10~ Son Bilet

2.7K 162 9
                                    

Akşam yemeğinden sonra Harry ve Ron bakanlığın önüne bilgi toplamak amacıyla gitmek için hazırlanıyorlardı.

"Sirius veya başkası gelirse çatı katında düello antrenmanı falan yaptığımızı söylersiniz. Hadi Ron gidelim artık. Umarım bu son gidişimiz olur."

"Harry , izleme büyüsünü nasıl yapacağını anladığından eminsin değil mi?"

"Saatlerdir çalışıyorum Hermione. Merak etme yapabilirim."
Hermione cebinden çıkardığı haritayı uzattı.

"Unutma , büyü sözlerini söylemeye başladığında asanı kıpraştırma ve diğer elin haritanın üstünden kalkmasın."

"Tamam dedik ya. İnsanı geriyorsun Hermione. Hadi Ron. Eminim biz dönene kadar tavuklar seni bekleyebilir."

Ron sonunda masadan kalktı. Harry pelerini üstlerine geçirip cisimlendi.

"Şurası iyi gibi. Ben koruma büyülerini ve tılsımlarını yapayım. Sen de kulaklarını dört aç." Ron tamam anlamında kafasını salladı. Yaklaşık 10 dakika kadar geçmişti. Ama elde tutulacak bi haber veya iksir için kullanabilecekleri kimseyi bulamadılar.

"Şu çift bize doğru mu yaklaşıyor Harry?"
"Sanırım. Biraz yaklaşsak iyi olur. Elimiz boş dönmek istemiyorum."
İki kişi Harry ve Ron'un önlerine gelip duvara yaslandılar. Kısa bi cilveleşmenin ardından öpüşmeye başladılar. Onlar gittikten sonra orta yaşlarda bi büyücü işlerin yoğunluğundan yüksek sesle yakınırken hızla Harry ve Ron'a yaklaşıyordu. Koruma kalkanına temas edince büyünün etkisiyle bir an başka bir işi aklına gelmiş gibi geri döndü ve tersi yönde yürüyerek uzaklaştı.

"İşe yaradı." dedi Ron
"İşe yaradı yaramasına da elimiz boş dönücez gibi." dediği sırada iki kişi hızla köşeyi dönüp konuşmaya başladılar.

"Büyü Yasaları Uygulama Dairesi'nin başına getirilen adamı duydun mu? Dediklerine göre eski bi Ölümyiyenmiş. Kim olduğunu bilirsin sen'in emrinde olduğuna adım gibi eminim."

"Peki sen ne yapıcaksın Mafalda. Söylentilere göre tüm kadro değiştirilecekmiş. Senin pozisyonunda tehlikeye girmez mi?"

"Bilmiyorum. Umarım öyle bişey olmaz. Zaten zar zor geçiniyorum. Peki ya sen ne yaptın şu istifa işini?"

"Umbridge gibi birinin özel kalemi olacağıma istifa etmeyi yeğlerim ama şuan ortalık zaten karışıkken istifa etmek akıllı bi hareket olmaz. Yani kısacası vazgeçtim. Biraz daha Umbridge'e katlanabilirim sanırım. Eninde sonunda bakanlıkta ne kadar muggle soylu varsa hepsi yargılanacaktır. Bende aptal özel kalemlik işinden başka bi işe geçebilirim."

İkili birbirlerini teselli edercesine sarıldılar. Ayrıldıklarında Mafalda denen kadının yaka kartı tam Harry ve Ron'un önüne düştü. Kartta Mafalda Hopkirk - Büyü Yasaları Uygulama Dairesi Danışmanı yazıyordu. Altındada büyük harflerle Soylu yazıyordu. Erkek olan kartı almak için eğildiğinde onunda kartında Albert Runcorn - Dolares Umbridge özel kalemi / sekreter yazıyordu. Altında yine büyük harflerle Soylu yazıyordu. İkili bakanlık hakkında konuşmaya devam ederken Harry zaman kaybetmeden asasını ve haritayı çıkarıp izleme büyüsünü yapmaya başladı. Haritada iki isim belirmeye başlıyordu. Harry izleme büyüsünü yapabildiği için çok seviniyordu. Ne kadar Hermione'yi terslese de yapamayacağını düşünerek çok korkuyordu. İzleme büyüsü bittiğinde ikili de ayrılıyordu zaten. Harry büyünün çalıştığını kontrol ettikten sonra Ron'a döndü.

"Artık dönsek iyi olur."
"Bencede. 40 dakikayı geçmiş bile. Umarım sorun çıkmamıştır." dedi ve Kovuk'a çatı katına cisimlendiler.

Çatı katına cisimlendiklerinde Hermione ve Draco iksirin başında durmuş konuşuyorlardı. Harry görünmezlik pelerinini üstünden çıkarınca ikili bir an şaşırdılar. Hermione telaşlı bi şekilde konuşmaya başladı.

"Nerde kaldınız 45 dakika oldu. Nerdeyse sizi aramaya gelicektik."

"Vakit biraz geçmiş evet. Bizde geç farkettik. Ama son iki biletide bulduk." dedi Harry ve şahit oldukları herşeyi anlattı.

"Artık oraya gitmemize gerek kalmadığına seviniyorum. Siz geç kalınca aklıma türlü türlü şeyler geldi." dedi Hermione.

"Bizzat mahkeme salonuna girebilecek olmamız güzel oldu. Ron , Reg Cattermole kılığında ; Ben Tom Felton kılığında mahkemeye sanık olarak giricez. Harry , bizzat Umbridge'in özel kalemi olan Albert Runcorn kılığında girecek ki bu en iyisi. Mahkeme salonu boşalana kadar bekler. Ardından sersemletip kolyeyi alır ve hızla çıkarız." dedi Draco

"Peki ben ne yapıcam. Sizle tamamen alakasız bi bölümde danışmanlık yapmam görevin nesine yardımcı oluyor?"

"Sen mahkeme bitene kadar etrafı kolaçan edersin. Bakanlıkta bizimle ilgili öğrenebileceğin herşey önemli olabilir. Ama bizimle mahkemeye girmen şüphe uyandırabilir. Seni riske atamam Hermione."

"Çok tatlısın Draco ama bu işe beraber girdik."
Ron ,Hermione'nin Draco'ya çok tatlısın demesine öksürerek karşılık verdi.

"Evet Draco çok tatlısın." dedi Ron
Hermione az önce ne söylediğinin farkına yeni varmıştı. Yüzü kızarıyordı. Harry ve Ron ise sırıtıyordu hatta Draco'da.
4 genç yaklaşık bir saat daha planları üzerinden defalarca geçtiler.

"Yeter Hermione. Bence herkes anladı. Bir kez daha tekrar edersen hemen şimdi tek başıma gidip Umbridge cadısından Hortkuluğu alıcam."

"Madem öyle yeteneklerin var şimdiye kadar neyi bekliyordun Ron?" diye sordu Draco. 4 gençte bir ağızdan gülmeye başlamıştı. Kapının açılma sesiyle gülüşmelerini kestiler.

"Sirius size bakmaya gelmiş. Bahçede sizi bekliyor." dedi Ginny. Harry'e bir bakış attıktan sonra gözden kayboldu.

"Ya Kreacher'a Mundungus'u sorduysa?" dedi Draco.

"Merak etmeyin. Kreacher'a tembihledim ben. Sahte madalyonu ona vermem karşılığında Sirius'a Mundungus'u bulamadığını söylemesini istedim. Çok sevdiği efendisi Regulus'un son emanetini görünce tekrarlamadan kabul etti." dedi Harry
"Zekice."
"Değil mi? Bu grupta ki zekilerin sayısı artıyor sanırım." dedi Ron , Harry'nin sırtını pat patlayarak. 4 genç Sirius'la konuşmak üzere bahçeye indiler.

Altın Dörtlü? ~ Dramione ~ NextGenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin