61~ Kütüphane

1.5K 82 31
                                    

Kahvaltı sırasında Vivien herzamanki gibi Gryffindor masasında Rose'un yanına oturmuştu.

"Profesör Lupin, düello kulübünü başlattığını söyledi. Derslerden sonra burda elemeler yapılacak, her bina 8 aday çıkaracakmış."

"Ne fark eder ki Vivien? 5.sınıfların katılmasına izin vermiyorlar." Diye ofladı Rose.

"En azından Albus katılabilir. Hatta Scorpius da. Ne kadar iyi olduklarını biliyorsunuz." Dedi Lily. Bir yandan da göz ucuyla Slytherin masasına bakıyordu. Kardeşi ve Scorpius yine hararetli bir şekilde konuşuyorlardı.

"Grindelwald sayesinde. Bu yaz daha fazla büyü öğrenip seneye düello kulübünde birinci olacağım."Dedi Vivien. 4.sınıftayken düello kulübüne gizlice katılmış ve insanlar fark edene kadar çeyrek finale yükselmişti. Düello kulübü onun için kapanmamış bir defterdi.

"Prenses Malfoy yine hırs yapmış. Dikkat et de ojelerin bozulmasın."

"Ha ha ha...Rose. Sabah sabah ne güldük sayende."

İkili herzamanki gibi tatlı tatlı atışırken Lily'nin aklına babasının bir sözü geldi. "Hermione ile Ron dayın o kadar fazla tartışırlardı ki nasıl arkadaş kalabildik hala anlamıyorum."
Lily'nin hayal dünyasından çıkması Rose'un dürtüklemesiyle mümkün oldu. Eliyle onlara doğru gelen Scorpius ve Albus'u gösterip "Seninki geliyor." Dedi.

"Şöyle demeyi keser misin Rose!"

"Selam güzellikler. Akşam düello kulübünün ilk karşılaşması var. İzlemeye gelecek misiniz?" Diye sordu Scorpius.

"Hiç kaçırır mıyız? Tam kadro gelicez. Değil mi Lily?" Diye sordu Vivien.

"Aslında ödevlerim var. Kütüphaneye gitmem lazım."

"Hadi ama. Eğer bizi izlemeye gelirsense ben de ödevlerine yardım ederim."

"Sen? Ödev? Sen ve ödev? Hiç sanmıyorum Malfoy. Pekala. Sırf ödev yapabildiğini görmek için geleceğim." Dedi Lily. Masanın üzerinde ki kitaplarını alıp, Rose'un da koluna girip bitki bilim dersine gitti.

"Ödev mi? Ciddi misin Scorp? Daha kendi ödevlerini yapamıyorsun."

"Herşeyin bir ilki vardır Al. Lily zeki kız biliyorsun. Belki beni S.B.D sınavlarına çalıştırır."

"Tabi tabi. 20 dakika kavga etmeden çalışabilirseniz S.B.D puanların olağanüstü olur."

"Hiç inancın yok. S.B.D'ler yaklaşıyor. Lily'i ikna edersem beni çalıştırabilir. Sen kendi derdine yan."

"Bende Bety'den yardım alırım. Geçen senenin en iyi puanları ondaydı."

"O zaman şimdi sorsan iyi edersin. Düello kulübü elemelerinden önce Quidditch antrenmanı var 2 saat." Dedi Scorpius ve büyük salondan çıkan Elizabeth Black'i gösterdi eliyle. Albus tamam anlamında başını salladı ve kızın peşinden koştu.

"Elizabeth...hey Bety!"
Bety, Albus'un ona seslendiğini duyunca durup durmamak arasında kararsız kaldı. Albus önüne geçip durdurdu kızı.

"Senden bir ricam var...hey ağlıyor musun? Gözlerin kızarmış."

"Hiç...sadece...yok birşey Al. Ne istemiştin?"

"Şey...sonra konuşalım istersen."

"Yo önemli değil cidden. Bir derdin var belli. Söyle çözelim."

"Şey sen S.B.D'den anlarsın. Belki biraz beni çalıştırabilirsin diye düşünmüştüm. Zamanlamam biraz kötü galiba."

"Seve seve yardım ederim Al. Düello şeysinden sonra sana zamanını söylerim. Ama şimdiden anlaşalım sıkılıp bırakmak falan yok."

Altın Dörtlü? ~ Dramione ~ NextGenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin