Yaralı iki Slytherin öğrencisi sağlık kanadına taşınmıştı. Hermione hiçbir yerde Draco'yu bulamamıştı. Böyle birşey yapmış olması mümkün değildi. Ama ihtimali bile çok kötüydü. Son çare olarak sağlık kanadına gitti. Büyük kapıyı yavaşça açarak perdeleri çekili yatakların olduğu kısıma yürüdü. Perdeyi çektiği anda Draco ile yüz yüze gelmişti. Arkasında da Mcgonagall duruyordu.
"Draco!" Dedi ve hızla boynuna sarıldı.
"Onları...onları senin yaraladığını söylüyorlar. Mcgonagall efendim. Bu doğru değil..." Hermione'nin cümlesini Mcgonagall kesmişti.
"Bunun doğru olmadığını bende biliyorum bayan Granger. Bay Malfoy olayın gerçekleştiği anda benim yanımdaydı."
"Ne...nasıl?"
Bu sefer Draco anlatmaya devam etti.
"Dün gece konuştuğumuz şu konu vardı ya hani? Onun için sabah erkenden müdirenin odasına gittim. Ahmağın teki beni Mcgonagall'a şikayet etmeye geldi ama beni orda görünce yüzünü bir görmeliydin Herm." Dedi Draco gülerek.
"Peki...peki bu olay da neyin nesi tam olarak?"
"Bizde onu öğrenmek için geldik buraya. Öğrencilerin yaraları ciddi değil, işin garibi Madam Pomfrey'e göre ikisi birbirini yaralamış." Dedi Mcgonagall ayağa kalkarken.
"Ve birileri suçu bana atıyor anlaşılan. 2 gün baygın kalacaklarmış, ardından onları bir güzel sorguya çekeceğim."
"Ihm...ıhm. Bay Malfoy! Eminim sizin Slytherin bina başkanı olarak yapacak işleriniz vardır. Bu olayla ben ilgilenirim."
"Ne? Nasıl yani? Kabul ettiniz mi? Artık bina başkanı mıyım?"
"Evet öylesiniz. Yaşanan bu olaydan sonra bu kararın doğru olacağına içtenlikle eminim."
"Teşekkür ederim efendim. Ben...gerçekten teşekkür ederim. Duydun mu Hermione? Artık Slytherin bina başkanıyım." Dedi Draco ve sevgilisine sarıldı. İkili birlikte sağlık kanadından kolkola ayrıldılar.
"Ah...genç olmak ve aşkın tadına varmak." Dedi Mcgonagall ve o da peşlerinden gitti.
Hermione'nin ilk dersi iksirdi. 2 saatlik iksir dersi yeni yıla başlangıç için hiç de iyi bir ders sayılmazdı onun için. Profesör Slughorn için ne yaparsa yapsın asla takdirini kazanamıyordu. Slughorn'un takdiri hep safkan ve ailesi önemli kişiler üzerineydi. Hermione derste kendini Harry'nin görünmezlik pelerini altında gibi hissediyordu. Geçen sene olduğu gibi bu senede Harry, Melez prense ait olan iksir kitabıyla asla yapamayacağı iksirlerde tam ustalıkla başarılı oluyordu. Bu kitabın sahibi her kimse ciddi anlamda başarılı biri olmalıydı. Hermione onunla tanışmayı çok isterdi ama şuan daha çok istediği tek şey dersin bitmesi ve Draco'nun başkan odasına taşınmasına yardımcı olabilmekti. Bir ders daha Harry'nin olağanüstü notu alan iksiriyle sona ermişti. Hermione sınıftan çılan ilk kişiydi. Arkasından Harry seslenince duraksadı.
"Hey Hermione. Bu sabah olanları duydum."
"Hepsi bi çeşit oyunmuş. Draco'nun bir ilgisi yok."
"Draco'nun kötü bir gün geçirmediğine sevindim."
"Yeni Slytherin bina başkanı olduğunu duyunca daha çok sevinirsin o zaman."
"Ne? Ciddi misin? Vay canına. Draco ve başkanlık ha. Hepimiz ayağımızı denk alsan iyi olur."
"Aynen öyle." Dedi Hermione gülümseyerek.
"Sonraki dersin ne? Ben geçen sene aritmansiyi almadığım için bu sene almak zorundaymışım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Dörtlü? ~ Dramione ~ NextGen
FanfictionDraco son anda Voldemort'un Dumbledore'u öldürme emrine karşı gelir ve ölüm yiyenleri Hogwarts'a sokmaz. Hayatı tehlikede olan Draco daha fazla Hogwarts'ta kalamaz ve kendini Harry Ron ve Hermione ile birlikte zorunlu bir şekilde Grimmauld 12 numar...