Saatine baktı.
Saat:14.00 idi. Birkaç gün önce Sinan kendisini aramıştı. İstanbul'da olup olmadığını öğrenmek için. Fotoğraf ve tabloların birleşimi bir sergi açmayı düşünüp düşünmediğini sormuştu ısrarla açması gerektiğini söyleyerek bu konu üzerinde konuşmak için randevulaşmışlardı.Sinan'ın bu ısrarına bir anlam veremese de sergi açma fikri şuan için kendini işe vermesi için fırsattı. Düşüncelerinden arınmak için aradığı kaçış yolunu Sinan çizmişti. Vitesi değiştirirken randevusuna gecikeceğini düşündü. Sinan'ı bekletmek adet haline gelmeye başlamıştı kendisi için.
Galeriden içeri girerken etrafını izlemeye koyuldu. Galerinin dizaynı değişmiş modernlikten çıkarılarak mistik bir hava verilmeye çalışılmıştı. Görüntü otantik ve bir o kadar esrarengizdi. İnsanoğlunun bilinçaltında yer eden dürtüleri ortaya çıkarmaya çalışılmıştı sanki.
" Hoş geldin" ses tonuyla bakışlarını duvarlardan çekip Sinan'a odakladı.
"Hoş bulduk" – gülümsedi- " Beni arayıp bu denli üzerime düşerek sergi açmamı istemenin sebebini öğrenebilir miyim?"
Sinan gülümsedi " Şuan Türkiye de ki en ünlü kadınsın hayatım. Biliyorsun Emir Orçun ile yaşadığın aşk her zaman gündemdeydi ve şimdi ise son bir haftadır gazete de sergilenen esrarengiz kadın ve Emir. İnsanlar Arzum Dila Tanrıyar'ı merak ediyor tatlım."
Arzum başını olumsuzca sallayarak " Beni bu yüzden mi?" yere tükürüyormuş gibi konuşmuştu.
Sinan elini Arzum'un omzuna bırakarak " Anlamıyorsun beni canım ben senin arkadaşınım insanların seni ezik bir kadın olarak düşünmesini istemediğim için bu kadar ısrar ettim özür dilerim" dedi.
Arzum galeriye göz attı. " Kazanmak da istersin tabi arkadaşının popülerliğinden" – kısa bir nefes aldı – " tamam"
Sinan karşısına geçti Arzum'un " Açıyoruz yani sergiyi."
Arzum "Olayın popüler ve magazin tarafı senin ben sadece fotoğrafları ve tabloları getiririm."
Sinan " Tamam anlaştık hayatım. Merak etme her şey çok güzel olacak"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Koleksiyoncusu
RomansaEmir Orçun isimli ünlü piyanistin hayatı gitmiş olduğu resim sergisinde ki Arzum Dila Tanrıyar isimli bir kadınla tanıştıktan sonra sıradışı bir hal alır. Hayatını uç nokta da yaşayan çapkın piyanistin hayatı yine hayatı uç noktalarda yaşayan ressa...