Ruggetina - I choose you

107 9 4
                                    

Brunet szedł przed siebie chcąc znaleźć jakieś spokojem miejsce. Uwielbiał sławę i swoich przyjaciół, ale miał dość plotek o jego rzekomy związkach i dopytywać znajomych co jest na rzeczy.

- Aj.

Z rozmyślenia wyrwało go zdarzenie się z kimś. Od razu zauważyła piękna Blondynkę i uśmiechnął się.

- Przepraszam Valu - odparł skruszony - Zamyśliłem się, nic Ci nie jest.

- Nie Rugge spokojnie, wszystko dobrze - uśmiechnęła się Valentina - Ale u Ciebie chyba nie, co to za mina ?

- Nic ważnego, nie chcę Ci przesadzać - odrzekł Brunet.

- Ty mi nigdy nie przeszkadzasz - stwierdziła Dziewczyna.

Mówiąc to zarumieniła się lekko. Nie chciała przypadkiem dbać po sobie poznać, że darzy Ruggero czymś silniejszym niż przyjaźń. Już od dawna czuła coś więcej, ale nie chciała zepsuć pięknej przyjaźni ani utrudnić wspólnej pracy. Poza tym nie była ona jedną z dziewczyn Ruggero.

Gdy tylko Brunet spędzał czas z Karol dookoła i w internecie huczało aż od plotek. Ruggarol miała wieku fanów i choć Rugge zaprzeczał by coś czuł, uczucia Karol do niego było raczej pewne.

To samo działo się gdy spotykał się że swoją dobrą przyjaciółką Tini, albo byłą dziewczynę Cande.

To były osoby z którymi fani chcieliby go widzieć. Z którymi znajomi obstawali, że będzie. Ona nie mieściła się w tym gronie.

- Dzięki - uśmiechnął się Rugge - Ale to serio nic ważnego, czasem męczą mnie te plotki.

- Domyślam się... - powiedziała Valentina - Ale czy wszystko to plotki ?

- Co masz na myśli ? - spojrzał na nią Ruggero.

- Nie podoba Ci się na przykład Karol ? - spytała Dziewczyna.

Unikała jego wzorku by nie odkrył że zadaje te pytania bo sama się nim interesuje.

- Nie jasne, że nie. - odpowiedział Brunet - Wszyscy wymyślają plotki, wierzą w nie, a nikt nie zapyta ci ją czuję.

- A co czujesz? - spytała Valentina.

- Naprawdę chcesz wiedzieć ? - odpowiedział pytaniem na pytanie i spojrzała na nią.

- Tak.

- Valu - delikatnie ujął ją za brodę i sprawił by spojrzała na niego - Tak naprawdę nie czuję nic do Karol, ani żadnej innej dziewczyny z którą jestem swatany. To tylko przyjaciółmi albo koleżanki z ale jako że często się z nimi widuje, a on dawna z nikim nie jestem to się pojawiają plotki... Trochę mnie to irytuje, choć może to i dobrze bo przez to nikt nie odkrył w kim naprawdę jesteś zakochany.

- Jesteś zakochany ? W kim ? - spytała Valentina patrzeć w jego oczy.

- Jesteś pewna, że chcesz wiedzieć ? - spytał Brunet również patrząc jej w oczy.-

- Tak - pokiwała głową.

Nie mogła oderwać wzroku od jego czekoladowych oczu. Były takie piękne i głębokie.

- Valu... To Ty, Ty mi się podobasz - powiedział Ruggero uśmiechając się lekko.

- Co takiego ? - spytała Dziewczyna patrząc na niego zaskoczona - To żart ?

- Nie, mówię całkowicie poważnie - zapewnił.

- Ale czemu ja ? Czemu nie Karol albo jakaś inna dziewczyna ?

- Ty mi to powiedz - zaśmiał się Ruggero - Masz coś w sobie Valu. Jesteś wyjątkowa i to Ty mi się podobasz nikt inny.

- A Ty podobasz się mi - powiedziała Valentina i pogłaskała go po policzku - Bałam się Ci powiedzieć, ale teraz...

- Teraz wszystko może się zmienić - powiedział Brunet patrząc na nią - Już wiesz, że mi się podobasz, a ja mam to szczęście, że podobam się Tobie to może spróbujemy być razem ?

- Naprawdę ? - uśmiechnęła się Blondynka.

- Może to Cię przekona, że tak - powiedział Chłopak i musnął jej usta.

- Chce być z Tobą Ruggero - uśmiechnęła się Blondynka.

- Bardzo się cieszę - przytulił ją.

Przytuliła go szczęśliwa. Czasem tak niewiele trzeba by odkryć uczucia i znałeś miłość.

One Shot - Soy Luna ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz