99~ Rüyakapanı

677 57 69
                                    

Her zaman olanın aksine bu sefer Hermione, Draco'yu ziyarete yeni odasına geldi. İçeri girdiğinde yorgunluktan gözlerinin kızardığını fark etmişti.

"Bu kadar evrak işini Harry'nin senin üstüne yıktığına inanamıyorum."

"İnansan iyi edersin Herm. Lanet herif istifa edeceğini önceden planlamış bile. Evrakları olduğu gibi bırakmış. O kurnaz bir gün elime düşecek elbet." Dedi Draco sinirli bir şekilde.

"Biraz ara ver. Yemeğe çıkalım." Dedi Hermione.

"Çok isterdim ama Ron ile bir yere uğramamız lazım."

"Nereye?"

"Bende tam bilmiyorum. Yaşlı bir şifacı kadın varmış. Voldemort'un gençliğinde hastane kanadını o yönetirmiş."

"Peki bu bizi nereye götürecek."

"Bir yere götüreceğini düşünmüyorum ben şahsen ama Harry görüşmemizi istiyor. Söylentilere göre Tom Riddle'ın Hogwarts'ta konuştuğu tek kişi oymuş. Belki bazı sırlarını da açıklamış olabilir." Dedi Draco. O sırada Ron gelmişti.

"Hazırsan gidelim hadi."

Draco başıyla onaylayıp oturduğu yerden kalktı ve paltosunu omuzlarına geçirdi. Hermione arkalarından seslendi.

"Dikkatli olun."

"Eminim yüz küsür yaşındaki bir kadınla baş edebiliriz." Diye gülümsedi Draco.


-


HoundVille adındaki büyücü köyüne geldiklerinde etrafta pek fazla insan olmadığı belli oluyordu. Terk edilmişe yakın bir köydü ve şifacının evini bulmak zor olmadı. Bahçesinde garip bitkiler olan tek katlı küçük evin kapısına geldiler. Ron kapıyı tıklattığında içeriden bir ses duyuldu.

"Maurice...bahçemden ne istiyorsan alabilirsin. Bana sormana gerek yok."

"Eee...hanımefendi Maurice burda değil malesef ki. Sizinle bir konu hakkında konuşmaya geldik. Kapıyı açabilir misiniz?" Diye sordu Draco. Tekrar bir ses gelmedi. Kapı açıldığında onları yaşlı bir kadın karşıladı.

"Kimsiniz?"

"Bakanlıktan geliyoruz. Weasley ve Malfoy. Size birkaç soru sormamız gerekiyor." Dedi Ron. Kadın geri çekilip içeri geçmeleri için yol gösterdi.

"Buyrun o zaman. Buyrun." Dedi ve içeri geçti. Ron ve Draco'da peşinden takip etti. İkili küçük salondaki en az kadın kadar yaşlı olan koltuklara oturdu. Kadın da ağır adımlarla karşılarına geçip oturmuştu.

"Size nasıl yardımcı olabilirim?" Diye sordu.

"Öncelikle yaşınızı hiç göstermediğinizi söylemek isterim hanımefendi. Elimizdeki bilgiye göre 117 yaşındasınız." Dedi Draco gülümseyerek.

"Ah...o kadar oldu mu? Teşekkür ederim genç adam. Bedenim o kadar yaşlanmış olsada şifacı olmanın faydaları sanırım. Kendimi zinde tutabiliyorum. Benim soruma gelelim. Size nasıl yardımcı olabilirim?"

"Efendim, daha önce Hogwarts'ta görev yapmışsınız. 12 yıl hastane kanadının yönetimi sizdeymiş."

"Öyleydi. Ah ne güzel günlerdi." Dedi kadın. Ron devam etti.

"Ve elimizdeki bilgiye göre Vol...yani Tom Riddle ile aynı zamana denk gelmişsiniz. İkinizin yakın dost olduğu söylentisi kulağımıza geldi."

"Tom...ah evet. Çok saygılı ve efendi bir çocuktu. Sık sık benim ziyaretime gelirdi ama muhabbetimizden değil. Sürekli yaralanırdı."

"Bu Tom Riddle denen kişinin gerçekte kim olduğunu biliyorsunuz değil mi?"

Altın Dörtlü? ~ Dramione ~ NextGenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin