Ambar:
Po południ przyszłam do Rollera. Wszystko było niemal tak jak zawsze, ale gdy przechodziłam obok sceny coś, a raczek ktoś przykuł moją uwagę.
- To jest piosenka dla bardzo wyjątkowej osoby dla mnie - usłyszałam głos - To dla Ciebie Ambar.
Na scenie był Benicio, mój przyjaciel. Miał przy sobie gitarę i najwyraźniej zamierzał zaśpiewać dla mnie piosenkę. Nie spodziewałam się takiego gestu z jego strony, choć wiedziałam, że on czuje do mnie coś więcej niż przyjaźń.
Zostałam więc by barze by mieć dobry widok i móc wysłuchać piosenki którą Benicio śpiewa, specjalnie dla mnie.
Tak, podobasz mi się
I nawet nie wiesz jak bardzo, bardzo
Tak, podobasz mi się
Gdybyś wiedziała dlaczego i od kiedy
Jesteś wyjątkowa
Jesteś rajem
Widzę jak przechodzisz
to mnie paraliżujesz
Twój uśmiech błyszczy w moich snach
Mnie hipnotyzuję
Miło było słuchać jak ktoś śpiewa dla mnie piosenkę, do tego taką piosenkę w której mówi jak mu się podobam, jak jestem wyjątkowa. To zawsze świetne uczucia gdy komuś się podobam, a do tego trzeba przyznać, że Benicio ma bardzo dobry głos i widziałam, że raczej śpiewa to szczerze. Cały czas patrzył na mnie.
Benicio:
Ambar podobała mi się już od dawna, od czasu naszego pierwszego pocałunku. Potem wiele się wydarzyło i jesteśmy przyjaciółmi, ale ja chcę czegoś więcej. Blondynka jest niesamowita, taka sama jak ja, utalentowana, pewna siebie, najlepsza, zawsze wygrywa. Jednak wiedziałem też, że jest wymagająca i lubi gdy ktoś o nią zabiega. Dlatego nie mogłem od tak powiedzieć jej, że coś do niej czuje. Musiałem zrobić coś wyjątkowego jak to na mnie przystało. Dlatego postanowiłem zaśpiewać dla niej piosenkę. Piosenkę, która mówi o tym jaka ona jest wspaniała i ważna dla mnie.
Piękna,
nie można być piękniejszym
Tylko powiedz że tak
Nie mów, że nie
Piękna,
Kto może być piękniejszy?
Daj mi swoje serce
Po prostu kochaj mnie
Daj mi miłość
Tylko miłość
Miałam nadzieję, że ta piosenka jej się spodoba i nie odrzuci moich uczuć. Bo mimo, że tak jak ona zawsze byłem pewny siebie, chłodny na zewnątrz, to tym razem to nie była zabawa. Pierwszy raz poczułem coś tak silnego.
CZYTASZ
One Shot - Soy Luna ✔
FanficOne Shoty z serialu Soy Luna Start: 13 marca 2017 Koniec: 30 września 2019