"מתאים לך כל הקטע של התפילה".
אמרתי למייקל כשסיים לומר כמה פרקים.
"אני מפחדת שעכשיו הדתיות יחטפו לי אותך". המשכתי וצחקנו ביחד."אז אני שמח להגיד להם שאני תפוס".
ענה וחייך חיוך גדול, הוא באמת אוהב אותי."באמת?". שאלתי כלא מאמינה, הוא היה יכול למצוא מישהי טובה ממני בהרבה.
ובסוף הוא בחר בי."תפסיקי להוריד לעצמך". אמר ונגע בידי.
"אני יודע מה עובר לך בראש כי זה גם מה שעובר לי כשאת מסתכלת עליי"."מה עובר לך בראש כשאני מסתכלת עלייך?".
שאלתי והוא חיזק את אחיזתו ביד שלי,
"אני מרגיש שאני לא טוב בשבילך". פתח בפניי.
"אבל אחר כך, אני רואה איך העיניים שלך לא עוזבות את שלי וכל פעם מחדש מוכיחות לי שוואלה, נכון שאני לא הגבר המושלם, אבל אני אהיה מושלם בשבילך".הרגשתי איך ליבי פועם בקצב מהיר למילים שלו.
מילה אחת שלו ואני מתמוטטת בין הידיים שלו וכך להפך.
אני יודעת שכשאנחנו רבים אנחנו לא שמים לב למה שיוצא וזה פוגע בשני הצדדים, אין לי ספק בכך.
אבל הבחור הזה כבר לא יודעת כמה פעמים אומר לי כמה שאני חשובה לו וכמה שהוא אוהב אותי.
ואני ברוב טיפשותי מנסה כל פעם למצוא משהו שמקולקל בי שיגרום לו לשנות את דעתו."אני מבטיחה שאשתדל גם, להיות מושלמת בשבילך". אמרתי וחיזקתי גם את אחיזתי.
"את כבר מושלמת בשבילי". אמר ונגע כעת בלחיי."סיפרת לה?". שאל והתקרב אליי יותר.
"על מה?". שאלתי, מנסה לגרות אותו.
"שאני המורה שלך". אמר כמובן מאליו וקצת נפגעתי.
"לא". עניתי בכנות. "אם היא תבקש לדעת מי זה, אני כמובן אגיד לה את האמת".ראיתי שהוא מנסה על זה.
הוא לא רוצה להחביא ממנה דברים כי הוא יודע שהיא מחבבת אותו כמו שאמרתי לו."על מה אתה חושב?". שאלתי כי ראיתי שהוא מהורהר יותר.
"את תצחקי עליי". אמר וכיסה את ידיו בפניו."אתה רעב". אמרתי ומייקל הסתכל עליי.
"איך לעזאזל את יודעת?!".שאל בפליאה.
"זה תמיד מגיע כשמוציאים את כל השתייה מהבטן". אמרתי כמובן מאליו."בוא לאכול חפרן". משכתי אותו יחד איתי בכוח.
"אימא, אפשר להתחיל קידוש?".שאלתי אותה כשהתיישבתי בשולחן ליד מייקל."כן". אמרה ושמה את הסלטים על השולחן ומשני אנשים נהפכנו לשלושה.
YOU ARE READING
המורה לאנגלית.
Romanceהם היו ארבעה ואני הייתי אחת. ארבעה אנשים, אם אפשר לקרוא להם כך. בריונים. ואיך שראיתי קעקועי דמעות הבנתי מיד שהם גם היו בכלא כמה שנים טובות. "בת כמה?" שאל אחד מהם עם מבט זדוני וצפה בי מלמעלה עד למטה. לא עניתי. הוא התקרב עוד צעד והשלושה האחרים עדיין מ...