Invisibles - Jazmin Carabaj

122 2 0
                                    

Drodzy rodzice,

Pewnie nie sądziliście, że tak to się potoczy ale piszę do Was list by się z Wami pożegnać. Pewnie będziecie smutni ale tak będzie lepiej. Życie na tym świecie nie było dla mnie. Nie czułam się dobrze i nie byłam szczęśliwa. Może gdzieś tam będzie lepiej. Ta cała sztuczność, kłamstwa i pośpiech obecnego świata nie były dla mnie. Nie chciałam takiego życia. Chciałam czegoś więcej. A przede wszystkim pragnęłam uczuć, których nigdy nie dostałam. Marzyłam o prawdziwej miłości, ale musiałam ukrywać swoje zakochanie i nawet nie byłam w stanie wyznać pewnemu chłopakowi jak wiele dla mnie znaczy. Marzyłam o prawdziwej przyjaźni i rodzinie. Ale wszystko wokół mnie było sztuczne. Ja też musiałam taka być. Musiałam udawać, a nie da się wiecznie grać kogoś innego, nie da się przez całe życie zakładać maski. Chciałam innego życia. Może się poddałam. Może wybrałam drogę na skróty. Ale dal kogo niby miałam walczyć ? Nie mam nikogo. Kto by mnie wspierał ? Nikomu tak na mnie nie zależy. A więc to po prostu koniec. Chcę byście pamiętali, że Was kocham i zawsze tak będzie. Że mimo wszelkich kłótni, tego że mnie nie rozumieliście i ignorowaliście to jesteście dla mnie ważni i dziękuję za wszystko.

Wasza Jazmin


Kochana Delfi,

Byłaś moją przyjaciółką. Uwielbiałam chodzić z Tobą na zakupy, wspólnie prowadzić Styl i Szyk, jeździć na wrotkach czy plotkować. Byłaś jedną z najważniejszych osób w moim życiu. Choć i przy Tobie czasem nie byłam pewna czy mogę być sobą. A jeśli prawdziwa ja nie byłaby warta Twojej przyjaźni ? Jeśli nie zaakceptowałabyś moich wyborów albo uczuć ? Dlatego też nawet przy Tobie udawałam. Nie tak jak przy innych bo mimo wszystko by Tobie czułam się bardziej swobodnie, lepiej. Gdy byliśmy na zakupach, gdy jeździliśmy na wrotkach całkowicie oddawałam się swoim pasjom i mogłam być sobą. Mogłam się szczerze uśmiechać. Tak więc dziękuję Ci za każdą wspólnie spędzoną chwilę. Za to, że byłaś mnie przy, wspierałaś mnie, za radość którą dawała mi Twoja przyjaźń. Nie wyszło tak dobrze jakbym tego chciała. Marzyła mi się bardziej prawdziwa przyjaźń. Nie żeby nasza taka nie była. Jesteś dla mnie przyjaciółką i wiem, że Ty czujesz tak samo. Ale ja pogubiłam się w udawaniu i nie byłam całkiem sobą przy Tobie. Ty też czasem grałaś w tą sztuczną grę. Jednak pomimo wszystkich kłótni, różnic zdań i niemiłych słów, uważam Cię za moją najlepszą przyjaciółkę. Mam nadzieję, że znajdziesz szczęście. Że Twoja przyjaźń z Ambar stanie się bardziej prawdziwa - teraz będzie tylko we dwie. I życzę Ci byś znalazła kogoś kto pokocha Cię taką jaką jesteś. Kto pokocha wszystkie Twoje wady i zalety. Trzymam kciuki by to był Gaston bo wiem jak bardzo Ci na nim zależy.

Żegnaj przyjaciółko.

Jazmin


Kochana Ambar,

Byłaś moją przyjaciółką. Mimo wszelkich kłótni, odmiennych zdań czy niemiłych sytuacji bardzo lubiłam spędzać z Tobą czas. Jeździć na wrotkach, nagrywać Cię na Styl i Szyk czy chodzić na zakupy. Dzięki Tobie i Delfi nie byłam taka samotna. Miałam z kim pić owocowe koktajle w Jam&Roller czy z kim odrabiać pracę domową. Jesteś dla mnie bardzo ważna. Tak samo jak Twoja przyjaźń. Wiem, że bywało między nami różnie. Wina, jak to jest często, leży po obu stronach. Ja byłam bardzo zagubiona, nie wiedziałam czego chcę. A do tego chyba bała się być sobą. Nie chciałam swoimi uczuciami zranić kogokolwiek ani tym bardziej stracić czy zawieść. Tak jak każdy Ty też miałaś swoje problemy i wiem, że były one dość poważne. Wybaczam Ci każdą niemiłą sytuację. Przepraszam, że sama nie byłam idealną przyjaciółką i dziękuję za wszystko. Za każdą rozmowę i wspólnie spędzoną chwilę. Za to, że byłaś przy mnie. Zawsze będziesz moją najlepszą przyjaciółką. Mam nadzieję, że będziesz szczęśliwa, że spełnisz swoje marzenia i odniesiesz sukces. A przede wszystkim życzę Ci byś miała przy sobie ludzi, którzy są dla Ciebie ważni. Dbaj o przyjaźń z Delfi i o związek z Matteo. Jesteście idealną parą. Nie pozwól by cokolwiek lub ktokolwiek zniszczył Waszą piękną miłość. Też bym chciała tego doświadczyć, ale widać to nie było mi pisane.

One Shot - Soy Luna ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz