarımın arasında ki her cümleyi ikiletmeden uygulayacaksın. Sen Arzum'a kavuşacaksın bende biraz eğleneceğim var mı bunda bir sorun?"
Emir Derya'nın bileğinde ki elini bıraktı. Sakin olmalıydı. Derya'nın kendini Arel'e yem yapmayı düşünmesi, Arzum ile tanışmak için kendini Umut Tanrıyar'a peşkeş çekmesi sakin kalmasını engelliyordu. Sergi zor olacaktı. Derya'nın zihninden ne geçtiğini algılayamamak zoru imkansızlaştırıyordu.
Sergi de elinden bir kaza çıkmaması için sakin kalmayı başarabilmek zorundaydı. Bunu nasıl yapacağını bilmemesi ise delirtiyordu benliğini...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Koleksiyoncusu
RomantikEmir Orçun isimli ünlü piyanistin hayatı gitmiş olduğu resim sergisinde ki Arzum Dila Tanrıyar isimli bir kadınla tanıştıktan sonra sıradışı bir hal alır. Hayatını uç nokta da yaşayan çapkın piyanistin hayatı yine hayatı uç noktalarda yaşayan ressa...