Ambar:
Odkąd tylko pamiętam bałam się miłości. Moje serce pozostawało zamknięte, skute lodem. Bałam się zaangażowania, tego, że ktoś mógłbym mnie zranić. Nie mając rodziców nie miałam ani dobrego przykładu, ani kogoś kto by mnie nauczył jak kochać. Miałam jedynie ciotkę, która zawsze powtarza, że uczucia to słabość, a by wygrać trzeba odsunąć na bok. Tak więc żyłam, bez uczuć, w sztucznym, idealnym świecie.
Jednak nagle coś się zmieniło. Zobaczyłam jego i po raz pierwszy w życiu poczułam jak moje serce bije szybciej. Chciałam go widzieć częściej i nie rozumiałam co się ze mną dzieje. Musiało minąć trochę czasu bym zdała sobie sprawę, a przede wszystkim umiała przyznać się przed sama sobą, że się zakochałam. Bałam się tego uczucia. Bałam się, że tak jak mówiła mi Sharon to okaże się moją słabością, zniszczy mnie i pokona. Bałam się, że będę cierpieć, ale nie będę już idealna kiedy pozwolę sobie na miłość. Bałam się, że gdy się zaangażuje to znowu kogoś stracę i będę sama.
Ale to nie sprawiało, że uczucia zniknęły. Każdego dnia widziałam go w szkole i w Rollerze, nie mogłam oderwać wzroku. Gdy zdarzyło się, że rozmawialiśmy czy jeździliśmy razem na wrotkach byłam po prostu szczęśliwa, tak jak nigdy. Nie planowałam tego, nie chciałam się zakochać. Ale jednak, ja Ambar Smith, nieczuła i idealna królowa zakochałam się w Matteo Balsano.
It's been said and done
Every beautiful thought's been already sung
And I guess right now here's another one
So your melody will play on and on
With the best of 'em
You are beautiful
Like a dream come alive, incredible
A centerfold, miracle, lyrical
You saved my life again
And I want you to know baby
I, I love you like a love song baby
I, I love you like a love song baby
I, I love you like a love song baby
And I keep hittin' repeat-peat-peat-peat-peat-peat
I, I love you like a love song baby
I, I love you like a love song baby
I, I love you like a love song baby
And I keep hittin' repeat-peat-peat-peat-peat-peat
Constantly
Boy you play through my mind like a symphony
There's no way to describe
What you do to me
You just do to me
What you do
CZYTASZ
One Shot - Soy Luna ✔
FanfictionOne Shoty z serialu Soy Luna Start: 13 marca 2017 Koniec: 30 września 2019