Harry ofisinde ona gelen mektupları karıştırırken içeriye Ron girdi.
"Selam. Nasıl gidiyor?"
"Bildiğin gibi. Draco'dan haber bekliyorum. Ha bu arada senin baykuş yine yolunu şaşırmış. Rose'dan mektup var." Dedi Harry ve kenara ayırdığı mektubu uzattı. Ron koltuğa uzanıp mektubu açtı ve içinden okumaya başladı ta ki ilk cümleye kadar.
"Sevgili Ron Dayı. Rose adına yazdığım için için özür dilerim ama diğer türlü babamın bilmesini istemem. Şimdilik..."
"Hey mektup Lily'den ge..." Ron cümlesini tamamlamadan pişman olmuştu bile. Jeton düştüğünde çok geç olmuştu.
"Lily'den mi? Bana gelmiştir o zaman."
"Şey aslında bana yazmış ama..."
"Ron, kendi kızım. Eminim beni de ilgilendirir. Uzat şunu." Dedi Harry. Ron umutsuzca pes etti ve mektubu uzattı. Harry sesli okumaya başladı.
"Sevgili Ron Dayı. Rose adına yazdığım için için özür dilerim ama diğer türlü babamın bilmesini istemem. Şimdilik. Scorpius ile ben çıkmaya başladık ama henüz kimseye söyleyemedik. Yani ilk sen öğreniyorsun..."
"NE!?" Diye bağırdı Ron. Harry'nin vereceği bir tepkisi bile yoktu.
"Bu bir şaka değil mi? Sen mi yazdın bunu Ron. Düşündüğün kadar da komik değil."
"Ne? Benim yazmadığımı biliyorsun. Hem benim yazım o kadar güzel değil. Belki Pansy yazmıştır. Bilirsin Pansy..."
"Korkarım bu Lily'nin yazısı. Ah Merlin. Devam edemeyeceğim. Ron sen oku." Dedi ve mektubu uzattı.
"Senden biraz tavsiye istiyoruz. 2 haftadır falan çıkıyoruz ama kimseye söylemeye cesaret edemedik. Özellikle Albus'a. Scorp, Albus ile arasının bozulmasını istemiyor ama nasıl söyleyeceğini de bilmiyor. Düşündük de annem ile babam çıkmaya başladıklarında sana nasıl söylediler? Sen nasıl karşıladın? Bize yazarsan çok seviniriz. Sevgilerimle Lily Potter."
"Kafam patlamak üzere...Lily ve Scorpius mu?" Diye söylendi Harry.
"Ron dayıdan aşk tavsiyeleri ha. Bugünün geleceğini biliyordum."
"Ciddi misin Ron? Asıl konumuz bu mu?"
"Hey ne var? Onlar daha çok genç ve aşık olmuşlar."
"Elbette aşık olabilir ama Malfoy..."
"Zaten sürekli birlikte vakit geçirmiyor muydular? Demek ki çok yakın arkadaşlıktan öteye geçmek istemişler. Hem gayet iyi biliyorsun ki Scorpius iyi çocuk. Draco gibi değil."
Harry ciddi olup olmadığını anlamaya çalışırcasına gözlerine baktı.
"Tamam kabul. Scorpius korkunç derece de Draco'ya benziyor ama sadece görünüş olarak. İçinde bambaşka biri var."
"Öyle olabilir ama...düşünsene kim ilk aşık olduğu kişiyle sonuna kadar sevgili kalabiliyor ki? Gençlik heyecanıyla üzülmemesini istemiyorum.
"Hm...bir düşünelim. Sen evlendin. İlk aşkınla."
"İlk aşkım, yani aşık olduğumu sandığım Cho'ydu."
"Ginny'e çok daha öncesinden aşık olduğunu biliyorum dostum. Ama seni zor durumda bırakmamak adına konuyu hemen değiştiriyorum. Hm...bir düşünelim. Benim ilk aşkım Pansy ve tahmin et ne oldu? Evlendik."
"Laven..." Harry sözünü bitirmeden Ron tekrar araya girdi.
"Lavender sayılmaz. Amortentia iksiri yüzündendi hepsi biliyorsun. Her neyse düşünmeye devam. Buldum. Dean ve Seamus. Merlin adına Harry. Dean ve Seamus'dan bahsediyorum. Eşcinsel olduklarını açıkladıkları günün ertesi günü evlendiler. Bu örnekler ilk aşk adamı üzer teorini yeterince çürütür herhalde."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Dörtlü? ~ Dramione ~ NextGen
FanfictionDraco son anda Voldemort'un Dumbledore'u öldürme emrine karşı gelir ve ölüm yiyenleri Hogwarts'a sokmaz. Hayatı tehlikede olan Draco daha fazla Hogwarts'ta kalamaz ve kendini Harry Ron ve Hermione ile birlikte zorunlu bir şekilde Grimmauld 12 numar...