Ambar - Life Sentence

70 9 0
                                    

- Chodzi o to, że nie wiem co zrobić - powiedziała Ambar i upiła łyk kawy - Wszystko się teraz zmieniło.

Siedziała w ulubionej kawiarni razem ze swoją starszą siostrą Emilią. Uwielbiała ją, były do siebie bardzo podobne i zawsze się wspierały. Kiedyś imprezowały razem, podrywały chłopaków. Teraz Emilia miała męża Ramiro i dwójkę dzieci Spohie i Jasona, więc Ambar chętnie korzystała z rad starszej siostry, na które zawsze mogła liczyć.

- Ale zmieniło się na dobre - stwierdziła Emilia.

Będąc w liceum Ambar odkryła, że jest chora na raka. Nie dawało jej to możliwości najdłuższego życia, więc pogodziła się z tą myślą i każdego dnia żyła tak jakby mogła zaraz umrzeć. Starała się zrobić wszystko póki ma czas. Skończyła szkołę, odwiedziła Paryż gdzie poznała chłopaka za którego wyszła za mąż i z którym zamieszkała. Przystojnego, idealnego Matteo Balsano.

Ale teraz okazało się, że wyzdrowiała. Cieszyła się, ale całe jej życie wywróciło się do góry nogami.

- Jasne, że tak - powiedziała Ambar - Ale wcześniej robiłam wszystko by było idealnie, żyłam jak w bańce, szybki idealny ślub, myślałam, że to wszystko się skończy i nie pozwalałam sobie na błędy, na wątpliwości... Teraz jest inaczej i sama już nie wiem czego chce.

- Chodzi o Benicio, tak ? - spytała Emilia.

No tak Benicio, przystojny, młody i seksowny lekarz. Gdy tylko Ambar go poznała coś zaiskrzyło. Dosłownie, miała o nim dość gorące sny, a on wydawał się także nią zainteresowany. Spotkali się parę razy, jeden raz doszło do pocałunku... Ale Ambar była z Matteo...

- To takie nagłe, niespodziewane - przyznała Ambar - Nie chcę zranić Matteo, naprawdę go kocham. Nasza historia jest taka romantyczna, ale Benicio... Coś mnie do niego ciągnie i nie mogę się oprzeć. Nawet nie chce...

- Może chodzi o to, że zaczęłaś nowe życie. Matteo to bardziej Twoja przeszłość, to co już znasz, a Benicio jest nieznanym, przygodą wyzwaniem - stwierdziła Emilia.

- A więc co powinnam zrobić ? - spytała Ambar.

- To co sprawi, że będziesz szczęśliwa - odparła Emilia - Ryzykować, szaleć, żyć pełnią życia.

To dało Ambar wiele do myślenia. Na tym przecież powinno polegać życie na szaleństwie, ryzyku by być szczęśliwą.

One Shot - Soy Luna ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz