29✉️

3K 283 5
                                    

"I nigdy nie wiadomo mówiąc o miłości

czy pierwsza jest ostatnią czy ostatnia pierwszą."


- Okej, teraz możesz mi powiedzieć - powiedziała Caroline siadając na kanapie.

- Dobra, Luke mnie zabije, ale yolo - zaśmiał się nerwowo.

- Mów, Mikey.

- Dobra, więc... Luke nigdy nie opowiadał ci o swoim życiu miłosnym, prawda? - zapytał, a dziewczyna odpowiedziała mu kiwnięciem głowy.

 - No więc przed tobą była tylko jedna. Nazywała się Madeline, byli ze sobą od 14 roku życia, jakieś 3 lata. Wszyscy bardzo lubiliśmy Maddie, była szalona, zabawna, pomocna, czasem wredna, grała z nami w gry i robiła nam naleśniki z czekoladą. Była cudowna. Ale kiedy mieliśmy po 17 lat rodzice Mad postanowili się wyprowadzić do Londynu. Luke bardzo to przeżył. Na początku stale utrzymywali kontakt, ale różnica czasu nie była korzysta, Luke kładł się spać, kiedy ona wstawała. W końcu Maddie przestała się odzywać, ignorowała jego wiadomości. Luke się załamał, ale z naszą pomocą wyszedł z dołka. Miesiąc temu Maddie wróciła do Sydney. Przyszła akurat kiedy ciebie nie było. Od razu Luke złapał z nią dobry kontakt, ale tym razem to nic więcej niż przyjaźń, nie martw się. Jednak niedawno Madeline powiedziała nam, że ma raka i nie zostało jej dużo czasu. Dlatego przyleciała, chciała się pożegnać. Teraz Luke spędza z nią każdą wolną chwilę, żeby na końcu była szczęśliwa. Nadal mu na niej zależy i skoro to ostatnia szansa na kontakt z nią, to chce ją wykorzystać. My też się staramy.

- Czemu mi nie powiedzieliście? Nie ufacie mi? - zapytała dziewczyna, w jej oczach pojawiły się łzy.

- Hemmings nie chciał ci mówić, myślał że będziesz zła. A my nie chcemy się wtrącać między was.

- O co miałabym być zła? Że spędza czas z chorą przyjaciółką? Za taką mnie uważa?


kto ma tak zjebane życie że ma rekolekcje w ferie? oczywiście ja :')

idę zjeść naleśnika

who are you? ♦ hemmings [1, 2, 3]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz