(Bölümde bir adet smut içerik var. Başına ve sonuna * işareti koydum. Okumak istemeyenler geçebilir. Ama bir okuyun yinede. Güzel yazdım bence 😀)
Harry, uzun uğraşlar ve araştırmalar sonucu Voldemort'un hangi büyüyü yaptığını öğrendi ve önce Hermione'nin üzerindeki büyüyü bozdu. Ayaklarından ve kollarından sarmaşıkla bağlanan Hermione serbest kaldığında Harry'e sarıldı sıkıca.
"Harry! İyi misin? Bütün olan biteni görüpte hiçbir şey yapamamak...çok zordu."
"Geçti Herm. Ben Draco ve Ron'u çözerim. Sen Grindelwad ile Joseph'in hangi lanete maruz kaldıklarını öğren." Dedi Harry. Büyüyü çözmek için asasını Draco'ya doğrulturken Hermione de Grindelwald'ın yanına gitmişti. Yaşlı adamın görünürde bir yarası veya acısı yok gibiydi. Öylece baygın bir şekilde yerde duruyordu ve etrafını sarmalayan ipler, kesilerek açılacakmış gibi durmuyordu. Neyseki Hermione karşı büyüyü biliyordu. İpler gevşeyip yok olduğunda yaşlı adam aniden kalktı. O sırada Harry, Draco ve Ron'u da serbest bırakmıştı.
"Lanet yerde bir dakika daha kalsaydım belimin kopacağına emindim. Teşekkür ederim Malfoy." Dedi Grindelwald, Hermione'e.
"Joseph'in nesi var?" Diye sordu Ron.
"Hangi lanet bilmiyorum. Araştırmak gerek." Dedi Hermione ama buna gerek kalmadan Grindelwald laneti çözmüştü. Joseph gözlerini açtığında olduğu yerden kıpırdamadı.
"En sona beni mi bıraktınız. Harika." Diye yakındı. Harry'nin uzattığı eli tutup ayağa kalktı.
"Olanları gördünüz mü?" Diye sordu Harry. Herkes evet anlamında başını sallamıştı.
"Neden şuracıkta bizi öldürmedi ki?" Diye sordu Draco.
"Çünkü o da benim kadar zayıf. Tüm gücü asada. Kendi gücünden eser yok gibi. Mürver asaya karşı gücünü denedi ama kısmen denk olduğunu fark etti."
"Bu...iyi birşey değil mi?" Diye sordu Ron.
"Değil maalesef. Mürver asada güç diye birşey kalmadı." Dedi Harry cebinden asayı çıkarırken. Artık üstündeki çatlak, gözardı edilemeyecek seviyedeydi.
"Çok daha kötü hale gelmiş." Dedi Hermione.
"Kötüden de kötü. Tek bir büyü bile yapsam sonsuza kadar yok edebilirim asayı. Merlin'in asasına karşı da başka kozumuz yok gibi. Grindelwald bile karşı koyamadı."
"Peki şimdi ne olacak? 4 gün sonra herşeyin başladığı yer. Herşeyin başladığı yer de neresi?" Dedi Draco.
"Daha önemlisi çocuklar ne olacak? Hogwarts'tan çıkarmalı mıyız? Saklanmalılar mı?" Diye sordu Hermione.
"Hayır. Voldemort tehdidi yüzünden hayatımızın en güzel yıllarından mahrum kaldık. Aynısını çocuklarıma da yaşatamam. Hogwarts'ta kalmaya devam edecekler. Herkes normal hayatına devam edecek. Zaten Hogwarts artık gerçekten de en güvenli yer. Yüzlerce seherbaz etrafında konuşlanmış durumda. Hogsmeade de zaten koca bir karakolumuz var artık. Voldemort ise sadece tek bir kişi. Ne olursa olsun bu hesap 4 gün içinde kapanacak." Dedi Harry kendinden emin bir şekilde.
-
Rose ve Vivien, akşam vaktinde büyük salonda oturmuş, James'e dair dedikoduları Hope'a anlatırken yanlarına Lily geldi. Siniri yüzünden belli oluyordu fazlasıyla.
"Hey...bir sorun mu var?" Diye sordu Rose, kuzenine.
"Aptal...aptal, aptal aptal." Diye sayıkladı Lily. Bu sefer Vivien sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Dörtlü? ~ Dramione ~ NextGen
FanfictionDraco son anda Voldemort'un Dumbledore'u öldürme emrine karşı gelir ve ölüm yiyenleri Hogwarts'a sokmaz. Hayatı tehlikede olan Draco daha fazla Hogwarts'ta kalamaz ve kendini Harry Ron ve Hermione ile birlikte zorunlu bir şekilde Grimmauld 12 numar...