" Bende aranızda bir şey olacağını düşünmüyorum." - eliyle kapıyı gösterdi – " Sergi çok eğlenceli geçeceğe benziyor"
Arzum bakışlarını babasının göstediği yöne çevirdi. Kapıdan içeri davet edilen misafirleri taradı gözleri ve o anda dudaklarından " Emir" sözcüğü çıktı.
Emir'in kırmızı halıdan geçerken takındığı umursamaz tavır yanında tüm seksiliği ile duran siyah elbisenin içinde ki beyaz tene uğramamış olmalıydı.
Nasıl olabiliyor da sergisine video da bir kez izlediği zihnine kazınmış kadınla gelebiliyordu. Hiç mi düşünmüyordu kendisin de açabileceği tahribatı. Tüm basın kendisini yanında getirdiği kadınla aldattığını biliyorken o kadını nasıl olabiliyor da sergisine getirebiliyordu.Düşüncelerini bölen ise gülen gözlerle el sallayan erkekti. Giriş de vakit kaybetmeden gözleri kendisini bulmuştu. Gülümsedi dikkat çekme cabasına.
İlerlerken gülümsemesini bozmamaya çalıştı. Özellikle Emir'in yanından geçerken bedeni bir buz kütlesi gibi olduğu yere zımkınlanacakmış gibi hissetse de Arel'in sıcacık gülümsemesi kalkan olmuştu yüreğinde ki soğukluğa...
Arel'e sarılırken az ilerde bıraktığı erkeğe bakmamak için üstün caba sarffetse de kaçamak bakışları ile süzmesini engelleyememişti. Derya'nın dudaklarına uzanacağı sırada kadının engel olarak bir şeyler fısıldaması dikkatinden kaçmadı.
Düşünmemek istercesine Arel'e daha sıkı sarıldı. Ne kadar sarılsa o kadar uzaklaşacağını düşünüyordu bulunduğu atmosferden. İçinde yaşadığı milyonlarca safsatayı Arel'in sıcacık bakışlarıyla bastırmaya çalışıyordu.
Kendine gelen kadınla donuklaştı biran gözleri gözlerinde olan kadının sıcacık gülümsemesi ile donuklaştı.
" Lütfen rica etsem konuşabilir miyiz?" cümlesi ile şaşkınlığı iki katına çıktı. Bu kadın Emir'in yanından gelmiş, onun yatağından çıkmış ve şuan karşısında gülümseyen yüzle rica da bulunuyordu. Bu kadar yüzsüzlük fazlaydı.
"Sizinle konuşacak bir konumuz olduğunu düşünmüyorum" diyerek Arel'e döndü. Arel'in de şaskın bakışları ile sahneyi izlediğini görünce gülümsedi. Şaşkın bakışlar daha sempatik kılmıştı Arel'i.
Derya bakışlarını Arel'e çevirdi. " Arzum benimle konuşmayacak galiba Arel Çağın bey rica etsem siz bir kaç dakikanızı bana ayırır mısınız?"
Arel soru dolu bakışlarla " Beni tanıyor olmanızın yanı sıra sizinle konuşacak nasıl bir konumuz olabilir ki hanımefendi" dedi. Bakışlarını Arzum'a çevirdi ardından.
Derya gülümseyerek " Ben önden çıkıyorum mekanın yanında ki sigara içme bölümüne doğru eğer merak eder gelirseniz anlatırım ilginizi çekeceğine garanti veriyorum üstelik. Birazdan görüşmek dileğiyle" diyerek kırmızı halıdan ilerleyerek gözden kayboldu.
Arel ile göz göze geldi ardından Sorgu dolu bakışlarına hapsolmuş gibiydi. Şaşkınlığına karışmış merak da gözlerinden okunuyordu.
"Bu kadın da kim Arzum. Nereden tanıyor beni"
Bakışlarını yere kaydırdı. Fayanslarla bakışırken " Emir'in sevgilisi yani benimle beraberken olduğu kadın işte"
Arel " Hadi seninle konuşması gerektiğini anlayabilirim de benimle ne konuşacak ikimizi de davet edip konuşmak istemek de ne demek"
" Bilmiyorum inan" derken az önce dudaklarının arasından çıkan cümlenin ağırlığını atamamıştı. Ne kadar kolay söylemişti. Benimleyken aldattığı kadın. Ne istiyordu şuan nasıl bu kadar rahatça yanına gelebiliyordu. Rahat davranışları sinir etmişti benliğini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Koleksiyoncusu
Storie d'amoreEmir Orçun isimli ünlü piyanistin hayatı gitmiş olduğu resim sergisinde ki Arzum Dila Tanrıyar isimli bir kadınla tanıştıktan sonra sıradışı bir hal alır. Hayatını uç nokta da yaşayan çapkın piyanistin hayatı yine hayatı uç noktalarda yaşayan ressa...