Harry ve Hermione , Ron'un yaşadığını öğrendiğinde önce gözyaşlarına boğulmuş ardından sevinç çığlıkları atmışlardı. Pansy neler olduğunu olabildiğince özet geçmişti.
"Peki nasıl çıkarmayı düşünüyorsunuz?" Diye sordu Pansy
"2 ihtimalimiz var. Birincisi çok özlü iksirle çıkarmak. Ama elimizde çok ama çok az iksir kaldı. Beklenmedik bir anda iksir etkisini kaybederse hiç iyi olmaz. O yüzden 2. Seçeneğe mahkumuz. Görünmezlik Pelerini." Dedi Hermione
"Bir saniye. Sizin görünmezlik pelerininiz mi var?"
"Bizim değil Harry'nin. Üstelik sıradan bir pelerin değil. Ölüm yadigarı. Büyüsü bozulmaz falan filan uzun hikaye." Dedi Draco.
"Ne yani. Ron'u görünmezlik peleriniyle gizleyip Malikane'den dışarı çıkarmamı mi istiyorsunuz?"
"Kısaca özetlersek evet." Dedi Harry
"Daha zor bir kaçış planı bekliyordum açıkçası."
"İstersen malikaneyi basıp önümüze gelen herkese lanet atalım." Dedi Draco
"Hermione'nin planını tercih ederim."
"Ya Ron'un üzerinde takip büyüsü varsa?"
"Harry haklı. Riske edemeyiz."
"Peki ne yapıcaz? Eğer varsa takip büyüsü buraya geldiğimizde bizi keklik gibi avlarlar."
"Bi çözüm yolu var aslında. Ron'u dışarı çıkardığında muggleların kalabalık olduğu bir yere gidersiniz. Oraya paldır küldür giremezler." Dedi Hermione
"Mugglelar mı? Yok daha neler. Hem muggleların arasında büyü yapmasalar bile bizi arayacaklardır. Takip büyüsünü kaldırmayı geç, takip büyüsü nasıl yapılır onu bile bilmiyorum ben?"
"Merak etme. Şimdi hep birlikte Londraya Cafaler caddesine cisimleneceğiz. Belirleyeceğimiz bir noktada beklemede kalacağız biz. Sen Ron'u alıp takip edilmediğinizden emin olduğunuzda yanımıza gelirsiniz. Eğer izleme büyüsü varsa ben kaldırabilirim. Ardından hızla geri döneriz."
"Bunu şimdi mi plânladın?"
"Evet."
"Benim sevgilime boşuna çağın en zeki cadısı demiyorlar." dedi Draco. Hermione utanırken bir yandanda gururlanıyordu.
"Henüz hiçbir şey olmuş değil. Plan güzel ama çok fazla pürüz var." Dedi Harry
"Çok fazla pürüz ama çok kısıtlı vakit var. Yapacak birşey yok Harry. Ron'a veritaserum vermeleri an meselesi. Bir an önce gidelim şu Muggle yerine de planı başlatalım."
"Peki ya anne ve baban ne olacak? Voldemort senin Ron'u kaçırdığını öğrenirse onlara zarar vermez mi?" Diye sordu Draco.
"Anneme herşeyi anlatmayı düşünüyorum. Annem babamın zoruyla Voldemort'un yanında saf tutuyor ama eminimki fırsatı olsa böyle birşeyi asla yapmaz. Ama aynısını babam için söyleyemem. Babam Voldemort'a körükörüne bağlıdır. Onu vazgeçirmenin imkanı yok. Önce annemle konuşup gitmesini isteyeceğim. Gerisini sonra düşünürüm."
"Sen bilirsin. Gidelim artık." Dedi Hermione. 3 gençte Hermione'ye dokunarak Londranın en kalabalık caddelerinden cafeler caddesine cisimlendiler. Ücra bir köşeye çekildiklerinde Hermione konuşmaya başladı.
"Biz seni burada bekleyeceğiz. Ron'la birlikte sokağın karşısına cisimlenir , emin olduktan sonra yanımıza gelirsiniz."
"Tamamdır patron." Dedi Hermione
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Dörtlü? ~ Dramione ~ NextGen
FanfictionDraco son anda Voldemort'un Dumbledore'u öldürme emrine karşı gelir ve ölüm yiyenleri Hogwarts'a sokmaz. Hayatı tehlikede olan Draco daha fazla Hogwarts'ta kalamaz ve kendini Harry Ron ve Hermione ile birlikte zorunlu bir şekilde Grimmauld 12 numar...