97 - Emir düşüncelerinde ki Derya

1.2K 89 0
                                    

Arabayı kullanırken Derya'yı sarsmamak için oldukça yavaş ilerliyordu.
Bu kadına karşı neden bu kadar düşünceli davrandığını sorguladı biran. Çoğu kez bilinçli olarak canını yakmaya çalıştığı kadının şuan üstüne titriyordu. Kendi babasının istekleri için kendini tehdit ettiği an geldi aklına. Babasını bu kadar benimsemesi ve sevmesi için ne vermişti acaba babası. Hiçbir zaman olamadıkları baba- oğul ilişkisini geçmiş yabancılaşmıştı babası. Babası hakkında bildikleri yok denilecek kadar azdı.

Arabayı garajına çekerken Derya'nın "Baban 15 yaşında iken seni öğreniyor. Annen seni babana bırakıp gittiğinde baban daha çocuktu." Cümlesi zihninde belirdi. Babasıyla arasında ki yaş farkını düşündü. Gülümsedi. Baba dediği adam Derya için olgun bir erkekti aslında. Babasını yüz çizgilerini ve duruşunu düşündü. Yakışıklı ve bir o kadar karizmatikti kadınlara göre.

Derya'yı kucağına alırken babasında ne bulduğunu fark etmişti. Bu kez kıpırdamadığını görünce derin bir uykuya daldığını düşündü. Salonu geçerek merdivenlere yönelirken Derya'yı babası ile bağı olmadan hayatına girdiğini hayal etti. Derya'yı bu denli istemesinin sebebi babası olup olmadığını tartmak için. Derya'nın karşılaştığı ilk andan beri istediğini fark edince aslında babasıyla bağının hiçbir önemi olmadığını düşündü.

Yatağına yatırdı. Dolaptan çıkardığı poları üstüne örterken usulca öptü. Derya'nın kendisine masaj yaparak yatağına gönderdiği an geldi aklına. Gülümseyerek yanına uzandı. Yatağa geleceğini düşünerek uzanmıştı yatağa lakin uyku daha baskın gelmiş uyuya kalmıştı. Belinden kavrayarak kendine çekti Derya'yı. Başını göğsüne yatırarak kokusunu içine çekti. Kendini karanlığa teslim etmeden önce son bir kez daha göğsünde ki kadının kokusunu çekti uzun uzun parfüm kullanmayan kadının kendine ait kokusu bedenini kasmasına sebep oldu. Aşk kaslarının harekete geçmesi süpriz olmuştu. Bunca hengamede bile kendini harekete geçiren kadını düşünerek kapattı gözlerini...

Karanlığın kendisini yutmasına izin verdi.

Aşk KoleksiyoncusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin