22- Arzum'un Emir'e açlığı

5.6K 202 5
                                    

Arabanın durmasıyla dikkati pencereden dışarı kaydı. Emir'in kendisini nasıl bir yere getirmiş olduğu düşüncesi merakını iyice arttırmıştı.
Yol boyunca uzanan yüksek surların içerisini görmek için sabırsızlanıyordu.

Devasa kapılar ikinci korna sesiyle açıldı. Emir arabayı içeri doğru sürdü. Arzum merakla çevresine bakınıyordu. İçerisi ayrı bir dünya gibiydi. İçerde insanlar telaşlı bir şekilde etraflarında dolaşmaya başlamışlardı. Emir arabadan inerek telaşlı kalabalığa açıklama yapıyordu.
Arabadan inen Arzum'un yanına gelmesiyle konuşmasını yarıda keserek karşısındaki yaşlı adama Arzum'u tanıttı. Emir "Sevgilim"

Yaşlı adam Arzum'a bakarak " Memnun oldum hanım kızım bende bu çiftliğin kahyasım"

Emir gülümseyerek " Haber vermedik diye stresli biraz o yüzden ayak altında dolaşmayalım incim." Arzum'un elini kavradı " Seni rüzgârla tanıştırayım senden önce taptığım kadını seversin umarım"

Yüzü buruşmuştu Arzum'un. Sevdiği erkek taptığı bir kadından bu kadar rahat kendisine bahsediyor olmasını anlamakta zorluk çekiyordu. Emir gülümseyerek "Kıskanmış olamazsın değil mi?"

Arzum "Şuan daha, çok şaşkınım diyelim" dedi. Henüz anlamamışlığın verdiği tedirginlikle...

Ağılların bulunduğu mekâna geldiklerinde Emir'in yüzünde gülümseme oluştu. Bir çocuk gibi şendi. Ağılların kapısını açarak ilerlemeye başladı. Saman kümelerini geçtikten sonra bir ağılın önünde durdu. Ağıldan başını çıkaran atı Arzuma göstererek "Rüzgâr hanımla tanış"

Arzum gülümsedi. "Hayatında ne kadar çok kadın var senin" bu cümleyi söylerken bunun canını ne kadar acıttığını belli etmemeyi başarmıştı.

Emir " Bundan sonra yalnızca sen ve rüzgâr olacak söz veriyorum balım" diyerek Arzum'un dudağına küçük bir öpücük kondurdu. Bu esnada atın kişnemesiyle dikkatini ata verdi. "Seni kıskandı balım"

Arzum 'un gülümsemesi kahkahaya dönüştü. Rüzgârın yelelerini okşayarak " İyi anlaşmalıyız seninle Rüzgâr hanım"-bakışlarını Emir'e çevirdi- " Ne de olsa ortak bir noktamız var"

Emir " Bu konuşmanın sonunda kıskananın ben olması çok komik" derken atı ağıldan çıkardı. Kendi etrafında atı çevirirken " Daha önce ata bindin değil mi?"

Arzum başını olumsuz anlamda sallayarak "Hayır eğer ata bineceksem bugün ilk deneyimim olacak"

Emir hareketlerini kısıtladığı atın üzerine atlarken " Sana güzel bir deneyim yaşatmanın zamanı gelmiş" dedi. Elini Arzum'a uzattı. Arzum, Emir 'in elini kavramasıyla kendini atın üzerinde bulması bir oldu.

Emir'in beline sarılması kendini güvende kıldığını düşünse de atın kontrolsüz adımlar atması ürkütmüştü kendisini. Başını Emir'in göğsüne gömdü. Emir'in atı şahlandırmasıyla rüzgârın, rüzgâra kavuşma hayali bir nebze de gerçekleşmiş oldu. Emir'in kalp atışlarındaki artışı da duyabiliyordu. " İncim" kelimesiyle başını kaldırdı. Tırnaklarını geçirmiş olduğu omuzları fark edince " Biraz ürktüm sanırım" ellerini omuzlardan çekmeyi düşünse de buna cesaret edemedi. Emir " Balım atın üzerinde olduğunu düşünme etrafını incele. Ben yasemin kokuluma çiftliği gezdirmeyi düşünüyordum"

Emir'in ikazına kulak vermenin sakıncalı olmadığını düşündü. Etrafa göz gezdirirken rahatladığını hissetti. Dikkati bir başka yöne vermesi huzurlu kılmıştı. "Teşekkür ederim"

Emir başını Arzum'un boynuna yasladı. Yasemin kokusunu çekerken içine bu teşekküre nasıl nail olduğunu merak ederek "Niçin balım"

Arzum başını geriye atarak Emir'e baktı. Elini göğüste gezdirirken "Yanım da olduğun için"

Aşk KoleksiyoncusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin