60 - Aşk koleksiyoncusunun seks de ki çıkmazı

2.2K 114 0
                                    


Derya gülümsedi. " Bunu duyduğuma sevindim açıkçası. Artık başlangıcı olmayan konuşmamızı sonlandırabiliriz değil mi?"

Emir " Evet haklısın. Şuan bu odada sana sahip olmak için sabırsızlanıyorum açıkçası."

Derya " Sahip olmak derken? Vedalaşıyoruz Emir senle. Kendine iyi bak ve hayatına çıkan her kadın tarafından bozguna uğramaktansa bulduğun ve sevdiğini söylediğin kadınla mutlu ol."

Emir Derya'yı kendine çekti " Sende beni istiyorsun. Neler yaşayacağımızı sende merak etmiyor musun?"

Derya " Dediğin gibi Emir vazgeçilmezim değilsin. Bir kaç dakika için de Arzum'a yeni bir şok yaşatmak istemem."

Emir düşünceli " Arzum bilmedikten sonra bir şok yaşamayacağına göre kendini bana bırakabilirsin"

Derya " Çok aptalsın farkında mısın Arzumla beraber olduğun yatak da benimle yatmayı planlıyorsun. Ve kadınları çok hafife alıyorsun. Kadınlar aldatıldıklarını anlar sadece anlamamak için kendini kandırır. Erkeğini kaybetmemek için lakin erkekler kendilerini yakalanmıyoruz zekiyiz diyerek pay çıkarır."

Emir " Bence kadın erkek hakkında araştırdığın aptal tezleri bir kenara bırak ve rahatla." Derken pileli eteği kaldırarak elini daldırdı bal kutusuna.
Parmaklarıyla bal kutusunun dudaklarını araladı. Klitorisi parmaklarının arasında ezdi. harakete geçen bal kutusu ıslanarak cevap veriyordu parmaklara. Soğuk kalçalarda gezdiriyordu boşta kalan elini. Dudaklarını ise Derya'nın dudaklarına götürerek az ilerde bulunan duvara itti. Duvara dayadığı Deryanın nefesini kesmek için harcıyordu tüm nefesini. Kalçalarından elini çekerek kemerini çözdü. Sertleşmiş organını Derya'nın bacaklarının arasında yerleştirdi. Strampez tişörtü aşağı doğru indirdi. Elinin dikleşmiş iri göğüslere daldırdı. Soğuk vücudun kasılması karşısında inledi. Dudaklarını dudaklardan çektiğinde gözlerini hiç kapatmadan kendini izleyen kadına baktı uzun uzun. Nefesini toparlamaya çalışırken Derya'nın bacaklarının arasında ki aletine baktı.

Derya " Bitti mi?"

Emir " Neden zevk aldığını inkâr ediyorsun.- Bal kutusunda gezen parmakları gösterdi. Zevk suyu parmaklardan akıyordu. Parmağını ağzına alarak zevk suyunu emdi uzun uzun. Ardından parmaklarını çekti dudaklarından. Derya'nın sımsıkı kapattığı dudaklarında gezdirdi bu kez parmaklarını.- " Direnmekten vazgeç vücudun beni istiyor"

Derya " Bana sahip olduğunda benden vazgeçemeyeceğin hiç aklına geldi mi?"

Emir gülümsedi " Bence sana sahip olduğumda zihnimden çıkmaktan korkuyorsun. Seni bir daha hiç istemeyeceğimi bilmen seni ürkütüyor. Erişilmez ulaşılmaz olarak kalmak istiyorsun zihnimde ve kendini bu yüzden kasıyorsun"

Derya gülümsedi. " Sana bana sahip olman için izin veriyorum şuan Emir Orçun. Fakat sen bunu bile başaramıyorsan suç benim mi?"

Emir arkasında bulunan yatağa döndü. Ardından bakışlarını Derya'ya çevirdi. Derya'nın kolundan tutarak arkasında bulunan yatağa doğru savurdu. Yatağa sertçe düşen Derya'nın üzerine bıraktı kendini.

Derya Emir'in kulağına bir yılan gibi tıslarcasına "Oyun mu istiyorsun?"

Emir Derya'nın ne demek istediğine aldırmadan göğüslerine doğru indi. Meme uçlarını dişlerken Derya'nın inlemesini umuyordu. Birden saçlarının kökünden çekilmesiyle neye uğradığını şaşırdı. Altında olan kadının birden kendini ekarte ederek üstüne çıkmasına şaşırmıştı. Bileğini tutmaya çalışırken yataktan doğrulan kadına bakakalmıştı.

Yatağın az ilerisinde zeminde bulunan kemer gözüne çarptı Derya'nın. Kemeri ayak parmaklarıyla oynattı ardından parmaklarının arasındaki kemeri yukarıya doğru attı. Sağ eliyle kemeri yakaladığı sırada Emir'e baktı. Yataktan doğrulmaya çalışan adamın sol bileğine kemeri ustaca atarak sol bileği yakaladı. Sol bileği çevirerek yatağın demirinden geçirdi hızlıca. Kemerin tokasıyla kendisini yatağın demirine bağlayan kadına baktı Emir. Ne yapacağını şaşırmıştı. Bileğini demirden kurtarmaya çalışırken Derya'nın aletini sıkmasıyla nefes alamadı. Canının yanmasıyla acıyla inledi. Nefes almaya çalışırken üzerine çıkan kadının dudaklarına yapışmasıyla direnci tümüyle kırılmıştı. Sert organı sertçe büken kadının tutkuyla dudaklarına yapışmasında ki zıtlığa anlam veremiyordu. Dudaklarını kurtarmaya çalıştı nefes alabilmek için Derya'dan. Başarılı olamayınca ayaklarıyla Derya'yı üzerinden atmaya çalıştı. Hayalarına geçen tırnaklarla gözü karardı. Çaresizlikle kıvranırken dudaklarını çekti Derya. Kesit kesit nefes alıp veriyordu. Nefesini toparlamaya çalışırken aletinin hala Derya'nın avuçlarının arasında sert ve dimdik durmasına şaşırmıştı.

Derya Emir'in boyunda gezdirmeye başladı dilini. Derya'nın soğuk parmaklarını gömleğinin ilklerini açarken ilklerinde hissetti. Dilin kıvrak bir hareketle göğüslerine inmesini izledi. Meme uçlarına sert dil darbeleriyle vurması kendisini tahrik etmişti. Kendisini Derya'ya bıraktı. Neler yapabileceğini ister istemez merak etmişti. Az önce nefesini kesen kendisini acı içinde kıvrandıran kadının şuan kendisini zevkin doruklarına çıkararak ne yapmaya çalıştığını anlamıyordu. Göğüslerinden göbek deliğine kadar inen dilin kıvraklığı ile baştan çıkmıştı inledi. Dilin serleşmiş organında gezmesiyle baştan çıkmıştı. Sertleşmiş organından akan zevk suların emilmesi ve küçük dilinin arasına kadar ilerleyen aletinin almış olduğu haz paha biçilmezdi. Kendisini bırakmaya hazırlanırken;

"Sakın boşalma" cümlesiyle bakışlarını Derya'ya dikti. Mavi kristallerde tutku haz olmamasına rağmen kastı kendisini. Bir kadının karşısında acizce boşalmak kendisine yaptığı en büyük hakaret olurdu.

Ağzından çıkarttığı sert aleti dudaklarında gezdirdi yavaşça. Ardından göğüslerinin arasına alarak git gel yapmaya başladı.

Emir kısık bir iniltiyle " Daha fazla kendimi kontrol edemeyebilirim"

Derya gülümsedi alaycı. Emir'in boşta kalan sağ elini kavradı. Kendini uzaklaştırdı sert aletten. Emir'in elini sertleşmiş organa götürdü. Emir'in kendi eliyle kendi aletinde git gel yapmasını izledi. Bir kaç dakika içinde aletten akan spermlere göz attı.

Ayağa kalktı ardından beline inen strapez tişörtü göğüslerine çekti. Ardından eteğinin pilelerini düzeltti. Saçlarını önüne doğru attı saçlarını parmaklarının arasında gezdirerek bir düzen oluşturuyordu. Saçlarını arkaya atarken kendisini izleyen Emir'e bakıyordu. Sinirlerinin bozulduğunu gözlerindeki öfkeyi görebiliyordu. 'Hak etti' dedi içinden.

Emir'e arkasını döndü. Gitmek üzere iken Emir'in dur ikazıyla donuklaştı. Emir'i ne kadar kötü bir durumda bıraktığının farkındaydı. Gururun ezilmiş olduğunun da... Son cümleyi söylemeye hakkı var diye düşündü.

Fakat sessizlik karşısında daha fazla duramadı. Arkasına dönmek ve Emir'i yatak da bir eli yatağa bağlı yarı çıplak ve öfkeli görmeyi istedi. Lakin Emir'i zihninde bu kadar aciz hayal etmek istemeyeceğini düşünerek ilerledi. Odadan çıkarken tek düşündüğü şey Emir'in rövanşı nasıl alacağı idi...

Vote vermeyi unutmazsanız sevinirim

Bir de ufacık bir yorum *-*

Aşk KoleksiyoncusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin