Aradan 3 ay geçmiş, Noel'e sayılı günler kalmıştı. Tıpkı Grindelwald'ın dediği gibi Lily ve Scorpius'u kimse hatırlamıyordu. Onlar için Hogwarts'a birkaç günlüğüne gelmiş sıradan 2 kişiden bir farkları yoktu. Draco ve Pansy ile uğraşan kişiyide bulamamış, Hermione'e bırakılan nottaki yazı şeklini hiçbir sınav kağıdıyla eşleştirememişlerdi. Zaten birdaha komplo teorileriyle rahatsız etmediği için herkes vazgeçtini düşünmüştü Draco hariç. O hâlâ arıyordu. Yine kim olabileceğine dair tahminlerinde bulunurken yatağından doğruldu Draco. Yatak odasından çıktığında karşı odadan da Hermione çıkıyordu.
"Günaydın güzellik."
"Günaydın Draco" dedi Hermione ve adımlarını hızlandırarak sevgilisinin boynuna atladı. Gryffindor bina başkanı 4 gün önce annesinin zamansız ölümüyle Hogwarts'tan ayrılmıştı ve ne zaman geleceği belli değildi. Hermione uzun uğraşlar sonucu Mcgonagall'ı ikna etmiş ve geçici süreliğine Gryffindor bina başkanı olmuştu. Artık karşılıklı odalarda kalıyordular. Noel'e 2 gün kalmıştı ve Hogwarts'a serbest bir hava hakimdi. Dersler yarı-yarıya inmiş, ödevlerden kurtulmuşlardı. Draco ve Hermione üstlerini değişip kahvaltıya indiler. Draco uzun zamandır Gryffindor masasında kahvaltısını yapıyordu ve artık kimse garipsemiyordu. Aksine tüm masa onunla iyi anlaşmaya başlamıştı. Özellikle de kızlar. Bu durum Hermione'i sinir etsede belli etmemeye çalıştı. Ginny, Harry'nin yanından ayrılıp masanın diğer ucuna oturdu. Ardından Pansy de yanına kıvrıldı. Anlaşılan dedikodu zamanı gelmişti. Hermione yüzüne munzur bir gülümseme kondurarak yanlarına gitti.
"Eee Hermione? Başkanlık nasıl gidiyor?"
"Aslında biraz pişman olmaya başladım. Şu devriye işi çok yorucu. Ama günün sonunda Draco ile baş başa kalmak tüm yorgunluğumu unutturuyor."
"Tabi tabi. Siz geceleri birlikte uyuyorsunuzdur. Hatta..." Hermione hızla elini Ginny'nin ağzına koydu.
"Başlama yine Ginny. Yok öyle birşey."
"Başlama yine Ginny. Yok öyle birşey." Diye taklit etti Pansy. İkili kahkaha atarken Hermione yüzünü buruşturmuştu.
"Draco böyle birşeye tenezzül etmez. Sizin içiniz fesat. Draco'dan bahsediyoruz."
"Evet Draco'dan bahsediyoruz. Senden önce kaç sevgilisi oldu acaba?" Diye sordu Pansy
"Tüm Slytherin olabilir mesela." Diye yanıtladı Ginny.
"Kesin şunu. Beni Draco'dan ayırmak mı istiyorsunuz? Amacınız ne anlamadım?"
"Bunun mümkün olmadığını hepimiz biliyoruz Herm. Birşey olmadığına emin misin?" Diye sordu Pansy.
"Son kez söylüyorum. En fazla sarılarak uyuyoruz o kadar. Hayal dünyanızı süsleyen fantazilerinizi gidin kendi sevdikleriniz üzerinde deneyin. Bizim gayet seviyeli bir ilişkimiz var."
Ginny pes ettim dercesine ellerini kaldırdı. Ama artık Hermione'nin aklına girmişlerdi. Draco daha önce kimlerle sevgili olmuştu? Kimi öpmüştü, hatta... devamını düşünmek bile istemiyordu. Düşüncelerini yine bugün gayet çenesi düşük Ginny böldü.
"Annem noel gecesi Kovukta olmanızda ısrarcı. Geleceksiniz değil mi?"
Pansy tabi ki derken Hermione düşünceliydi.
"Anne ve babamı da ihmal etmek istemiyorum. Önce eve bir uğrarım. Eğer sıkıntı olmazsa gelirim. En kötü bir sonraki gün birlikte oluruz."
"Yapma Herm. Draco da sen gelirsense geleceğini söyledi. Eğlenceli olacak."
"Dediğim gibi. Annemleri kırmadan bir yolunu bulup gelmeye çalışacağım."
"Peki ne hediye aldın Draco'ya?" Diye sordu Pansy. Hermione'den cevap gelmeyince şaşırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Dörtlü? ~ Dramione ~ NextGen
FanfictionDraco son anda Voldemort'un Dumbledore'u öldürme emrine karşı gelir ve ölüm yiyenleri Hogwarts'a sokmaz. Hayatı tehlikede olan Draco daha fazla Hogwarts'ta kalamaz ve kendini Harry Ron ve Hermione ile birlikte zorunlu bir şekilde Grimmauld 12 numar...