Harry ve Ron koltuğa yığılmış dün gece olanları tartışıyordu. Draco perdeyi çektiği gibi bağırmaya başladı
"Bi uyutmadınız. Sabah sabah bu neyin sohbeti?"
"Güzellik uykunu bölmek istemezdik Malfoy hazretleri ama saat 12'ye geliyor." dedi Ron
O sırada Hermione Draco'nun yanına gelmişti."12 mi? Ne uyumuşuz ama." dedi esneyerek.
"Neyi konuşuyordunuz?" diye sordu Draco kendini koltuğa bırakırken.
"Dumbledore'un bize bu hediyeleri boşa vermediğini konuşuyorduk. Hermione'nin kitabı sayesinde şu işaretten haberimiz var ne olduğunu henüz bilmesekte. Ron'a verdiği alet beni dün gece kurtarmanıza yaradı. Ve Gryffindor'un kılıcı. Onun sayesinde hortluluğu yok ettik." dedi Harry
"Peki ya Snitch? Onunda bir amacı olmalı o zaman. Sirius onu sana verdiğinde birşeyler olacağını düşünmüştüm. Sonuçta snitchlerin et hafızası vardır."
"Tabi ya! Hermione sen bir dahisin. Ben de dokunduğumda birşey olacağını düşünmüştüm. Ama ilk Quidditch maçımda snitchi ellerimle yakalamamıştım ki ben. Nerdeyse yutuyordum."
"Denemeye değer." dedi Ron
Harry cebinden altın snitchi çıkardı ve dudağına götürdü. Çektiğinde snitchin üstünde - Kapanırken açılırım- yazısı belirdi."Kapanırken açılırım mı? Bu da ne demek şimdi?" dedi Harry
"Neden Dumbledore lafını dolandırmadan açık açık herşeyi belirtmiyor ki. Kitapta ki işaretin ne olduğunu direk yazabilirdi. Veya püfürün gerçekte ne işe yaradığını veya kılıcın hortkulukları yok edebildiğini." dedi Draco
"Ve Snitchin üzerinde ki yazının ne demek olduğunu." diye ekledi Ron.
"Ne diyebiliriz ki. Garip bir adamdı. Vardır elbet bunun da bir anlamı." dedi Harry
3 erkek kapanırken açılırım yazısının ne demek olduğunu kahvaltı sırasında tartışıyorlardı. Hermione ise Dumbledore'un verdiği eski kitabı okumaya devam ediyordu. Sayfayı çevirdiğinde kitaba iliştirilmiş bir mektup gördü. Mektubu okumadan önce dikkatini çeken birşey vardı. Bu mektup Gellert Grindelwald'a Dumbledore tarafından yazılmış bir mektuptu. Kağıdın sonunda Albus yazıyordu. Ama A harfi sürekli karşılaştıkları işaret şeklinde yazılmıştı.
"Çocuklar. Sanırım birşey buldum. Buraya gelin."
"Ne o Hermione?"
"Bu mektup Dumbledore'dan Gellert Grindelwald'a yazılmış."
"O da kim?" diye sordu Harry
"Voldemort'tan önce büyücü dünyasının gördüğü en karanlık büyücü. Zamanında Dumbledore ile girdiği büyük bir düelloda kaybetmiş. İşte bu da fotoğrafı." dedi ve mektubun arkasında ki sarı saçlı genç çocuğun fotoğrafını gösterdi.
"Ben bu adamı görmüştüm. Bathilda Bagshot'un evindeyken. Birçok fotoğrafı vardı." dedi Draco.
"Önemli olan o değil. Şu imzaya bakın. Albus'un A'sını nasıl yazdığına bakın." dedi Hermione
"Yok artık. Dumbledore da mı?" dedi Ron
"Mektupta ne yazıyor okusana?"
Hermione okumaya başladıBüyücü baskınlığı hakkındaki söylediklerin için bunun önemli bir konu olduğunu düşünüyorum. Evet, bize güç bahşedildi ve evet, bu güç bize hükmetme hakkını veriyor, ama ayrıca bize, hükmedilenler üzerinde sorumluluklar veriyor. Bu konunun üstünde durmalıyız, inşa edeceğimizin temeli olacak bu. Bize karşı çıkanlar olduğunda -kesinlikle olacağı için- bütün karşı tartışmalarımızın esası bu olmalı. “DAHA ÜSTÜN BİR DOĞRULUK” için kontrolü ele alıyoruz. Ve bununla birlikte direnişle karşılaştığımızda yalnızca gerekeni dayatmalıyız, ama daha fazlasını değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Dörtlü? ~ Dramione ~ NextGen
FanfictionDraco son anda Voldemort'un Dumbledore'u öldürme emrine karşı gelir ve ölüm yiyenleri Hogwarts'a sokmaz. Hayatı tehlikede olan Draco daha fazla Hogwarts'ta kalamaz ve kendini Harry Ron ve Hermione ile birlikte zorunlu bir şekilde Grimmauld 12 numar...