5 genç geldikleri yere geri dönmüşlerdi.
"Ron. İyi olduğun emin misin dostum?"
"İyiyim Harry merak etme. Sırtım biraz ağırıyor o kadar."
"Bi sırt ağrısıyla atlattığın için sevinmelisin." Dedi Draco ve Ron'la sarıldılar.
"Sana...sana şey yaptılar mı?" Diye sordu Hermione
"Nazik davrandılar mı diye soruyorsansa hayır ; işkence ettiler mi diye soruyorsansa evet." Dedi Ron sırıtarak. Hermione tekrar Ron'la sarıldı.
"Üzgünüm dostum. Senin...Senin öldüğünü gördük. Yani öyle sandık. Yoksa...Yoksa seni asla..." cümlesini tamamlayamadan Ron araya girdi.
"Asla orda bırakmazdınız. Biliyorum Harry yapacak birşeyiniz yoktu ki. Ben bile öldüğümü sandım. Herşey çok hızlı gelişti ve oldu bitti artık. Üstüne konuşmanın anlamı yok. Daha dikkatli olmalıydım o kadar."
"Bu arada arkamızdan gelen ölümyiyen iyi hakladın Potter. O nasıl bir lanetti hiç duymadım?" Diye sordu Pansy
"İyi hatırlattın. Ne yaptığını sanıyordun Harry. Adam büyük ihtimal ölmüştür." Dedi Hermione
"Ne yâni. Onlar bizi gözünü kırpmadan öldürebilirken biz neden onlara aynısını yapmayalım ki?"
Hermione tam itiraz edecekken Ron araya girdi.
"Biliyoruz biliyoruz. Söyleyeceğin şey aynen şöyle olacak. 'Bizi onlardan ayıran en büyük fark bu.' Değil mi? O ölümyiyen bana 1 hafta boyunca işkence etti."
"Evet. Aynen öyle söyleyecektim."
"Hermione tatlım. Biraz abartmıyor musun?"
"Sende mi bana karşı geleceksin Draco?"
"Karşı gelmiyorum. Olması gerekeni yaptı Harry o kadar. Onlar kurallarına göre oynamazken bizden kurallara uymamızı bekleyemezsin. Eninde sonunda iki taraftanda kan dökülecek. Bu kaçınılmaz."
"Farkında mısınız bilmiyorum ama Harry az önce birini öldürdü. Bu ne demek biliyor musunuz?"
"Bir katil oldum demek. Bunu mu demek istiyorsun Hermione?"
"Evet. Bir katil oldun Harry. Benim tanıdığım Harry kimseyi incitmez."
"Kimseyi incitmez mi? Ailemi öldürenleri de incitmemeli miyim?"
"Bu kadar yeter. Bu konuyu daha sonra konuşuruz. Olay sıcağı sıcağınayken tartışmak uygun değil." Dedi Draco. Hermione'nin koluna girerek onu odadan dışarı çıkardı.
"Gel Ron. Yaralarına bakalım." Dedi Harry. Ron'a omuz çıkarak bir koltuğa oturttu. Ron gömleğini yavaş yavaş sıyırdı. Sırtında geniş yarık izleri vardı. Hepsi kapanmıştı ama izleri kalacağı kesindi.
"Bunun izi kalır." Dedi Pansy
Pansy'nin orda olduğunu unutan Ron gömleğini tekrar geri giydi.
"İzin verirsen?"
"Yardım edebilirim. Yaralar hakkında birkaç şey biliyorum."
Harry olur anlamında başını salladı ve koltuktan kalkarak Pansy'e yerini verdi.
"Ben biraz dışarda hava alıcam. Birazdan gelirim." Dedi ve dışarı çıktı.
"Mızmızlanma Weasley. Bırakta bakayım yarana. Ne o? Utanıyor musun?"
"Neden utanayım. Sadece sana daha fazla borçlanmak istemiyorum."
"Çok çıkarcısın. Sadece arkadaş olmaya çalışıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Dörtlü? ~ Dramione ~ NextGen
FanfictionDraco son anda Voldemort'un Dumbledore'u öldürme emrine karşı gelir ve ölüm yiyenleri Hogwarts'a sokmaz. Hayatı tehlikede olan Draco daha fazla Hogwarts'ta kalamaz ve kendini Harry Ron ve Hermione ile birlikte zorunlu bir şekilde Grimmauld 12 numar...