Evine yeni haliyle taşınmış olmak zihnini dağıtmıştı. Hala Emir'i takıntılı bir şekilde düşünüyor olsa da onu serbest bırakmak bir yandan rahatlatmıştı. Derya'yla istediği özgürlükte buluşabilirdi.
Salonun ortasındaki kutuları kaldırırken başını iki yana salladı. Bunları düşünmemesi gerekti. Yasaklamıştı kendine düşünmeyi.Tek düşüncesi eviydi. Saçma olsa da uğraşacak bir şeyi olduğu sürece rahattı. Yine de düşünüyordu ne kadar uğraşacak bir şeyleri olsa da düşünüyordu. Kutuları bahçeye çıkardı. Babasıyla konuşması da rahatlatmıştı içini. Emir'i kaybetmiş olsa da babasını kazanmıştı.
Baba kız ilişkileri mükemmel olmasa da babasını yanında hissetmek kendisine huzur veriyordu. Babasıyla yaptığı telefon konuşmasında kendisini uzaktan izlememesini bir sorun ya da söylemek istediği herhangi bir konu olduğunda aramasını rica etmişti. Bunalmıştı teknolojiler aracılığı ile kendisine yaklaşmalardan. Bir zamanlar zevk alarak izlediği filmler bile kendisine verilen CD'yi hatırlatıyordu. Neden hep kendisini uzaktan takip edildiğini düşünürken yakalıyordu
Silinmiş hafızasından dolayı mı yoksa babasının tek varisi olmasından dolayı mı olduğunu kavrayamamıştı. Zihninin derinliklerinde " Peki ya Emir'in babası kendisini ve Emir'i takip ettirerek neye ulaşmayı hedefliyordu.
Emir de kendi gibi takip edilmesine öfkelenmiş miydi? Takip edilerek kendi hayatlarına müdahale edilmesini hazmedemiyordu. Derya denilen kadın da hayatlarına bu yolla girmemiş miydi?
Emir'in babasının kendisini gelin olarak istemeyerek Derya'yı Emir'in hayatına girdirdiğinden bile şüphe ediyordu. Emir'in fotoğrafta ki kadına bakarak " Babamın sevgilisi" cümlesi yankılandı zihninde. Hazmedemiyordu bu kadar karmaşıklığı hayatında art arda yaşamayı. En azından kendi babasının peşini bırakması şuan kendi için nefes almak gibiydi. Hala takip edilip edilmediğini düşündü Emir ya da Emir'in babası tarafından. Bu konu da paranoyaklaşmıştı.
Emir'in " Olan mazimizi yok sayıp gidebilirsin" cümlesi zihninde yankılandı. Bunu dile getiren bir adam için takip edildiğini düşünmek çok romantik olurdu.
Vote vermeyi unutmazsanız sevinirim
Bir de ufacık bir yorum *-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Koleksiyoncusu
Roman d'amourEmir Orçun isimli ünlü piyanistin hayatı gitmiş olduğu resim sergisinde ki Arzum Dila Tanrıyar isimli bir kadınla tanıştıktan sonra sıradışı bir hal alır. Hayatını uç nokta da yaşayan çapkın piyanistin hayatı yine hayatı uç noktalarda yaşayan ressa...