41✉️

2.2K 232 4
                                    

- Utknęliśmy w martwym punkcie - stwierdził Luke po kolejnej minucie bezczynności.
- A może Caro zostawiła jakiś znak? - zapytał Michael wstając nagle.
- Przeszukaliśmy jej pokój, niczego tutaj nie ma, Mike - westchnął blondyn po raz kolejny zerkając na ekran telefonu.
- Coś musi być!
- Skąd ten entuzjazm? - zadrwił młodszy.
- Chyba coś wiem! - kolorowowłosy zawołał i pisnął radośnie.
- Co? - zaciekawił się niebieskooki.
- Kiedy ostatnio rozmawiałem z Caroline, ona stwierdziła, że mamy wyrzucić co zostało, a nie jest nam potrzebne - powiedział z wielkim bananem na twarzy.
- Sadziłem, że to co powiesz nam się przyda - mruknął Hemmings.
- Ale to nie wszystko! Kilka razy powtarzała, żeby posprzątać w łazience! - szybko dodał starszy.
- Jak ci tak zależy, to sprzątaj, idioto, ale nie teraz.
- Nie rozumiesz! Może zostawiła tam wskazówkę! - krzyknął Mikey i pobiegł do wspomnianego pomieszczenia.
Luke powlókł się za nim z posępną miną, wątpił, że jego przyjaciel ma racje.
- Luke! Pośpiesz się! - zawołał kolorowłosy, a niebieskooki przewrócił oczami i wszedł do łazienki.
- I co? A nie mówiłe... - zaczął, ale Michael natychmiast mu przerwał.
- Ale tu coś jest! Zobacz, jakaś kartka przyczepiona do kabiny!
Starszy szybkim ruchem oderwał kartkę i przeczytał na głos to, co było tam napisane zgrabnym pismem Caroline.
- Przepraszam, że nic nie mówiłam wcześniej, ale to kwestia bezpieczeństwa. Zgaduje, że widzieliście już anonimy. Pojechałam do przyjaciółki. Znajdziecie ją pod 'X' w moim kalendarzyku. Pośpieszcie się, oni mnie szukają.
- Gdzie ona ma ten jebany kalendarzyk? - zapytał Luke, ciągnąc końcówki swoich włosów.
- Była twoją dziewczyną, powinieneś wiedzieć - powiedział czerwonowłosy.
Luke zaczął coś szeptać do siebie z nieodgadnionym wyrazem twarzy, po czym wykrzyknął uradowany:
- Lodówka!
Rzucił się biegiem zostawiając zdezorientowanego Mike'a samego w łazience.

następny za nami, cri
kupa jakaś wyszła
po tym, jak wyjaśni się cała ta sytuacja zamierzam skończyć to ff, nie wiem ile to potrwa, ale raczej do końca kwietnia się z tym uwinę :')
dziękuję za 28 miejsce w ff! cudowni jesteście! *_*
wirtualny kebab dla każdego xx
a teraz czeka na mnie wos :')

who are you? ♦ hemmings [1, 2, 3]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz