Perşembe günü geldiğinde 4 genç Grimmauld 12 numaraya gelmişti. Hermione haritayı kopyalamayı başarmıştı.
"İşte harita. Çok dikkatli olmalısınız. Kimse sizi farketmemeli. Adamları bayıltır bayıltmaz hemen buraya getirin." dedi Hermione , Draco ve Harry'e bakarak.
"Siz de dikkatli olun. Kimse sizi tanımıyor olabilir ama sessiz hareket etmelisiniz." dedi Draco.
4 genç yaklaşık yarım saat kadar daha planları üstünden geçmişlerdi.
"Son 30 dakika. Hadi gidelim. Elimizde ki tek şansı kaçıramayız." dedi Ron
"Dikkatli olun. Bir sorun olursa direk ormana cisimlenin." dedi Hermione. Sonra üç erkeğe de sanki son defa görüyormuşcasına sarıldı. Ardından Ron ile birlikte cisimlendi. Harry , pelerini üstlerine geçirerek Draco ile Bakanlığın giriş kapısının karşısında ki küçük büfenin yanına cisimlendiler.
"Ayağıma basıyorsun Draco?"
"Şşşt... sessiz ol da muffliato yapayım."
Harry tamam anlamında başını salladı. 20 dakika boyunca ellerinde asa tetikte bekliyorlardı. Harry haritayı cebinden çıkardı."Biraz sonra çıkmaya başlarlar. Gözünü dört aç."
"Bakanlığın uçuş şebekelerini kapalı tutması çok iyi oldu. Yoksa nasıl içeri girerdik merak ediyorum." dedi Draco
"Voldemort sağolsun. Bakanlıkta görüldüğü günden beri kapalı tutuyorlar uçuş şebekelerini. Keşke Umbridge'de normal çalışanlar gibi bakanlığa girip çıksaydı. İşimiz daha kolay olurdu."
"Ne o korkmaya mı başladın Potter?"
"Eski günleri mi özlüyorsun Malfoy?" dedi Harry gülerek. Draco haritada Tom Felton ve Reg Cattermole ismini görünce Harry'e parmağıyla işarer etti.
"Haklısın bak beraber hareket ediyorlar. Hadi peşlerine düşelim elimizden kaçırmadan önce." dedi Draco ve ikili ayaklanarak yavaşça haritada onları takip etti. Hızır otobüs çağırmak için küçük bir sokağa girdiler. Otobüsü beklerlerken Harry ve Draco planlarını başlatmak için arkalarında ki çıkmaz sokağa cisimlendiler. Harry çöp tenekesinin arkasına geçti. Draco'ya tamam anlamında başını salladı.
"Yardım edin. Hey siz ikiniz. Yardım edin yaralıyım!" dedi Draco. İki adam Draco'ya doğru ilerliyordu. Harry çöp tenekesinin ardından karanlıkta olduğu için gözükmüyordu. Zaten üstünde pelerin vardı. 2 adam onun yanından geçtikten sonra pelerini üstünden çekti. Asasını sarı saçlı olan adama uzattı ve büyülü sözleri söyledi : "Stupefy! (Sersemlet)
Sarı saçlı Tom denen adam olduğu yere yığıldı. Diğer adam daha ne olduğunu anlayamadan Draco'da onu sersemletti."İyi iş!" dedi Draco , Harry ile yumruk tokuşturarak.
"Hadi gidelim." dedi Harry. İki adamı kollarından tuttu. Draco'da elini Harry'nin sırtına koydu ve karargahın çatı katına cisimlendiler.
"Oh Merline şükür geldiniz!" dedi Hermione ve hızla Draco'ya sarıldı. Ardından Harry'e sarıldı.
"Kolaydı. İşin zor kısmı yarın olacak." dedi Harry
Tom,Reg,Mafalda ve Albert denen 4 kişi büyülü iplerle bağlandı. Hermione 1.5 gün baygın yatacakları garantisini verdiği bir büyüyü yapmayında ihmal etmedi.
"İksiri getireyim ben." dedi genç kız. 2 dakika sonra elinde 4 şişe ile geldi.
"Umarım işe yarar. Yoksa o Melez Prens denen adamı bulduğumda ona söyleyecek iki çift lafım olur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Dörtlü? ~ Dramione ~ NextGen
FanfictionDraco son anda Voldemort'un Dumbledore'u öldürme emrine karşı gelir ve ölüm yiyenleri Hogwarts'a sokmaz. Hayatı tehlikede olan Draco daha fazla Hogwarts'ta kalamaz ve kendini Harry Ron ve Hermione ile birlikte zorunlu bir şekilde Grimmauld 12 numar...