Seni Gryffindor'a yollarım belki,
Zamanla olursun aslanın teki,
Yiğittir orada kalan çocuklar,
Hepsinin yüreği, nah, mangal kadar.
Belki de düşersin Hufflepuff'a
Haksızlığı hemen kaldırıp rafa
Adalet uğruna savaş verirsin
Her yere mutluluk götürmek için.
Ravenclaw kısmetin belki,
Oradakilerin hiç çıkmaz sesi,
Mantıktır onlarca önemli olan,
Öyle kurtulurlar tüm sorunlardan.
Düşersin belki de Slytherin'e sen,
Bir başkadır sanki oraya giden,
Amaçları için neler yapmazlar
Açıklasam bitmez sabaha kadar.
Seçmen şapka herzaman ki gibi seçime başlamadan önce şarkısını söylemişti. 1.sınıfları binalara ayırmak üzere Mcgonagall'ın yardımıyla yerini almıştı. Herşey eskisi gibiydi iki şey dışında. Dumbledore ve Snape yoktu bu sefer ve bir daha olmayacaktı. Bu düşünce Hermione'nin içini sızlattı. Snape'e karşı bir sevgi beslemiyordu ama Harry'nin anlattıklarından sonra sevmeye başlamıştı ama bunun bir anlamı yoktu artık. Hemen yanında ve karşısında oturan Ron ile Harry'i gözetledi. Ron her zamanki gibi pusuya yatmış masada yemeklerin belirmesini bekliyordu. Harry ise derin düşüncelere dalmış büyülü tavanı sanki ilk defa görüyormuşcasına izliyordu. Büyük salonun en uç tarafında ki Slytherin masasına baktığında ona doğru gülümseyen Draco'yu görünce Hermione'nin yüzünde de sıcak bir gülümseme oldu. Aylardır birliktelerdi ama Hogwarts'a gelince ayrı düşeceklerini nedense hiç düşünmemişti. Hermione'nin düşüncelerini kürsüye çıkan Mcgonagall böldü.
"Sevgili öğrenciler. Size bu sene öğretmen kadromuzda ki değişiklikten bahsetmem gerekiyor. Karanlık sanatlara karşı savunma öğretmeniniz 4 sene önce olduğu gibi yine Remus Lupin olacaktır."
Harry, Ron ve Hermione aynı anda ne diye bağırdılar. Tüm kafalar onlara dönünce Hermione özür diledi ve utanarak kafasını masaya döndü.
"Kendisi yarından itibaren aramızda olacak. Sihirli yaratıkların bakımı dersini yine Hagrid üstlenecek. Ama Hogwarts bekçiliğini Sirius Black devam ettirecek."
Bu sefer tüm salon aynı anda 'ne!?' diye söylendi.
"Daha önce yaşanan olayları unutmadığınızı biliyorum lakin siz de biliyorsunuz ki Sirius Black'e yöneltilen tüm suçlamaların asılsız olduğu ortaya çıktı. Hogwarts savaşında bizimle birlikte canı pahasına savaştığını hatırlatırım." Dedi Mcgonagall.
"Beni devasa bir örümcekten kurtardı." Dedi Hufflepuff masasından biri.
"Beni de Fenrir denen kurtadamdan kurtardı." Dedi Rawenclaw'dan biri. Ardından yaklaşık 5 kişi daha benzerini söyledi. Kimse aksi birşey söylememişti.
"Bu konuda hemfikir olduğumuza sevindim. Teşekkürler dinlediğiniz için. Bu kadardı." Dedi Mcgonagall. Kürsüden birkaç adım uzaklaşmıştı ki ağır ağır geri döndü. Boğazını temizledi ve tekrar konuşamaya başladı.
"Ihm.ıhm... Bu konuyu ne kadar konuşmak istemesemde konuşmadan da edemeyeceğim. O gün aramızdan ayrılan tüm öğrenciler için bir kez de burada büyük salonda bir anma töreni düzenlemeyi düşünüyorum. Ait oldukları yerde anılmayı isterlerdi diye düşündüm. Önümüzdeki cuma günü." Dedi Mcgonagall. Onu onaylayan bakışları görünce rahatladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Dörtlü? ~ Dramione ~ NextGen
FanfictionDraco son anda Voldemort'un Dumbledore'u öldürme emrine karşı gelir ve ölüm yiyenleri Hogwarts'a sokmaz. Hayatı tehlikede olan Draco daha fazla Hogwarts'ta kalamaz ve kendini Harry Ron ve Hermione ile birlikte zorunlu bir şekilde Grimmauld 12 numar...