49✉️

2.1K 206 42
                                    

Ten rozdział rozjebie wam mózgi x dziękujcie MyLittleCliffordx


Luke obudził się, ale jak tylko uchylił powieki słońce raziło go tak mocno, że od razu zamknął oczy. Słyszał głosy, ale nie miał pojęcia kto to mówi. Starał się cokolwiek zrozumieć, ale nie wyłapał ani słowa. W końcu podniósł się łóżka i rozejrzał wokół. Nie miał pojęcia co robi w swoim pokoju. Rozejrzał się, panował tam straszny bałagan. W końcu wstał i poszedł w kierunku głosów. Zdziwił się widząc Julie.

- Gdzie Caroline? - zapytał.

- Z tego co wiem jeszcze nie spędziliście razem nocy. Spotkaliście się raptem pierwszy raz - zaśmiała się jego przyjaciółka.

- Co? Ale przecież wczoraj... - zaczął, ale po chwili zobaczył Michael'a i rzucił się na niego z pięściami - Ty mały chuju - krzyczał - Jak mogłeś! Ufałem ci! Jak mogłeś jej to zrobić!

- Luke, uspokój się - powiedział zdziwiony chłopak trzymając jego pięści w pewnej odległości od siebie.

- Uspokój się?! Porwałeś moją byłą dziewczynę do kurwy nędzy! - wrzasnął Hemmings.

- Luke, to Madeline cię zostawiła. Sądziłem, że o niej zapomniałeś - westchnął starszy.

- Miałem o niej zapomnieć tylko dlatego, że umarła?! Byłem ostatnim który widział ją przed śmiercią! - blondyn przestawał nad sobą panować.

- Maddie umarła? - zdziwił się Clifford - Kiedy się z nią widziałeś?

Julie i Michael rozumieli coraz mniej, blondyn zachowywał się co najmniej dziwniej niż zwykle.

- Luke, o czym ty mówisz? Maddie jest w Londynie od dawna, z jej instagrama wynika, że żyje - powiedziała blondynka.

- Co? Przecież ona była tutaj, umarła... Caro ze mną zerwała... - niebieskooki powili gubił się w tej sytuacji.

- Maddie nie było w Sydney, coś ci się pomyliło. A z Caroline nie jesteś, człowieku, ogarnij się. - Julie traciła siły na rozmowę z przyjacielem.

- Jak to? Przecież Caro zerwała ze mną ze względu na Mad...

- Uderzyłeś się w głowę? - zapytał czerwonowłosy.

- Zamknij się pedale jebany - warknął Luke.

- Ej, jestem w stu procentach hetero.

- Pieprzyłeś usta ryżozjeba, a on twoje. To jest hetero?

- Luke, nie wiem o co ci chodzi, ale zaczynam się o ciebie martwić - stwierdziła blondynka patrząc na swojego przyjaciela.


kocham was xd

who are you? ♦ hemmings [1, 2, 3]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz