50 - Arzum'un resti

1.5K 117 7
                                    

Buğulu camda kendisini izliyordu. Zihni karmakarışıktı.
Yaptıklarına ve yaşadıklarına anlam veremiyordu. Arzum'un kaprislerini unutacak sıradan bir dişiye sığınma ihtiyacı duyarken seçtiği dişi tarafından bozguna uğramıştı.

Odanın sessizliğini dinlerken Arzum'un ayak seslerinin nefesinin olmadığı bir odada kendi yalnızlığıyla baş başa olması garip gelmişti. Alışkanlık haline gelmişti kendisi için Arzum...

Aksinde ki dudağa odaklandı bakışları. Düşünmek hatırlamak istemiyordu Derya'yı. Fakat zihni her defasında oyun oynuyordu kendisine. Bir kadın karşısında küçük düşmüş kovulmuştu.

"Kovulmak" diye mırıldandı. Hayatın da bir ilkti. Kovuldu.

Düşüncelerinden arınıp Arzum'un kalbini kazanması gerektiğine odaklandı. Arzum'un şuan nerede olduğunu ve ne yaptığını merak etti. Cebinden telefonu çıkartıp Arzum'u ararken inatlaşıp açmayacağını adı gibi emindi. Düşüncelerinin aksine telefonun açılmasıyla ne diyeceğini şaşırdı. "Nerdesin balım?" dedi aceleyle. Arzum " Bilmiyorum nerede olduğumu" cümlesi kalbine bir acı saplanmasına sebep oldu. Emir "Aşkım karşına çıkan tabelaları oku ben seni bulurum" diyerek arabasını çalıştırdı.

Arzum'un okuduğu tabelaları bulmak için dikkatini yola vermişti. Uzun ve yorucu bir takipten sonra Arzum'u gördü. Arabadan inerek aceleyle yanına yaklaştı. Arzum 'un üzerine bir şey almamış olması incecik elbiseyle dışarı çıkmış olmasından dolayı elleri ve yüzü buz kesmişti. Arzum 'un yüzünü avuçları arasına alıp "Özür dilerim aşkım gereksiz yere kalbini kırdım"

Arzum "Arabaya geçelim mi ben çok üşüdüm"

Emir üzerinde ki ceketi çıkarıp Arzum'un omuzlarına geçirdi. Ardından Arzum'u kendine çekti. Dudaklarını dudaklarında gezdirdi. Arzum'un dudakları soğuktan kurumuştu. Dudaklarıyla Arzum'un dudaklarını ıslatırken " Affettin mi beni?"

Arzum"Konuyu kapatsak. Bu konuda konuşmak istediğimi sanmıyorum" dedi kararlı.

Emir " Balım gerçekten özür dilerim. Seni otel de göremeyince endişelendim. Tüm asabiliğim ondandı." Açıklama yapma gereksimi duyarak.

Arzum "Tamam Emir uzatma artık." Cümlesinde ki bıkkınlık ve umursamazlık Emir'i şaşırtmıştı.

Arzum Emir'den sıyrılarak arabaya doğru ilerlerken Emir Arzum'un kendisini ilk kez umursamadığını gördü. Sessizce takip etti Arzum'u.

Arabaya geçtiklerinde Emir ' Nereye gitmek istersin?"

Arzum başına pencereden tarafa çevirip buğulu cama baktı. "Otele"

Emir arabayı çalıştırdı. Yol boyunca Arzum'un konuşmasını bekledi. Arzum'un sessizliği ürkütmüştü kendisini. Sessizlik otel odasına girdiklerinde dahi bozulmamıştı.

Odada bulunan televizyonu açtı Emir. Sessizlikten sıkılmıştı ve bunu belli etmek için odada ses olmasını istemişti. Arzum 'a baktı. Arzum odanın en kuytu köşesinde bulunan koltuğa gömülmüş tavanı izliyordu.

Emir dayanamayarak " Arzum" dedi.

Arzum bakışlarını tavandan çekti. Bakışlarını Emir'in bakışlarına odakladı. " Ne söylememi istiyorsun Emir."

Emir " Bilmiyorum. En azından konuşmayı deneyebiliriz."

Arzum " Konuş o zaman" dedi umursamaz.

Emir " Beni umursamıyorsun farkında mısın?" sesinde ki kırgınlığı açığa çıkararak.

Arzum " Peki sen beni umursuyor musun?" soruyu sorarken yüz çizgileri gerilmişti.

Emir " Bunu soruyor musun gerçekten. Bu dünyada tek umursadığım kişisin."

Arzum alayla gülümsedi. "Sabah yatağında terk edecek kadar umursuyorsun evet unutmuşum."

Emir " İşlerim vardı aşkım sana söylemiştim." Arzum'un kendisine neden soğuk davrandığını anlamış olmanın vermiş olduğu sersemlik vardı üzerinde.

Arzum " Senin işlerin senin konserlerin senin tatil programın senin planların...-durdu. Derin bir nefes aldı- " Peki ya ben Emir."

Emir "Anlamadım. Bu tatili istediğini sanıyordum" dedi. Arzum'un bu çıkışına anlam vermeye çalışıyordu.

Arzum " Seninle tanıştığım andan itibaren ben kendi hayatımda yerimde sayıyorum Emir. Çalışmalarıma ara verdim."

Emir "Ben bunu bilmiyordum" allak bullak olmuştu. Dağılmıştı. Arzum'un yanında mutlu olduğunu sanıyordu her zaman.

Arzum "Düşünmen gerekti. Sen piyanonun başında çalışırken ben ise senin yanındaydım. Sen sanatında ilerlerken ben sadece ..." Cümlesine devam etmedi.

Emir "Bunu aşabiliriz çalışabilirsin. Evin üst katına çalışman ve resim yapabilmen için tasarlarız." konunun nasıl buraya geldiğini anlamaya çalışıyordu.

Arzum ayağa kalktı" Konu bu değil Emir. Ben evimde de çalışabilirim. Konu senin gölgen... Sen hayatımdayken ben kendimi unutuyorum."

Emir "Dur bir dakika. Bana kendimi toparlamam için biraz zaman ver." Arzum'un kendisine veda ediyor gibi konuşması Emir de soğuk duş etkisi yapmıştı. Nefesini toparladı. "Tüm bu konuşmaların kaynağı sabah yatak da seni birkaç saatliğine yalnız bırakmam mı?"

Arzum " Beni anladığını sanmıyorum" dedi başını olumsuz anlamda salarken.

Emir "Bana ne yapmam gerektiğini söyler misin?" konuşmayı sonuçlandırmak ve biran önce bir çözüm bulmak istercesine.

Arzum " Bir süreliğine ara verelim. Kendimizi işimize odaklayalım."

Emir bakışlarını Arzum'a dikti. " Ne yani beni terk mi ediyorsun?"

Arzum "Saçmalama Emir ne terk etmesi. Yalnızca kısa bir süre kendimize zaman ayıralım."

Emir sesini kontrol edemeyerek bağırdı. " Hani biz vardık. İkimiz sen ve ben. Ne oldu bu akşam ne değişti."

Arzum Emir'e yaklaştı. " Sakin olur musun biraz ben sadece fikrimi söylemek istedim."

Emir " Hani bensiz kalmak istemiyordun. Sürekli yanımda ol diyordun ne oldu değişti bu fikirlerin bu akşam anlamıyorum Arzum. Bir ceza yöntemi mi eğer öyleyse sonlandır şu lanet olası cezayı kalbim acıyor."

Arzum Emir'in saçlarına daldırdı elini. " Bir ceza yok aşkım sadece özgürlüğüme en az senin kadar düşkünüm."

Emir Arzum'un dudaklarını kavradı. Nefesi kesilene kadar öptü. Dudaklarını dudaklardan çekerken " Senin özgürlüğün benim özgürlüğüm anla artık bunu.- derin bir nefes aldı- "Bu saçma konuşmayı kapatalım artık lütfen balım."

Arzum öpücüğün etkisiyle olur anlamında başını salladı. Ardından Emir'in boynuna eğildi. Sıcak nefesini üfleyerek " Biraz yaramazlığa ne dersin?"

Emir Arzum'un belini kavradı. " Şuan duyduğum en mükemmel teklif"

Arzum bacaklarını Emir'in beline doladı. Emir'in ateşli öpücükleriyle kendinden geçerken doruk noktasında özgürlüğe ulaşmayı hayal etti.

Vote vermeyi unutmazsanız sevinirim

Bir de ufacık bir yorum *-*

Aşk KoleksiyoncusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin