Draco , Hermione'nin odasına girmiş yatağında melek gibi uyuyan kızı dikkatle izliyordu. Ne kadar o şekilde izlediğini kendiside bilmiyordu. Ama artık gitmeleri gerektiğinin farkına varınca kızı uyandırmak zorunda kaldı. Önce öperek uyandırmak istesede fazla olacağını düşünmüştü. Zaten geçen gece hangi akla hizmet yanağından öpmüştü hala kendi kendine düşünüyordu. Draco böyle konularda utanmazdı ama konu Hermione olunca eski Draco köşe bucak saklanıyordu adeta.
"Hermione uyan."
"Hermione uyansana gitmemiz gerek."
"Pekala sen kaşındın." dedi ve yavaş yavaş öpmek üzere kızın yüzüne yaklaştı. Tam o sırada Hermione yüzünde hissettiği nefesle uyandı. 3-4 santim ötesinde Draco'yu görünce küçük bi çığlık koyuverdi. Draco elini hemen kızın ağzına kapattı.
"Hey! Sessiz ol benim Draco. Sevgilin." son kelimeyi uzatarak söyledi ve elini çekti.
"Burada ne yapıyorsun? İzinsiz nasıl odama girersin?"
"Ses çıkarmak istemedim. Bayan Weasley uyanırsa ne dememi bekliyordun. Biz bakanlığa baskın düzenleyeceğiz bunun için araştırma yapıyoruz mu demeliyim?"
"Odamdan çıkarsansa üstümü değişicem Bay düşünceli." dedi Hermione son kelimeyi vurgulayarak. Draco kapıda bekliyorum dedi ardından kapıyı kapatarak dışarı çıktı. Hermione çok endişelenmişti. Pijamalarıyla görünmek istemiyordu. Yatağından çıktığında sütyenini çıkardığını farkettiği için daha da utandı. Acaba ne zamandır odadaydı. Aklına gelen türlü türlü düşüncelerle pijamalarını kıyafetleriyle değiştirerek odadan çıktı.
"Pekala hadi gidelim." dedi Draco ve Hermione'nin elini tuttu. Hermione görünmezlik pelerinini üstlerine geçirip hiçbir kısmın gözükmediğinden emin olduktan sonra Bakanlığa girmek için kullanılan telefon kulubesinin bir kaç metre ötesine cisimlendiler.Kendilerine uygun bi yer bulduklarında Hermione kimse onlara yaklaşmasın diye bi kaç akıl karıştırma büyüsü yaptı. Kendi sesleri de duyulmasın diye Muffliato büyüsünü yapmayı ihmal etmedi.
"Mesai saatine 5 dakika kadar var. Birazdan buralar dolup taşar."
"Hermione şey ben odana izinsiz girdiğim için özür dilerim. Düşüncesizlik ettim haklısın."
"Bi daha olmazsa sevinirim Draco. Sanırım günlük özür dileme kotanı doldurdun." dedi gülümseyerek. Draco ses çıkarmadan kızı izliyordu.
"Ne oldu daldın gittin?"
"Sana gülümseyince çok güzel olduğunu söylemiş miydim? Sen gülümsedikçe sersemletilmiş gibi hissediyorum."
"Sanırım söylemiştin." dedi Hermione gözü önüne düşen bi tutam saçı kulağının ardına atmak için hareketlenirken.
"Utanınca daha bi güzel oluyorsun."
Hermione daha da utanıyordu. Draco elini kızın çenesinin altına koyarak yüzünü kendi yüzüne doğrulttu.
"İşte bundan bahsediyorum." dedi ve sabah veremediği öpücüğün telafisi için kızın alnından öptü.
"Bende sana çok tatlı olduğunu söylemiş miydim?" dedi ve Draco'nun gözlerinin içine bakmaya başladı.
"Çok güzel gözlerin var. Böyle mavi-gri arası gibi."
"O gözler senin gülümsemeni gördükçe yuvalarından fırlayacak gibi oluyorlar."Karşılıklı masum iltifatlarını onlara doğru gelen iki kişinin sesli konuşmaları böldü. Draco hızla asasını çekti ve onlara doğru gelen iki kişiye doğrulttu.
"Yapma Draco. Bizi görmüyorlar. Tılsım yaptım zaten fazla yaklaşmazlar."
"Umarım tılsımın işe yarar Hermione. Her ihtimale karşı asamı indirmemem gerekir."İki adam Draco ve Hermione'den 2 metre ötede durup konuşmaya başladılar.
"O cadaloz yetti artık. Mahkemeye 15 gün kaldı ve elimden hiçbir halt gelmiyor Tom."
"Sakin ol Reg. Marry bunun da üstesinden gelecektir eminim. Umbridge elinde hiçbir delil olmadan karına öylece muggle doğumlu damgası vuramaz."Hermione hemen çantasından küçük bi kağıt parçası çıkardı.
"Bu harita da ne?"
"Harita değil Draco. Bakanlığın etrafında ki tüm caddeleri ve yerleşmeleri gösteren kroki planı."
Draco ne olduğunu anlamamıştı.
"Bi muggle yöntemi. Şimdi açıklayamam. İzleme büyüsü yapmam lazım." dedi ve asasını çıkarıp büyülü sözleri söylemeye başladı. Hermione büyüyü söyledikçe kağıtta iki isim beliriyordu. Bu sırada iki adam da konuşmalarına devam ediyorlardı.
"Tamamdır. Artık onları izleyebiliriz. Bizim bakanlığa giriş biletlerimiz olucaklar. 15 gün sonra karısının mahkemesi varmış. Biriniz Şu Reg Cattermole denen adamı biriniz de Tom Felton denen adamı iksir için kullanıcak. Geriye kaldı iki kişi."
"Vay canına. Cidden zekisin sen. İzleme büyüsü yapmayı nerden öğrendin?"
"Planı yaptığımızdan beri bu büyüye çalışıyorum. Başka türlü nasıl belirlediğimiz kişileri takip etmemizi bekliyordunuz ki?"Bu sırada iki adam çoktan bakanlığa girmek için telefon kulubesine gitmişlerdi. Hermione elindeki kağıda bakıp yaptığı büyünün işe yaradığını görünce rahatladı.
"Artık gitsek iyi olur. Yarım saat olmak üzere. Bizimkileri meraklandırmayalım." dedi Draco ardından Hermione'nin elini tuttu ve Kovuk'un arka bahçesine cisimlendiler. Ellerini ayırmadan sessizce içeri girdiler. Bayan Weasley dışında anlaşılan henüz kimse uyanmamıştı. Draco ile Hermione'nin kapıdan içeriye girmelerine anlam veremeyen Molly Weasley sordu:
"Siz uyumuyor muydunuz? Dışarda ne işiniz vardı?"
Hermione yalan söylemek konusunda berbattı. Ama yanında yalan söylemenin piri durduğunu unutuyordu.
"Uyku tutmadı. Biz de biraz baş başa muhabbet ederiz diye bahçeye çıkmıştık. Hani anlarsınız ya şey..." dedi ve birbirlerine kenetlenmiş ellerini görmesi için kaldırdı.
"Ah çocuklar çok tatlısınız. Sizin için çok mutluyum. Ben kahvaltıyı hazırlıyorum siz de diğerlerini uyandırın." dedi ardından mutfağa geri yöneldi.
"Cidden iyi yalan söylüyorsun Draco."
"Kısmen yalan. Baş başa muhabbet etmemiz yalan değildi. En kısa zamanda tekrar mı etsek ne? Bence akşam ki nöbeti de biz devralmalıyız."
"Harry'nin buna itiraz edeceğinden eminim. Hadi sesleyelim şunları da kahvaltıdan sonra öğrendiklerimizi anlatalım."Harry ve Ron'a önemli şeyler öğrendiklerinin teminatını verdikten sonra herkes kahvaltıya inmişti. Fleur ile Molly kahvaltıyı hazırlarken herkes masada 1 hafta sonra olacak Bill ve Fleur'un düğününü konuşuyordu. Pek çok yoldaşlıktan gelen cadı ve büyücülerin eskortluğunda gerçekleşecek düğünün davetli listesi yakın akrabalar dışında kimseyi barındırmıyordu. Sade bir düğün olacaktı. Zira büyük bir düğün ölümyiyenlerin dikkatini çekebilirdi ve bu Harry için hiç iyi olmazdı. Kahvaltıdan sonra 4 genç ısınan havaların getirdiği hararetle kendilerini bahçeye atmışlardı. Ron ve Harry hamakta ; Hermione ve Draco'da tam karşılarında ki bankta oturuyordu.
Hermione çantasından izleme büyüsü yaptığı kağıdı çıkarıp ortaya koydu.
"İki kişiye izleme büyüsü yaptım. Çalışma mantığı tıpkı Çapulcular haritası gibi. Büyüyü yaptığım kişilerin isimleri bu kağıtta gözüküyor. Draco'nun söylemiyle haritada."
"O zaman büyün işe yaramamış Hermione. Haritada isim falan yazmıyor." dedi Ron
"Büyüm tabiki de işe yaradı. Şuan bakanlıkta oldukları için gözükmüyorlar. Zaten bizim de bakanlığa girmeden önce nerede olduklarını bilmemiz gerekiyor."
"Peki ne öğrendiniz. Kim bu takip büyüsü yaptıklarınız." dedi Harry
"Reg Cattermole ve Tom Felton adında iki kişi. Reg denen adamın karısının 15 gün sonra Umbridge'in yönettiği mahkemesi var. Duyduğumuz kadarıyla karısı muggle soylu olmaktan suçlanıyor. Tom denen adam da onun yakın arkadaşı sanırım. Mahkeme de yanında olacağını söylemişti." dedi Draco
"Bu iyi haber. Hem bakanlığa girmek hem de mahkeme salonuna girmek için 2 biletimiz var artık. Geriye kaldı iki kişi." dedi Harry
"Bu iki ismide bir an önce bulsak iyi olur. Daha tek bi Hortkuluğu ele geçirmeden yakalanmayı istemem. Dün Sirius geldiğinde biraz daha geç gelseydiniz planımız suya düşerdi."
"Draco haklı. Belki de buraya gelmekle hata ettik bilmiyorum. Fazla göz üstündeyken bakanlığa gidip gelmek riskli olmaya başladı."
"Merak etme Ron. Bu işi senle ben bu akşam olmadı yarın sabah bitiriyoruz." dedi Harry.Reg ve Tom denen adamları kimin iksir için kullanacağı kararlaştırılmıştı. Ron , Reg Cattermole; Draco ise Tom Felton'u iksir için kullanacaktı. Geriye Hermione ve Harry için iki kişi daha bulmak kalmıştı.
------------
Bu bölüm bol bol Dramione vardı. Yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Dörtlü? ~ Dramione ~ NextGen
FanfictionDraco son anda Voldemort'un Dumbledore'u öldürme emrine karşı gelir ve ölüm yiyenleri Hogwarts'a sokmaz. Hayatı tehlikede olan Draco daha fazla Hogwarts'ta kalamaz ve kendini Harry Ron ve Hermione ile birlikte zorunlu bir şekilde Grimmauld 12 numar...