Direksiyonu sola kırdı. Gaza yüklendi. Düşünmek istemese de binlerce düşünce kemiriyordu zihnini.
Ozan'ın '1986 yılında ailesinin fertlerinden dedesini kaybetmiş 7 yaşında ki bir kız çocuğunu manşetlere taşıyan haberlerini araştır Emir Orçun.' Cümlesine odaklandı."Araştır sende!" derken dişleri alt dudağını geviyordu. Birden çok uzun zamandır yardımını almadığı ama kendisinden yardımını esirgemeyecek kendi isteklerini emir kabul eden kendisine babalık yapmayı başaramamış fakat dost elini uzatan adamı hatırladı.
Buruk bir gülümsemeyle ceketinin iç cebinden telefonunu çıkardı. Telefonuna kaydetmediği fakat numarasını ezbere bildiği adamın numarasını çevirirken kendini garip hissetti. Genelde her zaman karşı taraf arardı. Kısa bir konuşmanın ardından sonlanan soğuk konuşmaları çoğu kez hatırlamak istemezdi.
Telefon uzun bir bekleşin ardından açıldı. "Hayırdır evlat sen beni aramazsın bir sorun mu var?" diyen adamı dinlerken söyleyeceği cümleleri toparlamaya çalışıyordu.
"Baba! - nefes aldı ardı ardına birkaç kez.- Senin çevren geniştir. Bir dedektif gerekiyor bana kendi işinde çok iyi. Bir isim önerebilir misin?"
"İngiltere de tanıdığım bir dostum var mükemmel bir dedektif. Senin için Türkiye'ye gelmesi için ikna edebilirim"
Emir "Sağ ol baba. Bana ulaşmasını sağla direktifleri direk benden alacak aracı yok" derken babasının aracı olmasını engellemek için önceden alınmış bir tedbirdi. Bu tedbiri de açıkça söylemekten çekinmiyordu.
"Sana ulaşmasını sağlarım. Bu kadar gizlilik gerektiğine göre.-duraksadı- Kirli bir işe bulaşmadın değil mi evlat"
Emir donuk bir ses tonuyla "Hayır" diyerek telefonu kapattı.
Arzum'un ruhuna ulaşmayı başarmak için öğrenmeliydi geçmişini. Bilinmezlik ve silinmiş anılarda kayıp kaç erkek vardır diye düşündü. Bu düşünce bile kıskandırmıştı kendisini. "Belki de hiç yoktur" dedi kendini avutmak istercesine fısıltıyla.
"Ozan" direksiyonu sıktı. Neden? Neden Ozan'ı unutmamıştı. Neden? Anlamıyordu bu kadar silinmiş hatıra varken neden Ozan?
"Sırrın ne lanet olası herif"
Vote vermeyi unutmazsanız sevinirim
Bir de ufacık bir yorum *-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Koleksiyoncusu
RomanceEmir Orçun isimli ünlü piyanistin hayatı gitmiş olduğu resim sergisinde ki Arzum Dila Tanrıyar isimli bir kadınla tanıştıktan sonra sıradışı bir hal alır. Hayatını uç nokta da yaşayan çapkın piyanistin hayatı yine hayatı uç noktalarda yaşayan ressa...