wczoraj dodałam epilog, jeśli jeszcze nie czytaliście to zapraszam i nie obrażę się za jakieś komentarze :-)
Wiecie jak trudno podsumować dwa lata swojego życia i potem o nich zapomnieć? Nawet nie wiem od czego mam zacząć. To były dwa lata. 137 rozdziałów, 2 prologi i 3 epilogi. 247 821 wyświetleń. 22 995 głosów. Ponad 1400 komentarzy. Nie wiem jak opisać to, jak ogromnie jestem wam wdzięczna za ten spędzony razem czas. Swego czasu było was tu bardzo dużo, pierwszy rozdział ma ponad 10 000 wyświetleń i ponad 500 głosów, to jest takie niewyobrażalne. Co prawda statystyki z rozdziału na rozdział spadają dosyć gwałtownie i to utwierdza mnie w przekonaniu jakim gównem jestem, ale nie o tym teraz mówię. Teraz chcę wam po prostu podziękować. Osiągnęliśmy razem wiele.
1 kwietnia 2016r. wybiło 100 000 wyświetleń.
12 kwietnia 2016r. to fanfiction było na 6 miejscu w rankingu.
18 maja 2016r. na moim profilu wybił równy 1000 obserwujących.
19 czerwca 2016r. wybiło 200 000 wyświetleń.
Tak, 2016 zdecydowanie był naszym rokiem. Nie wiem co jeszcze mogę powiedzieć, bo to właściwie koniec i cholera, skłamałabym mówiąc, że nie będę tęsknić. Mam jeszcze kilka innych ff, ale ich nawet nikt nie czyta, a to nie wiem dlaczego w pewnym sensie zdobyło popularność.
Jeszcze odnośnie statystyk:
Najwięcej głosów (596) i wyświetleń jak już wspominałam ma rozdział 1, ale to chyba normalne.
Najwięcej komentarzy ma rozdział 25 trzeciej części (139, ale to głownie życzenia z okazji moich urodzin, bo dodałam go 17 sierpnia, a 18 dużo osób składało mi życzenia), na drugim miejscu pod tym względem ma Epilog drugiej części (112),a troszeczkę mniej rozdział 51 pierwszej części (110).
Jak patrzę na demografię w statystykach to wow, 4% czytelników to płeć męska, dziewczyny to 82% a reszta zachowuje prywatność. 60% czytelników ma 13-18 lat, 18% ma 18-25, 2% ma 25-25, 1% ma ponad 45 lat, reszta nie wiadomo. I naprawdę nie spodziewałam się, że tyle osób tutaj jest starszych niż ja. Jeśli chodzi o kraje, w których czytają tę historię: 90% Polska, 1,5% Niemcy, 1,5% Wielka Brytania, a trochę mniej w Stanach Zjednoczonych, Hiszpanii, Gracji, Egipcie, Szwecji i Chorwacji.
Będzie mi brakowało historii Luke'a i Caroline, to tak naprawdę pierwsze tak długie ff które napisałam i doprowadziłam do końca. Mam pewien sentyment do tej historii.
Zakończyłam to fanfiction, niedawno skończyłam gimnazjum i myślę, że teraz rozpoczyna się nowy okres w moim życiu, mam szczerą nadzieję, że lepszy. Nie nie mogłam tego ciągnąć w nieskończoność, to nie miałoby sensu. Teraz z pewnością zabiorę się za poprawianie rozdziałów i może to trochę, jakbym pisała to od początku.
Jeszcze raz dziękuję wam za wszystko, zapraszam na pozostałe prace i życzę wam udanych wakacji. Kocham was wszystkich bardzo mocno i mam nadzieję, że tak szybko o mnie nie zapomnicie, bo ja będę pamiętała o was do końca.
julgga, iwantsocks albo po prostu Julia
CZYTASZ
who are you? ♦ hemmings [1, 2, 3]
FanfictionLudzie mają tendencję do myślenia, że jeśli jest dobrze to już tak zostanie. Prawda niestety taka nie jest. Jeśli się ułoży, to w każdej chwili może też się zepsuć. I taka jest chyba kolej rzeczy. Po każdej burzy przychodzi słońce, a po słońcu znowu...