Łatwo oceniać po pozorach. Łatwo stwierdzić, że ktoś jest zły. Ale czy wiadomo dlaczego ? Zawsze jest powód...
Emilia była znana jako pewna siebie, arogancka, zdeterminowana, odważna dziewczyna. Uwielbiała być najlepsza i szła po trupach do celu aby tylko zdobyć to czego chce. Jej pasją było wrotki, ale uwielbiała też muzykę. Rzucające się w oczy, czarne ubrania. Nie dało się jej nie zauważyć.
Pomiatała innymi, niszczyła cudze plany i marzenia, by samej wejść na szczyt i poczuć się lepiej.
Ale co było wcześniej ? Zanim dołączyła do Red Sharks i pojawiła się w Jam&Roller ?
Emilia mieszkała w Meksyku. Miała młodszą siostrę Sofie i szczęśliwą rodzinę, do czasu... Jej rodzice się rozstali, Emilia została z tatą, a jej siostra z mamą. Wtedy poczuła jak bardzo życie jest niesprawiedliwe i że jeśli się coś chce, trzeba walczyć. Walczyć o siebie i swoje marzenia nie zważając na innych.
Miała świetne oceny, mnóstwo sportowych zajęć poza szkolnych i była popularna, każdy chciał być nią. Jednak licealne życie wcale nie jest takie łatwe. Zwłaszcza gdy pierwsza miłość okazuje się być totalnym dupkiem. Oddała mu swoje najważniejsze chwile, a on jedynie chciał się zabawić.
Wtedy powiedziała sobie dość. Nie pozwoli by ktokolwiek ją zranił, zostawił by bawił się jej uczuciami. Od tej pory to ona miała ranić innych, wykorzystywać, bawić się nimi jak zabawkami. Jak kiedyś oni ją. Leczyła złamane serce zmieniając się w nieczułą i zimną. Tylko w ten sposób mogła przetrwać i się ochronić. Zrozumiała, że miłość nie istnieje i nie warto tracić na nią czasu. Nie warto tracić czasu na zakochania, zauroczenia, ani na bycie miły.
Trzeba walczyć o siebie za wszelką cenę i się nie poddawać.
Każdy ma swoją przeszłość, która go ukształtowała. Warto ją poznać zanim się kogoś oceni.
CZYTASZ
One Shot - Soy Luna ✔
FanficOne Shoty z serialu Soy Luna Start: 13 marca 2017 Koniec: 30 września 2019