4.

1.2K 127 9
                                    

Does it help you to play as you faded away,
Like a memory?
Cause all we are just chapters on a page.
And after all, we're actors on a stage.

Coraz szybsze pikanie maszyny oznajmiło, że praca serca Caroline przyśpieszyła. Minęły dwie godziny, odkąd wszyscy, z wyjątkiem Luke'a, opuścili szpital. Blondyn spojrzał na swoją dziewczynę, nie wiedział co się dzieje. Jego zdziwienie było ogromne, kiedy do sali wpadło dwóch lekarzy i kazali mu wyjść. Opuszczając pomieszczenie, dostrzegł jeszcze kątem oka, jak Caro uchyliła powieki.

Na korytarzu nadal nikogo nie było. Hemmings zajął miejsce naprzeciw drzwi i wpatrywał się w nie, jakby z nadzieją, że pod wpływem jego wzroku otworzą się i wyjdzie do niego uśmiechnięta blondyna. Jednak nic takiego się nie stało. Ani w tym momencie, ani w ciągu następnej godziny. Do sali przychodzili i odchodzili nowi ludzie, ale nikt nie wyjaśnił, co się dzieje. Zignorowali chłopaka, który podchodził i prosił o jakiekolwiek informacje.
Kiedy w szpitalu pojawiła się Pani Moon i Max, z sali wyszło kilka osób. Mężczyzna, z którym wcześniej rozmawiał Luke, podszedł do niego z uśmiechem na ustach i oznajmił, że C. się obudziła. Gorszą wieścią było, że ma amnezję wsteczną.
- Ale amnezji nie ma się po jakiś urazach głowy, czy coś w tym stylu? - zdziwił się Luke.
- Tak, a w czym problem? - nie rozumiał lekarz.
- Przecież Caroline wzięła jakieś tabletki i piła alkohol...
- Owszem, ale informowałem jej matkę również o licznych siniakach i mocnym urazie głowy - powiedział, podkreślając ostanie wyrazy.
- Oh, ona nic mi nie powiedziała.
- Według wielu diagnoz wynika, że Panna Moon próbowała się zabić. Owszem, wzięła tabletki i piła wysokoprocentowy napój. Później przewróciła się i uderzyła głową o szafę. Ale oprócz tego ma siniaki, które najprawdopodobniej zrobił jej ktoś inny. Możliwe, że działo się to po jej upadku i utracie przytomności - wytłumaczył mężczyzna.
- Ja... ja nie wiedziałem... mogę wejść? - zapytał smutno chłopak.
- Proszę, ale Panna Moon nie może się przemęczać, więc ostrożnie.

Hemmings wszedł niepewnie do sali. Słyszał, jak doktor zaprasza Panią Moon do swojego gabinetu, żeby porozmawiać o stanie zdrowia jej córki. Uśmiechnął się delikatnie widząc obudzoną dziewczynę. Leżała na łóżku i wpatrywała się w sufit. Odwróciła głowę w jego stronę, gdy usłyszała kroki. Na jego widok zrobiła zdziwioną minę.
- Jak się czujesz? - zapytał, kiedy stanął obok łóżka.
- Myślę, że dobrze, ale... nie pomyliłeś sal?
- Słucham? Caro, nie żartuj ze mnie.
- My się znamy? - zapytała znowu dziewczyna.
- Luke? Twój chłopak?
- Mój chłopak do Max - odparła.
- Nie wierzę. Lekarz mówił o amnezji wstecznej, ale nie o tym, że nie pamiętasz kilku ostatnich miesięcy, które spędziliśmy razem.
- Mógłbyś wyjść? - zapytała grzecznie blondynka.
- Co?
- Proszę, żebyś wyszedł.
Załamany blondyn wyszedł z sali. Nie mógł uwierzyć w to, że dziewczyna nie pamięta tego, jak byli razem. Spędził z nią najlepsze chwile swojego życia, a ona po prostu o nim zapomniała. A potem wyrzuciła z sali. Jakby chciała wyrzucić go ze swojego życia. A kim jest Luke bez Caroline? Luke'a nie ma bez Caroline.

Can you make this last?
Cause now I'm not so sure,
Are you up to the task?
Sometimes the sickness is the cure.
You're searching so hard,
You've lost yourself

Luke opuścił szpital. Po jego policzkach leciały łzy. Nie mógł uwierzyć w to, co się dzieje. Wsiadł do samochodu. Włączył Therapy - All Time Low i wyjechał z parkingu. Jechał coraz szybciej i płakał coraz bardziej. W pewnym momencie zaczął wykrzykiwać w kółko słyszaną piosenkę.

My ship went down in a sea of sound
When I woke up alone, I had everything
A handful of moments, I wished I could change
And a tongue like a nightmare that cut like a blade
In a city of fools, I was careful and cool
But they tore me apart like a hurricane
A handful of moments, I wished I could change
But I was carried away
Give me a therapy, I'm a walking travesty
But I'm smiling at everything
Therapy, you were never a friend to me
And you can keep all your misery
My lungs gave out as I faced the crowd
I think that keeping this up could be dangerous
I'm flesh and bone, I'm a rolling stone
And the experts say I'm delirious
Give me a therapy, I'm a walking travesty
But I'm smiling at everything
Therapy, you were never a friend to me
You can take back your misery
Arrogant boy
Love yourself so no one has to
They're better off without you

W tym momencie skończył śpiewać. Skończył robić cokolwiek. Tylko leżał w szczątkach samochodu rozbitego o drzewo. Koniec?

nie spodziewałam się takiego zakończenia rozdziału, ale tak wyszło, po prostu słuchałam Therapy i mi się napisało. koniec? czy luke umarł? idk, wyjdzie na spontanie xd zawsze zostaje mi pisanie o ash'u i julie. poza tym - śmierć luke'a planuję od początku, ale cicho, nic nie wiecie
J.

who are you? ♦ hemmings [1, 2, 3]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz