"Seni seviyorum!" Dedi Scorpius, öfkeyle adımlarını yere vura vura yürüyen Lily'nin arkasından. Sesi Hogwarts koridorlarında yankılanmıştı. Lily duraksayıp arkasını döndü.
"Seni seviyorum Lily." Dedi tekrar.
"Biz arkadaşız Scorp..."
"Scorp...Scorp...Scorp..."
Scorpius adını defalarca kez duyduktan sonra yolunda gitmeyen birşeyler olduğunu anladı. Bu Rose'du.
Rose defalarca kez seslenerek uyandırmaya çalıştı ama işe yaramayınca var gücüyle uyuya kaldığı sandalyeye tekme attı. Çürümeye yüz tutmuş sandalyenin ayağı kırıldı ve Scorpius düştü.
"Günaydın uykucu. Uyuyarak mı yardım ediyorsun?"
"Pardon..." dedi sadece Scorpius.
"Sen iyi misin? Lily ile konuşmadığınızı fark ettim."
"İyiyim...neden? Lily bir şey mi söyledi?"
"Hayır." Dedi Rose ama Scorpius'un iyi olmadığına emindi. O sırada yanlarına Vivien de geldi.
"Hadi ama! Erkek gücüne ihtiyacımız var dedik siz burda çene çalıyorsunuz. Zaten James de yok." Dedi ve arkasından yanaşıp Rose'un beline sarıldı. Hope'un doğumundan 2 hafta geçmiş, Vivien ve Rose kendilerine 2 katlı bir ev bulmuştu. Ev terkedilmiş gibi uzun yıllardır kullanılmadığından tadilat işleri yapılması gerekiyordu ve yardım etmesi için tüm kuzenler ve arkadaşlar bir araya gelmişti. James ve Hope hariç.
"Lily nerde?" Diye sordu Scorpius.
"Koridordaki eski aydınlatmaları sökmeye çalışıyor herkes."
"Pekala...ne var sizin aranızda anlat bakalım. Sanki ayrılmış gibisiniz." Dedi Vivien.
"Ayrıldık gibi zaten." Dedi Scorpius ve Rose ile Vivien pür dikkat kesildi.
"Ne demek ayrıldık gibi."
"Hani son bir kaç aydır annemin yanında bakanlıkta çalışıyorum ya...orada bir kız var." Dedi Scorpius ve der demez Vivien kafasına vurdu.
"Bir kız mı var? Scorp...düşündüğüm şeyi yapmamış ol lütfen."
"Bir dinle. Annemin bölümünde sekreter. Çok cana yakın biri. Bana dosyaları nasıl düzenleyeceğimi falan gösteriyordu. Bir gün...bir şey oldu. Nasıl oldu bilmiyorum. Sadece kibarlık yapmaya çalışıyordum."
"Kibarlık mı?" Diye tekrarladı Rose.
"Evet. Noldu?"
"Ahmak. Sen kibarlık yapmazsın, flörtleşirsin. Farkında değilsin." Dedi Vivien.
"O da öyle anlamış olacak ki...öptü beni." Dedi Scorp ve tekrar kafasından bir darbe aldı.
"Aptal! Nasıl böyle bir şey yaptın?"
"Benim bir suçum yok ki. O beni öptü. Lily nasıl öğrendi bilmiyorum ama iki gün sonra bana sorduğunda inkar ettim. Öyle bir şey olmadığını falan söyledim. Bir kaç gün sonra yine aynı şey oldu."
"Tekrar öptü deme." Dedi Rose.
"Uzak durmaya çalışıyordum. Sevgilim olduğunu falan söyledim ama hiç umurunda olmadı. Benden hoşlandığını söyledi ve bir anda öptü yine. Arkamı döndüğümde Lily oradaydı. Görmüştü. O günden sonra bir daha konuşmadık."
"2 hafta boyunca mı?"
"2 koca hafta."
"Ne yani şimdi ayrıldınız mı?" Diye sordu Vivien.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Dörtlü? ~ Dramione ~ NextGen
FanfictionDraco son anda Voldemort'un Dumbledore'u öldürme emrine karşı gelir ve ölüm yiyenleri Hogwarts'a sokmaz. Hayatı tehlikede olan Draco daha fazla Hogwarts'ta kalamaz ve kendini Harry Ron ve Hermione ile birlikte zorunlu bir şekilde Grimmauld 12 numar...