64~ Kızıl

1.4K 84 28
                                    

Düello kulübünün 2.elemeleri için Scorpius büyük salonda yerini almıştı. Quidditch maçından bu yana iki gün geçmişti ama Albus derdinin ne olduğunu anlatmamıştı en yakın dostuna. Elemelere de gelmemişti. Ters giden birşeyler vardı çünkü Elizabeth de gelmemişti. O an Scorpius'un beynine dank etti. İzleyici tarafında oturan Lily'nin yanına gidip sordu.

"Bety nerde? Elemelere gelmiyor mu?"

"Yatakhaneden çıkaramadım bile. Katılmayacağını söyledi."

"Çok garip. Albus da aynı şekilde. Kavga mı etmiş bunlar anlamadım. Birkaç gün öncesine kadar birlikte ders çalışıyordular."

"Bunu sonra düşünürsün Malfoy. Sıra senin." Dedi Lily.

"Bana şans dile. Veya şans öpücüğü?" Scorpius bulduğu her fırsatta hatırlatıyordu.

"Bence şansa ihtiyacın yok Scorp. Ama dua et de Regulus ile karşılaşma." Dedi Lily hafiften sırıtarak. Scorpius düelloda cidden çok iyiydi ama Regulus ve James'in düello yetenekleri çok daha üst düzeydi. Sanki eşleşmeleri Lily ayarlamış gibi 2 kardeş Malfoy eşleşmişti. Scorpius düello edeceği alana girerken endişesi yüzünden okunuyordu. Lupin'in emriyle önce selam verdiler. Regulus yaklaşıp konuştu.

"Cidden beni alt edebileceğini mi sanıyorsun kardeşim?"

"Elimden geleni yapacağım." Diye geçiştirdi ve Lily'e baktı.

"Kime hava atmaya çalışıyorsun? Lily mi?...Tabi ki Lily..."

"Şşttt...sessiz olsana. Hava atmaya çalışmıyorum. Sadece rezil olmamaya çalışıyorum." Dedi Scorpius. Geriye doğru adımlarken Regulus'un yüzünde anlam veremediği bir bakış vardı. Lupin düelloyu başlattığında basit büyülerle saldıran ilk kişi Regulus oldu. Büyüler şiddetini artırırken Scorp karşı büyü yapıyor, ilk defa duyduğu lanetlere karşı blok yapmaya çalışıyordu. O an pişman oldu. Yaz tatilinde Grindelwald ile daha fazla vakit geçirmeliydi. Ondan çok şey öğrenmişti ama Regulus'u alt edecek kadar değil. Fırsatını bulduğu anda 'Serpensotia' büyüsünü yaptı. Basit bir büyüydü. Asasından fırlayan yeşil renkli yılan yavaş yavaş Regulus'a süzülüyordu.

"Ciddi misin? Yılan mı?" Diye dalga geçti Regulus. Düello tam da istediği kıvama gelmişti. Scorpius kendini çaresizmiş gibi göstermeyi başarmıştı. Ardından Grindelwald'dan öğrendiği laneti, çoğaltma lanetini uyguladı.

"Serpensotia Refullso" diye bağırdı ve yılana doğrulttu. Yılan kıvrılıp bükülerek kendisinden bir tane daha yarattı. Ardından bir tane daha. Sayıları 20'yi geçtiğinde Regulus geri adım attı. Asasını Scorpius'a doğrultup sersemletme büyüsü attı ama asasından çıkan büyü doğrudan yerde ona doğru gelen yılanlardan birine isabet etti. Yılan yok olurken yerine iki tane daha çıktı. Regulus olayı çözmüştü. Rakibine ulaşması için önce orjinal kopya olan yılanı yok etmeliydi. Ama sayıları gittikçe artıyordu. Yılanları tek tek yok ederken bir yandan da Scorpius'tan gelen büyüleri engelliyordu. Scorpius daha fazla sabredemeyip Expeliarmus büyüsü yaptı. Regulus büyüyü fark edemedi çünkü Scorp sessiz büyü yapmıştı. Salondan şaşkınlık nidaları yükselirken Regulus gerisingeri düştü ve asası elinden fırlayıp kardeşine geldi. Salonda büyük bir alkış kopmuştu. Scorp kardeşinin yanına gidip elini uzattı. Regulus eli tutup ayağa kalktı ve kulağına fısıldadı.

"Umarım beni rezil ettiğine değmiştir. Eğer finali kazanmazsansa seni mahvederim."

"Dert değil. Seni alt edebildiğime göre final çok da zor olamaz."

"O kadar emin olma. James finale çıkarsa ki kesinlikle çıkacak, bugün kazandığına pişman olacaksın. Hadi şimdi zaferinin keyfini çıkar." Dedi ve gülümsedi Regulus. Scorpius o an anladı. Regulus finale çok rahat çıkabilirdi ama James ile düello edeceğini bildiğinden geri adım attı. Şimdi James ile yüzleşecek olan kendisiydi.

Altın Dörtlü? ~ Dramione ~ NextGenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin