76~ Sırlar Odası

1.1K 79 54
                                    

Lily sabah uyandığında elinde hediye paketiyle başında bekleyen Rose'u gördü.

"Doğum günüm geldi de benim mi haberim yok?"

"Üstünde Kızıl için yazıyor. Scorpius'tan gelmiş belli. Normalde çoktan açmıştım ama ne bileyim belki özel birşey vardır." Dedi Rose. Lily hediye paketini eline aldı.

"Özel birşeyden kastının ne olduğunu biliyorum kırmızı göz. Sapık düşüncelerini kendine sakla." Dedi ve paketi açtı. İçinde eskiye benzeyen bir anahtar ve yanında da küçük bir not.

"5.katta ki kullanılmayan kilerin anahtarı. Kahvaltıdan önce gel." Yazıyordu.

"Sapıkça fikirleri olan bir ben değilmişim anlaşılan." Dedi Rose, kağıdı göz ucuyla okurken. Lily'nin aklından o şekilde düşünceler geçmesede mantıklı bir açıklaması olduğunu düşünüyordu. Hızlıca üstünü değişip yatakhanede çıktı. Rose'da üstünü değişip büyük salona indi. Her zamanki yerine oturduğunda gözü Slytherin masasında Vivien'i aradı. Scorpius ile sohbet ederken görünce şaşırdı. Scorpius buradaysa Lily kimle buluşmaya gitti diye düşünürken masasından kalktı ve hızla Scorpius'un yanına gitti.

"Scorp! Ne işin var burada?"

"Sana da günaydın Rose. Sürekli Gryffindor masasında yiyecek halim yok ya."

"Onu demiyorum. Lily ile buluşmayacak mıydın?"

"Yo hayır. Buluşacak mıydık? Ben...Bir plan yaptığımızı hatırlamıyorum."

"Ama...ama sabah bir hediye geldi. Üstünde Kızıl için yazıyordu. İçinde bir anahtarla başka bir not vardı. '5.kattaki kullanılmayan kilerin anahtarı. Kahvaltıdan önce gel.' Yazıyordu."

"Böyle saçma bir hediye verecek olsam hatırlardım elbet." Dedi Scorpius. Sesinden endişeli olduğu anlaşılıyordu. Hızla masadan kalkıp kapıya yöneldi. Vivien arkasından seslendi.

"Nereye?"

"Nereye olacak. 5.kata!

-O sırada-

Lily anahtarı yerleştirip çevirdiğinde kilit açılmıştı. Scorpius'un anahtarı nasıl ele geçirdiğini merak etti. Yüksek ihtimalle yine Albus ile birlikte Mr.Filch'in odasını yağmalamışlardır diye düşündü. Kapıyı yavaça aralayıp içeriye girdi. Kiler, şatonun iç kısımlarında yer aldığı için güneş gören bir penceresi yoktu. Asasını çıkarıp 'Lumos' diyerek etrafı aydınlattı. Birkaç kırık sandalye ile birlikte eskimiş süpürge bakım setleri vardı. Lily anlam verememekle birlikte kuşkulanmaya başlamıştı. Derken kapı aralandı ve Lily'nin beklediğinin aksine içeriye Scorpius değil bir önceki gün iksir dersinde onu rahatsız eden Slytherinli Luke girdi.

"Luke?"

"Ta kendisi. Bir an hediyemi almadın diye endişelendim. Ama koşar adımlarla buraya geldiğini görünce içim rahatladı."

"Amacın ne?"

"Başbaşa konuşmak sadece. Sen de hak verirsin ki arkadaşların seni hiç yalnız bırakmıyor. Konuşma fırsatını kendim yaratmak zorunda kaldım."

"Ne istiyorsun?" Diye sordu Lily. Gerekirse kolaylıkla alt edebileceğini biliyordu ama yinede asasını sıkıca kavramış tetikte bekliyordu.

"Senden hoşlanıyorum Lily Potter. Sırf senden hoşlanıyorum diye Slytherinden arkadaşlarım benimle dalga geçiyor ama umrumda değil. Bana bir şans vermeni istiyorum."

"Fark ettin mi bilmiyorum ama benim bir sevgilim var zaten salak."

"Benim için sorun değil."

"Sapık mısın sen?" Diye sordu ve asasını hamle yapmak üzere Luke'a doğrulttu.

Altın Dörtlü? ~ Dramione ~ NextGenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin