Kik 2 - Prolog

1.6K 136 2
                                    

omg kik jest na 11 miejscu *-*

Ludzie mają tendencję do myślenia, że jeśli jest dobrze to już tak zostanie. Prawda niestety taka nie jest. Jeśli się ułoży, to w każdej chwili może też się zepsuć. I taka jest chyba kolej rzeczy. Po każdej burzy przychodzi słońce, a po słońcu znowu deszcz. Wszystko przechodzi zmiany, nic nie jest wiecznie takie samo.

Luke i Caroline sądzili, że już na zawsze pozostaną razem szczęśliwi. Na początku nawet im się układało. Bawili się w swoim towarzystwie wyśmienicie, nadal pozostawało najlepszymi przyjaciółmi. Ale to musiało się któregoś dnia zepsuć. Dzień ten nastał szybciej niż ktokolwiek mógł się spodziewać.
Ashton i Julie myśleli podobnie i w ich przypadku również nie było to dobre. Czasem się kłócili, jak każdy, ale nigdy jeszcze nie do tego stopnia co tego dnia. Wcześniej w ich związki były delikatne wiatry i przelotne deszcze. Teraz nastał huragan.
Chociaż Calum i Michael nie byli razem, to u nich też wiele się namieszało. Niedopowiedzenia i powrót przeszłości zniszczyły to, co udało im się uratować.

Co, a raczej kto był sprawdzą tych wszystkich problemów? Maddie... czy może ktoś, kogo nikt by się nie spodziewał...

Prolog standardowo krótki, bo to ja
Witam wszystkich, którzy zdecydowali się na czytanie kolejnej części. Mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu x
J.

who are you? ♦ hemmings [1, 2, 3]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz