Ambar i Gary - Family

74 5 1
                                    

- Gary, co Pan tutaj robi ? - spytała zdziwiona Luna otwierając drzwi do rezydencji w której mieszkała.

Nie spodziewała się zobaczyć tu menadżera Rollera i drużyny Red Sharks, mężczyzny którego szczerze nie lubiła za jakiego nowe zasady i ignorowanie drużyny Rollera.

- Przyszedłem porozmawiać z właścicielami tej rezydencji, wpuścisz mnie ? - odparł Gary.

- Nie, w Rollerze może pan robić co chce, ale to jest mój dom - powiedziała Brunetka.

- O co chodzi ? - spytał Miquel, który podszedł do nich razem ze swoją żoną Monicą - Kim jest ten pan ?

- Gary Lopez, menadżera Jam&Roller, oraz o czym jak pewnie nie wiecie ojciec Ambar - powiedział Mężczyzna - Przyszedłem zabrać swoją córkę by nie musiała dłużej mieszkać w tym nieodpowiednim dla niej środowisku.

- Zaraz, jest pan ojcem Ambar ? - spytała zdziwiona Monica - Nigdy o tym nie wiedzieliśmy.

- Ani ja - odparł Gary - Dowiedziałem się o tym dopiero niedawno, jej matka ukrywała to przede mną, ale teraz znamy prawdę i chcemy nadrobić strony czas.

- Chwila, co ma Pan na myśli mówić o nieodpowiednim środowisku ? - spytała Luna.

- Dokładnie to - spojrzał na nią Mężczyzna - Moja córka mieszka tu bez rodziców, ciotka która ją wychowała zniknęła. Zostali przyszywany dziadek i Twoi rodzice z którymi nawet nie jest spokrewniona. To kiedyś był jej dom, ale pojawiłaś się Ty.

- To nie tak - powiedziała Luna.

- Co to za hałas ? - spytała Ambar schodząc po schodach - O cześć - uśmiechnęła się na widom Mężczyzny i podeszła do nich.

- Ambar możesz nam wyjaśnić co się tu dzieje ? - spytała Monica.

- Z chęcią - odrzekła Blondynka - Gary to mój tata. O którym Sharon nigdy nie raczyła mi powiedzieć. Nikt nie przejmował się tym, że wychowuje się bez rodziców, ale nieważne... Teraz znam prawdę i się wyprowadzam. Zamieszkam z Garym, bo to jest moja rodzina.

- A my ? - spytała Luna.

- Nigdy nie byliśmy rodziną, nie pasuję tu - stwierdziła Ambar.

- A więc skoro wszystko już jasne, to liczę, że nie będziecie robić żadnych problemów  - powiedział Gary.


One Shot - Soy Luna ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz