Profesör Slughorn'un iksir dersinde, Slytherin ve Gryffindorlu 5.sınıfların ortak dersi vardı. Lily, Slytherinden Luke adında biriyle ortak iksir yaparken Rose hemen Vivien ile eşlemişti. Profesör iksirin anlatımını bitirip öğrencileri kendi başlarına bırakınca Rose konuşmaya başladı.
"İksir dersinden nefret ediyorum. Saatlerce buraya tıkılıp iksir yapıyoruz. Eminim hepside Slughorn'un stoğunu doldurmak içindir."
"Biraz daha sesli konuşta puan kırsın Rose. Sadece iksire odaklan. Doğru yaparsak binalarımıza puan kazandırabiliriz."
"Eminim Lily çoktan yapmıştır bile." Dedi Rose ve Lily'e döndü. İksiri yapmak için eşleştiği çocuk, Lily'nin dibine girmişti adeta.
"Demek küçük Malfoy ile çıkıyorsun."
"Küçük Malfoy mu? Senden bir yaş büyük olduğunun farkındasın değil mi?" Dedi Lily.
"Aynı şekilde senden de bir yaş büyük. Neden kendi yaşıtlarında, daha yakışıklı birini aramıyorsun?"
"Neden seni yakışıklı bulabilecek zavallı bir kıza yazmıyorsun?"
"Belki dikkatimi fazla dağıtıyorsundur Kızıl."
"Bana sakın kızıl deme." Diye uyardı Lily.
"Neden? Çakma kızıl mısın yoksa?"
"Sende salak mısın? Çeneni kapa da yardım et şu iksire. Her şeyi ben yapıyorum." Dedi Lily fasulyeyi bıçakla kesmeye çalışırken. Luke bir anda kızın iki elini tutup;
"Sen narin ellerini yorma. Ben hallederim." Dedi. Elleri hâlâ Lily'nin elleri üzerindeydi. Hızla ellerini çekip Luke'un karnına vurdu."Bana bir daha dokunursan..."
"Koşa koşa gidip sevgiline mi ağlarsın?"
"Hayır. Sen koşa koşa revire gidip ağlarsın mankafa." Dedi Lily. Sesi biraz yüksek çıkmıştı. Slughorn yanlarına gidip sordu.
"Bir sorun mu var çocuklar?"
"Yok...yok efendim. İksir de bitmek üzere zaten." Dedi Lily.
"Güzel. Ha bu arada söylemeyi unuttum. İksirin rengi kırmızıya dönerse sakın fazla yaklaşmayın kazana yoksa..." sözünü bitiremeden Vivien yüksek sesle karşılık verdi.
"Bunu şimdi mi söylüyorsunuz?" Dedi ve elleriyle yüzünü kapamış Rose'a döndü.
"Rose iyi misin?"
"Bu...bu lanet bir şaka olmalı." Dedi ve ellerini yüzünden çekti. Gözlerinin kahverengi tonu kıpkırmızı olmuştu.
"Göremiyorum." Dedi ve eliyle masadaki birkaç malzemeyi devirip duvara yaslandı. Vivien hızla yanına gidip kolundan tuttu. O sırada sınıf gülmeye başlamıştı. Vivien sinirlenerek bağırdı.
"Kapayın çenenizi."
Lily araya girdi.
"Profesör? Birşey yapmayacak mısınız?""Şey..evet tabi. Bu gibi iksirlerin yan etkisi geçici olur. Merak etmeyin bayan Weasley. Ben gözleriniz için bir iksir hazırlarken bayan Malfoy size revire kadar eşlik etsin." Dedi Slughorn. Ardından dersin bittiğini duyurup sınıfın boşaltılmasını istedi. Rose olduğu yerde öylece duruyordu. Bir yanına Lily bir yanına Vivien gelip kolundan tuttu ve yavaş yavaş sınıftan çıktılar.
"Gözlerim sızlıyor. Çok mu kötü?"
"Aslında gözlerinde birşey yok. Sadece kırmızılar." Dedi Lily
"Ne demek kırmızılar?"
"Bildiğin kırmızı. Vampir gibi ama daha belirgin." Dedi Vivien.
"Neden herkes güldü peki? Çok mu komik duruyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Dörtlü? ~ Dramione ~ NextGen
FanfictionDraco son anda Voldemort'un Dumbledore'u öldürme emrine karşı gelir ve ölüm yiyenleri Hogwarts'a sokmaz. Hayatı tehlikede olan Draco daha fazla Hogwarts'ta kalamaz ve kendini Harry Ron ve Hermione ile birlikte zorunlu bir şekilde Grimmauld 12 numar...